فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

به زندگیت شک کن

اشتراک گذاری این مطالب در:

چرا باید به زندگی شک کنیم؟

آیا از زندگیت و وضعیتی که توش قرار داری، ناراضی هستی؟ اگر همیشه درجا میزنی و نسبت به یک سال قبلت هیچ پیشرفتی نداشتی، به زندگیت شک کن. شک و تردید به زندگی باعث میشه تا دلیل عدم موفقیتت رو پیدا کنی. البته تا زمانی که این شک و تردیدها باعث افت اعتماد به نفستون نشه. شما باید به دنبال دلایل اصلی بگردید.

شما باید به دنبال دلیل عدم موفقیت خودتون بگردید. تا زمانی که تردیدی نسبت به زندگی نداشته باشید و خیال کنید که همه چیز بر وفق مرادتونه، هیچ پیشرفتی نمی کنید و هر روز هم از زندگی عقب می مونید. کسانی که در زندگی به موفقیت های چشمگیر دست پیدا می کنن، اول نگاه و دیدگاهشون رو نسبت به وضعیت فعلیشون تغییر میدن. اونها به آنچه که دارن، رضایت نمیدن و به دنبال چیزهای بهتری هستن.

شک کردن به زندگی شما رو از رضایت به آنچه که دارید، دور می کنه. هر چند در بسیاری از مواقع قناعت توصیه میشه و اینکه منفی بافی و دیدن نیمه خالی لیوان باعث افسردگی و سرخوردگی میشه. اما گاهی هم لازمه که به زندگی نگاه واقع بینانه داشته باشیم. خونسردی نسبت به شرایط بد زندگی باعث درجا زدن میشه.

چرا باید به زندگی شک کنیم؟

چطور میتونیم پله های ترقی رو طی کنیم؟

برای ترقی و پیشرفت نباید در مقابل موانع و سختی ها کم بیارید. به هیچ عنوان در مقابل سختی های توقف نکنید و به هر قیمتی که شده به راهتون ادامه بدین. بالاخره موفق میشد یک راه دیگه پیدا کنید. همیشه زمان سختی راه های زیادی مقابلتون قرار می گیره که فقط به فکر کردن نیاز داره تا کشف بشن. اگر قرار باشه دست روی دست بذارید و فکرتون رو در برابر بدبختی ها و سختی ها تسلیم کنید، از ادامه راه منصرف میشید. چون تصورتون اینکه قادر به ادامه دادن نیستین و موانع بیش از حد سخت و طاقت برسا هستن.

برای اینکه بتونید پله های ترقی رو طی کنید باید ریسک پذیر باشید. روحیه خطرپذیری باعث میشه تا برای بدست آوردن خواسته هاتون هر کاری بکنید و هر سختی رو به جون بخرید. وقتی ترسو باشید حاضر نمیشه برای بدست آوردن آرزوهاتون خطر کنید. به همین چیزی که دارید اکتفا می کنید که بعد از مدتی هم اینارو از دست میدین.

یکی دیگه از توصیه های مهم برای اینکه بتونید پله های ترقی رو طی کنید، شناخت نقاط قوتتون هست. وقتی بدونید از چه توانایی هایی برخوردار هستید، دیگه ترستون از بین میره. مثل این میمونه که یه پلیس از قدرت بدنی فوق العاده و سلاح برخوردار باشه و حالا بخواد وارد یک گروه اراذل و اوباش بشه. چون به خودش و قدرت بدنیش اطمینان کافی داره، از چیزی نمیترسه و راحت این کارو انجام میده.

تشنه دانستن باشید تا بتونید از وضعیت فعلی رهایی پیدا کنید. هیچوقت خودتون رو دانای کل تصور نکنید. هیچ یک از ما دانای مطلق نیستیم و شاید برخیمون اطلاعات گسترده ای داشته باشه، اما به معنای این نیست که کامله و دیگه نیازی به دانستن نداره.

ادامه این مطلب رو در ویدئو انگیزشی مشاهده کنید.

 

 

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست