فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – چطور هر چیزی را که میخواهیم جذب کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

جذب آرزوها – چطور هر چیزی را جذب کنیم؟

در این کلیپ انگیزشی می خواهیم بگوییم جذب کردن با افکار مثبت شکل می گیرد. فقط باید احساس کنید یکی از مهم ترین عناصر در جهان هستید. مایکل برنارد یکویث در مورد افکار مثبت و نقش آن برای جذب پدیده ها می گوید: « از نظر اثبات شده است که افکار مثبت صد برابر قدرتمندتر از یک فکر منفی است و این موضوع باعث رفع نگرانی ها می شود».

بسیاری از روانشناسان معتقدند افرادی که همیشه شکست می خورند، افکار منفی دارد. در واقع کسی که می خواهد همه آنچه را که در ذهن دارد، جذب کند، باید افکار مثبت در ذهن خود داشته باشد. اصرار بر روی افکار منفی باعث می شود این موارد در زندگی تاثیر خود را بگذارد. فرد مدام بدشانسی می آورد. گاهی هم می گوید من حدس میزدم که چنین می شود. شاید خود را یک پیشگو بداند که می تواند همه چیز را پیش بینی کند. اما واقعیت این است که آنها پیشگو نیستند. بلکه این افکار منفی است که پیش قدم می شود.

تاثیر ذهن مثبت بر روی روال زندگی

دکتر فرد الن وولف هم در مورد اینکه چطور می توانیم هر چیزی را جذب کنیم می گوید: « نمی خوام در مورد خواب و خیال و تصورات عجیب و غریب صحبت کنم. اما فیزیک کوانتوم این واقعیت را کشف کرده است که کسی نمی تواند جهانی داشته باشد، بدون آنکه آن را در ذهنش وارد کرده باشد. به عبارت دیگر، این ذهن است که هر چه را درک کند، شکل می دهد».

در این کلیپ انگیزشی قصد داریم به صحبت های یک فرد موفق به شما بگوییم اگر شما قانون جذب را درک نمی کنید، به معنی رد کردن آن نیست. همانطور که ممکن است فردی از قدرت الکتریسیته آگاهی نداشته باشد اما با این وجود می تواند از فواید آن بهره مند شود. خیلی از ما از نحوه کارکرد جریان الکتریسیته آگاهی نداریم. با این وجود از آن استفاده می کنیم.

در مورد قانون جذب هم می توان همینطور صحبت کرد. این انرژی در جهان گسترده است اما این انسان ها هستند که باید نحوه بهره مندی از آن را بدانند.

تغییر دیدگاه برای استفاده از قدرت جذب

اگر به دقت به مساله راز و قدرت ذهن بنگریم، همه آنها را در زندگی خود می بینیم. تنها کاری که باید انجام دهیم تغییر دیدگاه و باز کردن چشم هایمان است. ذهن انسان همانند یک آهن ربا عمل می کند که می تواند هر چیزی را به خود جذب کند. سلامتی یا بیماری، فقر یا ثروت، رفاه یا فلاکت، تندرستی یا بدبختی و …. همه موارد متضادی هستند که بر پایه افکار ذهن شکل می گیرند. زمانی که در ذهن خود افکار مثبتی در مورد زندگی داشته باشید، همان ها برایتان رخ می دهد.

یادتان باشد جهان دربرگیرنده است و طرد کننده نیست. قانون جذب هیچ چیز را نادیده نمی گیرد. حتی اگر به آن اعتقاد نداشته باشید و آن را نادیده بگیرید، او شما را رها نمی کند.

برای اطلاع بیشتر از این مطلب، کلیپ انگیزشی جذب آرزوها را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست