مقالهموفقیت در روابطوبلاگ

رازهای جذابیت را بیاموزید و نبض همه را زیر دستان‌تان بگیرید

اشتراک گذاری این مطالب در:

شاید فکر می‌کنید که داشتن یک صورت زیبا باعث می‌شود که فردی جذاب باشید و کنترل قلب همه را در دستان خود بگیرید. اما این طور نیست. اگر در دور و اطراف خودتان یا حتی در دنیای باشکوه سینما هم نگاهی بیندازید، به راحتی متوجه خواهید شد که فقط زیبایی باعث جذابیت افراد نمی‌شود. بسیاری از هنرپیشگان دارای چهره‌هایی بسیار زیبا هستند اما این افراد از جذابیت کافی برخوردار نیستند و به ستاره بدل نمی‌شوند.
علت این است که با گرامر جذابیت آشنا نیستند. پس زیبایی برای جذاب بودن کافی نیست. باید رازهای جذابیت را بیاموزید تا بتوانید در این زمینه به فردی اثرگذار بدل شوید. با سایت موفقیت خودساخته همراه باشید تا از رازهای جذابیت برای‌تان بگوییم.

بیشتر بخوانید: ۳ کلید طلایی برای افزایش اعتماد به نفس

رازهای جذابیت : رها و آزاد باشید

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که می‌تواند شما را به فردی جذاب بدل کند، رهایی و آزاد بودن است. کسانی که محدودیت‌های ذهنی و فیزیکی را از میان برمی‌دارند و تلاش دارند تا در لحظه زندگی کنند برای افراد دیگر به شدت جذاب هستند.
یکی از رازهای جذابیت در لحظه زندگی کردن است. بیشتر افراد در دنیا خود را وابسته و محدود به چیزهایی می‌کنند که مانع از رها بودن و آزاد زیستن آنها می‌شود. برای مثال، برخی درگیر حرف و قضاوت مردم هستند و برخی به ظاهرشان بیش از حد اهمیت می‌دهند. این رفتارها که باعث محدودیت است در هر کس به شکلی نمایان می‌شود. از همین روی، تعداد کسانی که رها زندگی می‌کنند و دنیایی آزاد برای خود متصور هستند در میان جمع‌های مختلف اندک است.
حال اگر بتوانید به این گروه از افراد بپیوندید و در رفتار و گفتارتان نوعی آزادی را به نمایش بگذارید، قطعا در نظر دیگران خاص‌تر و جذاب‌تر خواهید بود. آزادی یعنی برداشتن محدودیت‌هایی که آسایش و شکوفایی‌تان را در زندگی از شما می‌گیرند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که می‌تواند شما را به فردی جذاب بدل کند، رهایی و آزاد بودن است. کسانی که محدودیت‌های ذهنی و فیزیکی را از میان برمی‌دارند و تلاش دارند تا در لحظه زندگی کنند برای افراد دیگر به شدت جذاب هستند.

تلاش مفید برای جذابیت: شنونده خوبی باشید

یکی از کارهایی که می‌تواند شما را به فردی جذاب بدل کند و رازهای جذابیت را بر قلب‌تان جاری سازد، این است که شنونده خوبی باشید. همه انسان‌ها از اینکه به آنها توجه شود، لذت می‌برند. شما هم دوست دارید که دیگران به حرف‌های‌تان گوش کنند و به شما توجه داشته باشند.
پس به همان نسبت به دیگران هم توجه کنید. کسانی که به دیگران توجه می‌کنند و شنونده‌ای موثر هستند در دل آنها هم بیشتر جای می‌گیرند. کسی که به دیگران دقیق گوش می‌کند یعنی کسی است که درک دقیقی نسبت به آنها دارد و همه دوست دارند که درک و شنیده شوند. پس اگر می‌خواهید رازهای جذابیت را در زندگی‌تان پیاده‌سازی کنید، شروع به تقویت مهارت خوب گوش کردن نمایید.

بیشتر بخوانید: رازهای جذابیت چیست و چطور می توان قلب همه را در دست گرفت؟

رعایت مرز میان صداقت و بی‌ادبی:‌ احترام

افرادی که جذاب هستند، صداقت زیادی در رفتار و گفتارشان وجود دارد. صداقت باعث می‌شود که دیگران به شما اعتماد کنند و دوست‌تان بدارند. اما یادتان باشد که بی‌ادبی با صادق بودن بسیار متفاوت است. همیشه صداقت را در گفتارتان به خرج بدهید و از دروغ گفتن و دوروریی بپرهیزید اما یادتان باشد که بی‌ادبی و آزار دادن دیگران اصلا جذاب نیست و شما را به اصطلاح خودمانی باحال نشان نخواهد داد.
صداقت یعنی دروغ نگفتن و ظاهرسازی نکردن. کسی که دروغ نمی‌گوید و ظاهرسازی نمی‌کند، جرئت ابراز نظرات و درونیات خود را دارد و این موضوع را به دیگران نشان می‌دهد. این جسارت در ظاهر کردن چهره واقعی خود در همه افراد وجود ندارد و معمولا در لفافه‌ای از تعارف و ترس‌ها، صداقت افراد مخدوش می‌شود. یکی از رازهای جذابیت همین است؛ جسارت و شجاعتِ «خود بودن».
پس خودتان باشید و نظرتان را درباره همه چیز رک و صادقانه بگویید اما ادب را رعایت کنید یادتان باشد که احساسات دیگران را در مسیر ابراز نظرات واقعی‌تان جریحه‌دار نکنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر اعتماد به نفس در جذابیت | آیا خودباوری باعث زیبایی می‌شود؟

رازهای جذابیت : رها و آزاد باشید

افزایش توانمندی‌ها: تقویت و توسعه مهارت‌های شخصی

مهارت‌های شخصی و توانایی‌های‌تان را تا حدی که می‌توانید، افزایش بدهید. افزایش و توسعه مهارت‌ها و توانمندی‌ها باعث می‌شود که فردی قوی باشید که کارهای متنوعی انجام می‌دهد و در جمع‌های گوناگونی توانایی شرکت دارد و تجربه کارهای زیادی را در زندگی خود دارد.
تجربه‌ای که گفته شد از شما فردی پخته و جذاب می‌سازد که همیشه حرفی برای گفتن دارد و دیگران را از خاطرات و اطلاعات خود بهره‌مند می‌سازد. مثلا به کلاس موسیقی بروید، ورزش کنید و کارهای هیجان‌انگیزی را که دوست دارید حتما امتحان نمایید. در این صورت بدون شک، جذاب‌تر خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تکنیک های فوق العاده استفاده از زبان بدن برای افزایش جذابیت

ثبات شخصیت: تغییر نکردن به خاطر دیگران

یکی از رازهای جذابیت این است که بتوانید همان‌طور که هستید در هر جمعی ظاهر شوید. برای اینکه مطلوب دیگران باشید نباید خودتان را عوض کنید و تغییر بدهید. اگر برای جذاب شدن و مطلوب بودن از نظر دیگران، رفتارهای‌تان را عوض کنید، قطعا ثبات شخصیتی خود را زیر سوال می‌برید. زیر سوال بردن ثبات شخصیت از شما فردی می‌سازد که نمی‌توان روی او حساب کرد.
به نظرتان، کسی از یک فرد متلون که مدام رنگ عوض می‌کند، خوشش خواهد آمد؟ قطعا پاسخ منفی است. پس برای جذاب بودن به ثبات شخصیت خود حتما دقت کنید. عقاید و ایده‌های خود را درباره هر موضوعی داشته باشید و برای اینکه دیگران از شما خوش‌شان بیاید، خود را تغییر ندهید. هیچ‌کس به اندازه خودتان در زندگی‌تان نقش ندارد. پس خودتان را عزیز بدانید و دوست داشته باشید.

کسی که به اندام و ظاهر خود می‌رسد هم فرد سالم‌تری است و هم زیباتر و جذاب‌تر می‌شود. این زیبایی و جذابیت باعث می‌شود که احساس بسیار خوشایندی نسبت به خود پیدا کند و احساس خوش مذکور نسبت به خود هم به دیگران منتقل خواهد شد.

رسیدگی به ظاهر: حفظ تناسب اندام

در برخورد نخست با افراد مختلف، ظاهرشان باعث می‌شود تا برداشت‌هایی در ذهن‌تان شکل بگیرد. کسی که به اندام و ظاهر خود می‌رسد هم فرد سالم‌تری است و هم زیباتر و جذاب‌تر می‌شود. این زیبایی و جذابیت باعث می‌شود که احساس بسیار خوشایندی نسبت به خود پیدا کند و احساس خوش مذکور نسبت به خود هم به دیگران منتقل خواهد شد.
پس در نخستین برخورد، انرژی مثبتی که فرد دارد به دیگران هم منتقل می‌شود. پس اگر به دنبال یادگیری رازهای جذابیت در زندگی‌تان هستید باید حتما به فکر رسیدگی به ظاهرتان به ویژه اندام‌تان باشید. ورزش کنید و احساسات خوب نسبت به خود را در روح و روان‌تان جاری کنید و اعتماد به نفس‌تان را افزایش بدهید. رسیدگی به لباس و بخش‌های مختلف ظاهر هم به جذابیت‌تان می‌افزاید.
شخصی را در نظر بگیرید که به ظاهرش رسیدگی نمی‌کند و لباس‌هایی بدترکیب و نامتناسب به تن دارد. این فرد به طور ناخودآگاه به شما القا می‌کند که به خودش اهمیت زیادی نمی‌دهد. بدیهی است که وقتی فردی برای خود ارزش قائل نیست، دیگران هم برایش ارزش قائل نخواهند شد و او را به عنوان شخصیتی جذاب در ذهن‌شان ثبت نمی‌کنند.
پس به لباس پوشیدن، اندام و ظاهرتان رسیدگی کنید و یادتان باشد که این کارها علاوه بر اینکه جذاب‌ترتان می‌کند، تنوع و شادابی را هم به زندگی‌تان تقدیم خواهد کرد. پس کوتاهی نکنید و بیشتر به خودتان برسید.

بیشتر بخوانید: راههای موفقیت در زندگی را در در ۱۰ گام ساده دنبال کنید

یکی از رازهای جذابیت این است که بتوانید همان‌طور که هستید

در آخر

رازهای جذابیت را یاد بگیرید و در زندگی به کار ببرید. جذاب بودن برای همه خوشایند است. اگر شما هم با ادبیات و دستور زبان آن آشنا شوید به راحتی می‌توانید خود را در دل دیگران جای بدهید. جذاب بودن باعث می‌شود که شادتر باشید و راحت‌تر به شکوفایی استعدادهای خود بپردازید.
کسی که محبت و توجه دیگران را جلب و جذب می‌کند، امیداورتر و شادتر است و از همین روی، راحت‌تر به دنبال شکوفایی استعدادهای خود می‌رود و راحت‌تر در مسیر پیشرفت و توسعه فردی قرار می‌گیرد. افزایش مهارت‌های ارتباطی هم زندگی را دل‌پذیرتر می‌کند. پس رازهای جذابیت را بیاموزید و زندگی‌تان را شیرین‌تر کنید. احساس خوبی است که همه شما را دوست بدارند و روی‌تان حساب کنند. قبول دارید؟

داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس نیز یکی دیگر از رازهای جذابیت است. اگر می‌خواهید با کمک این دو المان جذاب‎تر شوید، خودساخته شرکت در دوره «کیمیاگر» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید.

رازهای جذابیت

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست