فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی موفقیت در ذهن تو اتفاق می‌افتد

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

در کلیپ انگیزشی موفقیت و شکست از همان ابتدا به شما می گوید: «دنیا همیشه رنگین کمانی نیست و یک جای کثیف و زشت است. اهمیتی ندارد که شما چقدر قدرت دارید. این زندگی آنقدر به شما ضربه می زند تا شما را از پا بندازد. اگر به زندگی اجازه دهید، همانجا شما را نگه می دارد. نه من و نه هیچ کس دیگر نمی توانیم به اندازه زندگی به شما ضربه وارد کنیم. اما اهمیتی ندارد که ضربه های خود را چقدر محکم می زند. آنچه مهم است، ایستادگی شما در برابر ضربه های زندگی است».

ایستادگی در مقابل زندگی

شما باید بتوانید تحمل کنید و حرکات رو به جلو داشته باشید. تنها با این نوع رفتار است که می توانید موفق باشید. لازم است که بگوییم درد موقتی است. ممکن است یک دقیقه، یک ساعت و یا حتی روزها طول بکشد. اما در نهایت این درد فروکش خواهد کرد و چیز دیگری جای آن را می گیرد. اما اگر جا بزنید، درد همیشه می ماند.
گاهی اگر یک ثانیه دیرتر یا زودتر کاری را انجام دهی، منجر به شکست می شود. همانند فوتبالیستی که اگر 1 صدم ثانیه دیرتر به توپ بزند، توپ گل نمی شود. تمام اینچ هایی که برای مبارزه با زندگی نیاز داریم، در اطراف ما هستند. در هر دقیقه و در هر ثانیه ای که در آن هستیم، یک مسابقه وجود دارد.

 

کلیپ انگیزشی موفقیت : فیلم در جستجوی خوشبختی

در  کلیپ انگیزشی موفقیت  به فیلم در جستجوی خوشبختی محصول سال 2006 اشاره دارد. شخصیت اصلی داستان کسی که سختی ها و رنج های زیادی را تحمل کرده است. او به پسر کوچک خود می گوید: «اگر رویایی داری، باید از آن محافظت کنی. وقتی مردم کاری را که خودشان نمی توانند انجام دهند، به تو هم می گویند تو نمی توانی انجامش دهی. اگر چیزی را می خواهی به دنبالش برو و تسلیم نشو».
نباید از شکست خوردن هراس داشت. ترس از اینکه مبادا پس از تلاش شکست بخوریم باعث می شود که هرگز تلاشی نکنیم. تو نمی توانی همیشه برنده باشی، اما از تصمیم گرفتن هم نترس. باید باور داشته باشی که یک چیز متفاوت می تواند رخ دهد. کسی که می گوید می تواند و کسی که می گوید نمی تواند، هر دو درست می گویند.
در کلیپ انگیزشی به شما گوشزد می شود که بسیاری از شما دلتان می خواهد از وضعیت فعلی بالاتر روید و به موفقیت دست پیدا کنید. اما واقعیت این است که شما فقط دلتان می خواهد و خودتان نمی خواهید. چرا که اگر بخواهید برای رسیدن به آن تلاش می کنید. دلتان خیلی چیزها را می خواهد. اما خودتان مهمانی، تفریح و سرگرمی بیش از اندازه را به همه چی ترجیح می دهید.
بسیاری از ما انسان ها موفقیت را آنطور که دلمان می خواهد، نمی خواهیم. این حرف به این معناست که ما فقط در ذهنمان رویا و آرزوی موفقیت را داریم. اما در عمل برخلاف مسیر رسیدن به موفقیت حرکت می کنیم….
ادامه این مطلب را می توانید در کلیپ انگیزشی موفقیت و شکست مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست