فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

در سال جدید کارهات رو عقب ننداز تا سال 97 سال موفقیت باشه

اشتراک گذاری این مطالب در:


 

آیا به تعویق انداختن کارها با موفقیت ارتباطی دارد؟

به تعویق انداختن کارها یکی از دلایل عدم موفقیت است. وقتی می گویند کار امروز را به فردا نسپارید، به این دلیل است که ما از آینده خبر نداریم. ممکن است تا فردا اتفاقاتی رخ دهد که دیگر قادر به انجام ادامه کار امروز نباشیم. ممکن است همین امشب بیمار شوید و یا به طور ناخواسته به یک مهمانی دعوت شوید. در این صورت کار عقب می افتد. وقتی برای انجام کار به اندازه کافی زمان دارید و خسته نشدید، سعی کنید آن را به اتمام برسانید.

به تعویق انداختن کار گاهی هم با شروع نکردن یک کار تعبیر می شود. وقتی می خواهید برای شروع یادگیری یک مهارت جدید خود را آماده کنید، اما هر روز این کار را به تعویق می اندازید. قصد دارید رژیم غذایی بگیرید و یا صبح ها به ورزش بروید. اما چندین ماه است که به خودتان وعده می دهید. روز شنبه، اول ماه بعد، از اول زمستان، بعد از تعطیلات نوروز و … وعده هایی است که اغلب برای به تعویق انداختن کارها به خودمان می دهیم.

جالب است بدانید تا زمانی که قدم اول را برندارید، نمی توان به موفقیت شما دل بست. وقتی می توانیم پیش بینی کنیم شما فرد موفقی می شوید که کار امروز را به فردا نسپارید. مدام امروز و فردا نکنید و به خودتا وعده سرخرمن ندهید. باید تلاش کنید قدم اول را بردارید و بر تنبلی خودتان غلبه کنید. در غیر اینصورت تا زمانی که تنبلی باشد، هیچ کاری را آغاز نمی کنید. موفقیت هم بدون تلاش غیرممکن است.

آیا به تعویق انداختن کارها با موفقیت ارتباطی دارد؟

از همین حالا شروع کن

اگر قصد دارید کار جدیدی را شروع کنید، منتظر جور شدن شرایط نمانید. شرایط هیچگاه آنطور که ما می خواهیم نمی شود. افراد موفق هم در زندگی کم و کاستی هایی داشته اند. برخی از آنها با دست خالی کاری را آغاز کرده اند. دلیل موفقیت آنها این بوده که منتظر نمانده اند تا وضعیت مالی شان روبراه شود. با همان اندک سرمایه و دانشی که داشته اند، یک کار را شروع کرده اند و نتیجه گرفته اند. منتظر درست شدن وضعیت و فراهم شدن شرایط به صورت 100 درصدی نباشید.

انسان های خودساخته خودشان شرایط را فراهم می کنند. آنها با کمترین منابع و سرمایه شروع می کنند و شرایط را به گونه ای بهتر رقم می زنند. قدرت تصمیم گیری مستقل، اعتماد به نفس بالا، شجاعت و قدرت ریسک پذیری از جمله مهم ترین شاخصه های افراد موفق است.

پس اگر شما هم می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید، به جای غرولند کردن به زمین و زمین از همین حالا شروع کنید. خوب فکر کنید چه ایده ای در ذهنتان دارید؟ آیا مدتهاست که قصد دارید آن را اجرا کنید اما منتظر فراهم شدن شرایط هستید؟ بعد از اینکه این مطلب را خواندید و ویدئوی انگیزشی را مشاهده کردید، فوری دست به کار شوید.

به تعویق انداختن کارها یکی از چالش های مهم زندگی هر فردی است که با درجات مختلف، کم یا زیاد رخ داده. از به تعویق انداختن کارها در کسب و کار گرفته تا انجام کارهای شخصی و ورزشی و … . گاهی وقت ها آنقدر کاری را به تعویق می اندازیم که خودمان هم از دست خودمان کلافه می شویم. هم ذهنمان درگیر آن کار است و هم آن را انجام نداده ایم.
اما راهکار چیست؟ چگونه می توانیم با انجام راهکارهای ساده از به تعویق انداخت کارها جلوگیری کنیم؟ راهکار شما در این ویدئوی انگیزشی آموزشی است. پس تا انتها با این ویدئو همراه خودساخته باشید.

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست