انگیزشیمقالهوبلاگ

٤ تصمیمی که باید بگیری تا سال جدید سال موفقیتت باشه

اشتراک گذاری این مطالب در:

با نزدیک شدن به پایان سال مردم معمولا در مورد تصمیمات سال نو خود صحبت می کنند. اما میخواهید بدانید یا فکر میکنید واقعا در سال جدید واقعا بر روی چه چیزی تمرکز کنید؟ در اینجا چهار راه برای توسعه شغل خود و موفق بودن در هر کاری که انجام میدهید وجود دارد:

1) در سال جدید در طیک موضوع متخصص شوید

اگر یک کار را برای شغل خود یا حتی برای سرگرم کردن خود انجام می دهید، آن را به صورت عمیق تمرین کنید. یکی از دلایلی که موسسه من، واینرمدیا، در صنعت ما به این مرتبه از رهبری رسیده است این است که من شخصا هر روز از وسایل ارتباط جمعی استفاده می کنم. من نقاط کلیدی که باعث موفقیت در دنیای خلاقانه می شود را پیدا می کنم و همچنین پلت فرم هایی مثل اسنپ چت و اینستاگرام را می شناسم. حتی یکی از 135000 پست من در توئیتر را کسی جز خودم ارسال نکرده است.
پس چه اینستاگرام یا اسنپ چت یا چیز های جدیدی مثل موزیکال.لی، متخصص آن شوید. قضاوت کردن چیزی که مردم می گویند و انجام می دهند را متوقف کنید و خودتان آن را انجام دهید و با آن درگیر شوید.

2) زمان 7 شب تا 2 صبح خود را بازرسی کنید

در روزهای اولین در سال جدید کتابچه راهنمای من و همینطور اولین کتاب کتاب من “شکستش بده”، به شدت نسبت به زمان بین 7 شب تا 2 صبح حساس شده بودم. فکر نمی کنم راهی عملی تر از بررسی کردن زمان 7شب تا 2 صبح خود برای اضافه کردن شادی و لذت چه از لحاظ مالی چه از لحاظ خلق کردن، به زندگی خود وجود داشته باشد.
من در مورد هر چیزی اغلب به صورت عملی رفتار می کنم که شاید مردم از من چنین چیزی انتظار نداشته باشند اما همینطور است. آن زمان بین پایان روز کاری سنتی و به خواب رفتن فضای سفیدی برای انجام کارهای عالی در حوزه تجارت است. این کار چه ماندن در دفتر و بهبود بخشیدن شغل خود یا ساختن وبلاگ آشپزی یا ابرمجازی صوتی خود در خانه باشد، از آن زمان در 2016 هوشمندانه تر استفاده کنید.

3) خودآگاهی را تمرین کنید

من 18 ماه به صورت عمومی و کل زندگی ام را به صورت شخصی درگیر این موضوع بوده ام. بنده معتقدم که خود آگاهی بهترین موهبتی است که یک نفر می تواند داشته باشد. سعی کرده ام که با چگونه بدست آوردن خود آگاهی به این سال حمله کنم. اگر از کل این مقاله، شما این را در اولویت کار های خود در سال 2016 قرار دهید، تعهد می دهم که بسیار شادتر و موفق تر خواهید بود.

4) شکایت کردن را حذف کنید

دید منفی داشتن، دیدن نیمه خالی لیوان و شکایت کردن بزرگترین اتلاف وقتی است که یک انسان می تواند در سال جدید درگیر آن شود. به شدت توصیه می کنم چه از طریق درمان و چه از طریق از بین بردن عادات خود، شکایات خود را به نصف کاهش دهید تا زمانی که دیگر بدون فکر کردن آن را انجام ندهید.
به صورت سیستماتیک، گوش دادن به پادکست های مثبت، تعمل کردن و هر چیز دیگری که کمک می کند کمتر شکایت کنید، مفید است. به واقع یکی از بزرگترین موانعی است که میتواند بر سر راه موفقیت شخصی یا تخصصی قرار بگیرد. اگر آن را در این لیست نداشته باشم آدم بی مبالاتی در نظر گرفته خواهم شد.

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست