فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

توصیه برای 20 ساله ها توسط جک ما

اشتراک گذاری این مطالب در:

20 ساله ها در شرایط سنی خاصی قرار دارد. این رده‌ی سنی اغلب در حال تحصیل، خدمت نظام وظیفه و یا کار هستند. آن‌ها در شرایطی هستند که می توانند مسیر زندگی خود را به‌راحتی تغییر دهند. 20 سالگی زمانی است که فرد می‌تواند برای آینده تصمیم بگیرد. وارد بازار کار یا دانشگاه شود و یا به زندگی مشترک خوش‌آمد بگوید. برخی از افرادی که به منجلاب فلاکت گرفتار می شوند، مشکل اصلی از سن 20 سالگی آن‌ها آغاز می شود.
افرادی مثل جک ما (مدیرعامل شرکت علی بابا در چین) یکی از افراد موفقی است که در مورد 20 ساله ها می گوید: «20 ساله ها در سن آزمایشی قرار دارند. آن‌ها می توانند از سن 20 تا 30 سالگی هر مهارت و شغلی را امتحان کنند تا بتوانند بهترین و متناسب‌ترین را انتخاب کنند».

راه موفقیت برای 20 ساله ها

یکی از توصیه‌های مهم برای 20 ساله ها انتخاب مسیر صحیح از همین سن است. 20 سالگی مثل یک شالوده‌ی ساختمان است. اگر بنیان یک ساختمان کج باشد، کل ساختمان کج می شود. حتی اگر تا قبل از این سن به دستاوردهای قابل توجهی دست نیافته‌اید، می توانید از سن 20 سالگی برای آینده برنامه‌ریزی کرده و مسیر خود را مشخص کنید.
مهم‌ترین نکته برای 20 ساله ها در رسیدن به موفقیت، کشف استعدادها و علایق واقعی است. اگر یک 20 ساله با چشم باز مسیر آینده را انتخاب کند، احتمال پشیمانی، سرخوردگی و ناامیدی در او به حداقل می‌رسد. یکی از مشکلات بسیاری از جوانان 20 ساله این است که مسیر را اشتباهی انتخاب می کنند. به همین دلیل وقتی بعد از مدتی به هدف مورد نظر دست پیدا نمی‌کنند، سخت سرخورده می‌شود.

صبور باشید

یک توصیه کلیدی برای 20 ساله ها برای رسیدن به موفقیت، داشتن صبر و حوصله است. برخی از جوانان 20 ساله عجول هستند و می خواهند یک شبه به همه چیز برسند. در حالی که این سن را باید آغاز مسیر خوشبختی و موفقیت به‌حساب آورد. برای رسیدن به موفقیت باید صبور بود و یک برنامه‌ی بلندمدت را در نظر گرفت.
برخی از جوانان به دلیل این‌که صبور نیستند، وقتی با یک مشکل روبه‌رو می شوند، خیلی سریع از هدف خود عقب‌نشینی می کنند.

راه موفقیت برای 20 ساله ها

استقلال در تصمیم‌گیری

بسیاری از والدین کودکان را بیش از حد وابسته به خود می‌کنند. کودکانی که با این روش تربیت می‌شوند، ممکن است در بزرگسالی قادر به تصمیم‌گیری مستقل نباشند. یکی از توصیه های مهم برای 20 ساله ها استقلال شخصیتی است. تا زمانی که قادر نباشند به طور مستقل تصمیم بگیرند و به دیگران متکی باشند، نمی‌توانند در دو راهی‌ها و فرصت‌ها به راحتی تصمیم بگیرند.
20 ساله ها در شرایط سنی هستند که باید بدون اتکا به والدین، خانواده و دوستان و به تنها برای آینده خود تصمیم بگیرند. از سوی دیگر برخی از افراد براساس مقایسه‌ی خود با دیگران برای زندگی تصمیم‌گیری می کنند. در حالی که شرایط زندگی برای همه یکسان نیست و هر کس باید برحسب موقعیت زندگی و وضعیت کنونی خود مسیر زندگی‌اش را انتخاب کند.
ادامه‌ی توصیه ها برای 20 ساله ها را می‌توانید از زبان جک ما در ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

4 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست