فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

قانون جذب : قانونی که می تواند زندگی تان را تغییر دهد

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

همه ی ما از وجود قوانین در دنیای فیزیکی آگاهیم. طبیعت با قانون های خاص خودش پیش می رود و به رشد و تکامل خودش ادامه می دهد. پذیرفتن این قوانین فیزیکی و قابل مشاهده برای اغلب ما بسیار ساده تر از پذیرفتن قوانین غیر فیزیکی است. قوانین غیرفیزیکی مثل قانون جذب که قابل مشاهده نیستند، اغلب نادیده گرفته می شوند. امروزه دیگر کمتر کسی وجود دارد که از ماهیت این قانون آگاهی نداشته باشد، اما افراد بسیار کمی این قانون را به طور روزمره به کار می گیرند. خیلی از افراد همچنان به درستی و واقعیت این قانون باور ندارند.

قانون جذب زندگی را تغییر می دهد

اما واقعیت این است که چه شما به آن باور داشته باشید و چه نداشته باشید، قانون جذب وجود دارد و مانند هر قانون دیگری در دنیا عمل می کند. اغلب ما این قانون را به خاطر سادگی بیش از اندازه ی آن نادیده می گیریم. ما فکر می کنیم واقعیت چنین قانون قدرتمندی باید پیچیده تر از این حرف ها باشد و در نتیجه نمی توانیم باور کنیم که تغییر زندگی تنها با فکر کردن به خواسته هایمان و باور داشتن به رسیدن به آن ها ممکن است. بگذارید برایتان مثالی بزنم، حتما پیش آمده که از اتفاق افتادن مسأله ای خیلی نگران بوده باشید. مثلا بیش از اندازه مراقب لیوان مورد علاقه تان باشید که نشکند. اما در کمال تعجب و با وجود تمام دقتی که در نگهداری آن لیوان داشتید خیلی اتفاقی آن لیوان از دستتان میافتد و می شکند. در این حالت دنیا بر طبق قوانین خودش عمل کرده است. فکر شما انرژی بسیار قدرتمندی است که می تواند انرژی های مشابه خودش را جذب کند. بنابراین زمانی که دائما در حال جذب افکاری در رابطه با شکستن لیوانتان هستید، نهایتا باعث می شوید که این انرژی به اتفاقی در دنیای فیزیکی تبدیل شود.

به هر چه فکر کنید اتفاق می افتد

حتما شنیده اید که شما به همان چیزی تبدیل می شوید که به آن فکر می کنید. تمام جهان متشکل از انرژی است و انرژی های مشابه یکدیگر را جذب می کنند. در نتیجه، اگر به دنبال تغییر زندگی تان هستید و دائما افکار منفی دارید، تغییراتی منفی در زندگیتان ایجاد خواهید کرد. اگر به دنبال تغییر زندگی تان هستید و شرایطی را در زندگی نمی خواهید، اما دائما به نخواستن آن فکر می کنید همان شرایط را جذب می کنید. ذهن شما فرق میان خواستن و نخواستن را متوجه نمی شود. تنها چیزی را جذب می کند که دائما درباره اش فکر می کنید. تغییر زندگی شما وابستگی شدیدی به افکارتان دارد. افکار و باورهای شما درست مثل یک بومرنگ به سمت شما بر می گردند. هرچه بکارید همان را درو خواهید کرد. همانطور که در هر بازی برای پیروز شدن باید براساس قوانین آن بازی رفتار کنید، در زندگی نیز همین طور است. تغییر زندگی که خواهان آن هستید در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد. زمان درو که برسد همان چیزی را برداشت می کنید که بذر آن را کاشتید. شما هر روز چه بذری در ذهنتان می کارید؟

خودساخته از شما دعوت می کند این ویدئوی انگیزشی را از دست ندید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست