فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سخنرانی انگیزشی از دنزل واشنگتن – به دنبال رویایتان باشید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


دنزل واشنگتن یکی از بازیگران خوشنامی که موفق به دریافت جایزه اسکار شد. یکی از دلایل موفقیت این بازیگر تلاش و پشتکار بالای او بوده است. پشتکار به این معناست که با برخورد با موانع و سختی ها تسلیم نشد و راهش را ادامه داد. او هدفی را برای خود مشخص می کند و تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار می بندد. شما هم اگر می خواهید مثل دنزل واشنگتن به آرزوهای خود برسید، این سخنرانی انگیزشی او را بشنوید.

سخنرانی انگیزشی : چرا نباید تسلیم شویم؟

دنزل واشنگتن در سخنرانی انگیزشی خود تاکید زیادی دارد که نباید هرگز در مقابل سختی ها تسلیم شوید. باید مقاوم و ایستاده در برابر هر مشکلی بمانید. بسیاری از افراد زمانی که با مشکلی برخورد می کنند، خیلی سریع میدان را خالی می کنند. یکی از دلایل آن نداشتن قدرت تحمل و صبر است. افرادی که تاب و توان تحمل مشکلات و سختی ها را ندارند، نمی توانند هدف های بزرگ داشته باشند.

از نظر دنزل واشنگتن اگر شخصیت شما این گونه است باید بگوییم که هیچ گاه به هدف خود نمی رسید. زیرا لازمه دستیابی به موفقیت داشتن صبر و تحمل است. درغیر این صورت خیلی سریع عقب نشینی می کنید و در مقابل مشکلات تسلیم می شوید. اهداف به هر میزان که بزرگتر می شوند، به قدرت و تلاش بیشتری هم نیاز پیدا می کنند. اگر قدرت تحمل ندارید، هدف های کوچک انتخاب کنید. اما اگر هدف بزرگ و رویایی را انتخاب کردید، قدرت تحمل و صبر خود را افزایش دهید.

صبر به این معناست که فوری از کوره در نروید و احساس یاس و ناامیدی نکنید. باور داشته باشید که برای هر مشکلی یک راه حلی وجود دارد. هر سنگی که در مقابل شما قرار می گیرد، هر چقدر هم که بزرگ باشد، می توان آن را از سر راه برداشت. به جای غرولند کردن به دنبال راهی برای غلبه بر مشکلات باشید. مشکلات برحسب کم یا زیاد بودن ممکن است به شما فشار وارد کنند. اما این فشارها و رنج ها دائمی نیست.

سخنرانی انگیزشی از دنزل واشنگتن – به دنبال رویایتان باشید

چطور در مقابل سختی های بایستیم؟

به عقیده دنزل واشنگتن ایستادگی در مقابل سختی ها شما را پخته تر، عاقل تر و صبورتر می کند. یک نکته مهم در مورد سختی ها میزان و شدت آنهاست که قابل اندازه گیری نیست. بلکه افراد بر حسب توانایی خود برای مقابله، اندازه آنها را تخمین می زنند. بلند کردن یک جسم 5 کیلویی برای کودک 5 ساله بسیار سخت و دور از تصور است. اما بلند کردن جسمی با همین وزن برای  یک فرد بالغ مشکل محسوب نمی شود. دلیل تفاوت این دو دیدگاه قدرت دو نفر در بلند کردن اجسام است.

دنزل واشنگتن معتقد است کودکی که 5 سال از زندگی اش می گذرد و قدرت جسمانی کمی دارد و فرد بالغی که سالها زندگی کرده و قدرت جسمانی بیشتری را بدست آورده است. سختی ها و مشکلاتی که در مسیر موفقیت و اهداف هستند، از نظر میزان رنج و سختی به همین شکل دسته بندی می شوند. فردی که قدرت تحمل سختی های کوچک را نداشته باشد، در آینده هم نمی تواند با سختی های بزرگتر بجنگد.

اگر میخواهید خود را در مقابل سختی و مشکلات مقاوم کنید این کلیپ انگیزشی را از زبان دنزل واشنگتن ببینید. در این سخنرانی انگیزشی دنزل واشنگتن، از تلاش بر ای دستیابی به اهداف و رویاها برای شما میگه. خود ساخته شما را به تماشای این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست