مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

سلامتی کلید موفقیت در کسب و کار

اشتراک گذاری این مطالب در:

گاهی اوقات چنان در زندگی روزمره و موفقیت کسب و کار خود غرق می شویم که فراموش می کنیم برای سلامتی، ورزش و تناسب اندام خود وقت بگذاریم. اگر می خواهید در کسب و کار خود به موفقیت برسید باید بدانید که اگر ذهن و بدن شما سرعت و البته سلامت کافی را نداشته باشد نمی توانید تجارب خود را به سطح بالاتری برسانید و حتی ممکن است سرانجام در نقطه ای ورشکست شوید.

بنابراین به شما توصیه می کنیم برای داشتن موفقیت در کسب و کار ابتدا یک برنامه تنظیم کنید، سپس برای خود شریک یا شرکایی در این امر پیدا کنید و در اطراف خود تیم سازی کنید. این تیم می تواند شامل مربی ورزشی و دکتر تغذیه و یا هر فردی که فکر می کنید در این راه می تواند به شما کمک کند، باشد. در ادامه با خودساخته همراه باشید.

[restrict paid=”true”]

غفلت از اهمیت اندام متناسب و سلامتی در زمان ایجاد یک کسب و کار آسان و بلکه رایج است! اما شاید برای شما نیز این سوال به وجود آمده باشد که چگونه می شود زمان کافی برای تمرین، درست خوردن، و توجه به بدن خود داشته باشید؛ در حالی که ساعت های طولانی کار می کنید؟ باور بکنید یا نه، این موضوع آن قدر که به نظر می رسد، چالش برانگیز نیست.

قبل از این که ما در مورد چگونگی تمرکز بر روی تناسب اندام و سلامتی صحبت کنیم، می خواهیم بعضی چیزها را با شما به اشتراک بگذاریم: اگر ذهن و بدن شما سرعت کافی نداشته باشد، نمی توانید تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید، شما در نقطه ای ورشکست شده و در آن زمان تجارت شما از بین خواهد رفت.

اکنون، بیایید چیزهای کوچکی را امتحان کنیم که شما می توانید برای بهبود دست یافتن به تناسب اندام و سلامتی انجام دهید و بدین ترتیب تاثیر مثبتی بر روی کسب و کار خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تاثیر اعتماد به نفس بر سلامتی و شادابی

همیشه مصالح و مزایا را به خاطر داشته باشید

با کمتر از پنج درصد مشارکت بزرگسالان در 30 دقیقه فعالیت بدنی روزانه، طبیعی است که این مسیر را بتوانید ادامه دهید.

من می دانم که شما چه می گویید: «اشخاص دیگری از تمرین صرف نظر می کنند، پس من چرا نتوانم؟» بسیار خب، پاسخ ساده است: بخاطر این که شما برای رسیدن به اهداف شخصی و هدفمند خود نیاز دارید که در سطح بالا عمل کنید.

برای سلامتی خود برنامه تنظیم کنید

هنگامی که یک برنامه داشته باشید، گذراندن این دوره ساده تر است. شما می دانید چه زمانی به باشگاه می روید. می دانید چه زمانی به دوندگی می روید. می دانید چه زمانی بنشینید تا وعده سلامت بعدی تان را میل کنید. چیزی نیست که نیاز باشد شما انجام دهید، اما چیزهایی است که به شدت پیشنهاد می شود. برنامه، اغلب تفاوت بین رسیدن به اهداف و سقوط کردن است.

برای موفقیت در کسب و کار شریک پیدا کنید.

شما می توانید سمت یک دوست، عضوی از خانواده، همسر، همکار و یا هر شخص دیگری در زندگی بروید و تا جایی که ممکن است شریک پیدا کنید. از آن ها بخواهید که اگر نیاز دارند با شما به عنوان یک رابطه متقابل سودمند، کار کنند. زمانی که شما یکدیگر را به سمت جلو هدایت کنید، شانس بزرگتری برای دستیابی به نتایج مثبت دارید.

بیشتر بخوانید: اثرات نداشتن عزت نفس در زندگی چیست؟

در اطراف خود یک تیم بسازید.

همان طور که شما نمی توانید به تنهایی در دنیای تجارت، کاری انجام دهید، همین امر برای سلامتی و تناسب اندام شما نیز صادق است. من یک گروه دستچین شده از متخصصان تناسب اندام و پزشکی دارم که هدف مشترکی دارند: «نگه داشتن من در بهترین شکل» این اشخاص شامل می شوند:

1- پزشک مراقبت های اولیه

2- متخصص تغذیه

3- متخصص رژیم درمانی

4- مربی شخصی

هر یک از این افراد، دارای مسئولیت های متفاوت است. پزشک مراقبت های اولیه من شخصی است که سلامت عمومی و برنامه رفاهی من را هدف قرار می دهد. متخصص تغذیه و رژیم درمانی من اطمینان پیدا می کنند که من غذاهای درستی به بدن خود می رسانم مربی شخصی من نیز، من را به اهدافم در باشگاه می رساند.

زمانی که شما وقت و تلاش بیشتری صرف تناسب اندام خود و سطح بالای سلامت عمومی خود کنید، دیدن تاثیر مثبت آن بر روی کسب و کارتان شروع خواهد شد.

زمانی بهتر از اکنون، برای این رویکرد و رسیدن به احساس بهتر وجود ندارد، با آرزوی تاثیر مثبت آن بر روی تجارت شما.

[/restrict]
برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست