فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

قشنگترین بازی – ویدئوی انگیزشی فوتبالی 2018

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

در این ویدئوی انگیزشی که قشنگ ترین بازی فوتبالی 2018 در آن گردآوری شده، نکاتی در مورد قدرت انسان برای رسیدن به آرزوها گفته شده است. انسان سیستم و ساختار پیچیده ای دارد. به طوری که حتی برترین متخصصان، روانشناسان و روانپزشکان قادر به تشخیص یا پیش بینی رفتار او نیستند. هیچ انسانی از نظر رفتاری شبیه انسان دیگری نیست. اما با وجود همه این تفاوت ها، انسان ها در یک چیز اشتراک دارند و آن دستیابی به هدف هاست.

ویدئوی انگیزشی فوتبالی

همه انسان به طور بالقوه موفق و برنده هستند. اما تنها تعداد کمی از آنها موفق و برنده می شوند. دلیل آن چیست؟ قدرت فکر، تمرکز، اراده آهنین و پشتکار از جمله مهم ترین دلایل پیشرفت و موفقیت برخی از افراد است. این پاسخ یک شمایل کلی است و اگر بخواهیم جزئی تر مطلب را بیان کنیم باید به سراغ نحوه تفکر و ذهنیت افراد برویم.

 ویدئوی انگیزشی : چطور به خواسته های دست پیدا کنیم

چطور به خواسته های دست پیدا کنیم؟

در این ویدئوی انگیزشی انسان قدرتمند توصیف شده است. به طور کلی روند خلقت در سه مرحله به شما کمک می کند تا به خواسته های خود دست پیدا کنید که عبارتند از: خواستن، باور داشتن، دریافت کرد.

اگر از دوست، همکار، فرزند کوچک یا هر کس دیگری که در اطراف شماست، همین الان بپرسید که چه آرزویی دارد، بدون شک یک آرزو را به شما می گوید. اما چرا تنها تعداد اندکی از این افراد به آرزوهای خود می رسند و بخش زیادی از آمدها در رسیدن به آرزوها و رویاهای خود ناکام می مانند؟

دلیل آن واضح و روشن است. آرزو کردن تنها در مرحله خواستن است. یعنی شما چیزی را بر روی زبان می آورید. اما قلبا به آن باور ندارید. یعنی فقط برای خالی نماندن عریضه یک آرزو را دارید و فکر می کنید نشدنی است. بسیاری از افراد در مورد آرزوهای خود همین تصور را دارند. آنها فکر می کنند آرزوهایشان نشدنی و دست نیافتنی نیست. در واقع به مرحله باور نمی رسند. فقط روی زبان می آورند. گویی که به طوطی وار حرف زدن عادت کرده اند و قلب و مغز آنها چیزی را نپذیرفته است.

 چطور آرزوهای خود را باور کنیم.؟

وقتی وارد مرحله باور شوید، امیدتان برای دستیابی بیشتر می شود. در نتیجه با انگیزه دستیابی به آرزو تلاش می کنید. ممکن است شکست بخورید یا با موانع سخت درگیر شوید، اما چون قلب و جان شما می داند که این هدف دست یافتنی است، از شکست خوردن ترس ندارید و دوباره بلند می شوید. موانع را کنار می زنید چون می دانید بعد از این همه سختی همه چیز درست می شود.

مرحله دریافت بعد از باورکردن روی می دهد. باور به آرزوها، باور به توانایی ها و باور خود باعث می شود تا به هر چیزی که می خواهید برسید. برای باور داشتن باید اول فکر کنید، بعد صحبت و بعد وارد مرحله عمل شوید. برای مثال می خواهید وزن کم کنید. باید روی وزن دلخواهتان فکر کنید و رسیدن به آن را باور کنید. ببینید در مورد وزن دلخواهتان چه احساسی دارید. همان احساس را در خود بسازید تا بتوانید به طور واقعی به آن دست پیدا کنید.

در این ویدئوی انگیزشی می توانید ادامه مطلب را در ویدئوی انگیزشی فوتبالی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست