فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سخنرانی انگیزشی اریک توماس

اشتراک گذاری این مطالب در:

قطعا تا به حال به سخنرانی انگیزشی گوش داده اید. این نوع سخنرانی ها که توسط افراد موفق و خودساخته تهیه می شود، می تواند تاثیر زیادی بر روی روحیه شما داشته باشد. گاهی ما برای زندگی و آینده خود تصمیم می گیریم و برنامه ریزی هم داریم. اما به دلیل نداشتن انگیزه هیچ حرکتی نمی کنیم. در واقع نداشتن روحیه و انگیزه است که باعث می شود برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

فرض کنید در یک کوه هستید و عطش و تشنگی آزارتان می دهد. به طوری که قادر به تحمل کردن تشنگی نیستید. تمام تلاش خود را برای پیدا کردن چشمه و آب خواهید کرد. اگر شده چند کیلومتر راه می روید تا آب برای رفع تشنگی پیدا کنید. با تلاش زیاد و جستجو یک چشمه پیدا می کنید و آب می نوشید. در واقع تشنگی به شما فشار وارد می کند تا برای جستجوی آب تلاش کنید. شما را یک لحظه در جای خود رها نمی کند. تمام فکر شما پیدا کردن آب می شود.

در این سخنرانی انگیزشی هم قصد داریم به شما بگوییم برای رسیدن به هدف ها تلاش کنید. سعی کنید هدف ها را مثل تشنگی مدام در ذهن خود تداعی کنید. در همین مثال تشنگی مدام ذهن و فکر شما را درگیر خود می کند. در حالی که بسیاری از ما هدف را از ذهن دور می کنیم. اگر کسی بتواند هدف را مدام در ذهن خود تداعی کند، فرد موفقی خواهد بود.

سخنرانی انگیزشی

سخنرانی انگیزشی : چطور به موفقیت دست پیدا کنیم؟

اریک توماسون در این سخنرانی انگیزشی به موضوع مهمی اشاره می کند که در رسیدن به موفقیت نقش مهمی دارد. او معتقد است باید برای رسیدن به موفقیت به خودشناسی برسید. در واقع از نظر افرادی مثل اریک توماسون شناخت ارزشها و توانایی ها باعث می شود تا از انجام کارهای پست و وقت تلف کن خودداری کنید. بسیاری از افرادی که به بیراهه می روند، ارزش واقعی خود را نمی شناسند.

در اغلب سخنرانی انگیزشی که از سوی افراد موفق می شود، همیشه تاکید زیادی بر روی خودشناسی دارند. از نظر آنها شناخت استعدادها باعث می شود که به این باور برسید که قادر به انجام چه کاری هستید. وقتی بدانید که در نقاشی یک استعداد ذاتی و نهفته دارید، به دنبال حرفه نقاشی می روید و در این کار موفق می شوید.

همینطور یک خواننده وقتی به سمت آوازخوانی می رود که بداند صدای خوبی دارد. در واقع شناخت استعدادها و توانایی ها یکی از مهم ترین نکته هایی است که قبل از شروع کار باید در نظر داشته باشید. در سایر امور هم باید از اخلاق، روحیات و خواسته های خود شناخت واقعی پیدا کنید.

سخنرانی انگیزشی : موفقیت در انتظار شماست

برای رسیدن به خواسته های خود همیشه یک تصور ذهنی از آینده داشته باشید. برای مثال من آرزو دارم در آینده یک پزشک موفق باشم. باید مدام در ذهن خود پزشک شدن را تصور کنم. اگر به سخنرانی انگیزشی برخی از افراد موفق گوش دهید متوجه می شوید آنها قبل از موفقیت توانسته اند آینده خود را به خوبی تصور کنند.

ادامه این مطلب را در سخنرانی انگیزشی از زبان اریک توماسون بشنوید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست