فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

افراد ثروتمند روزی 8 ساعت نمیخوابن

اشتراک گذاری این مطالب در:

افراد ثروتمند همیشه الگوی کسانی هستند که می‌خواهند به رویاهای دور و دراز خود دست پیدا کنند. عادت های افراد ثروتمند راز موفقیت آنهاست. یکی از این عادت ها خواب کمتر است. هر فرد به طور متوسط 8 ساعت در طول روز می‌خوابد. این مقدار دقیقاً یک سوم از 24 ساعت شبانه روز ما را تشکیل می‌دهد. در نتیجه وقتی کسی 8 ساعت از روز خود را در خواب است، یعنی یک سوم عمر خود را برای خواب صرف می‌کند. این در حالیست که افراد ثروتمند با کمتر کردن مقدار خواب، به تلاش خود برای دستیابی به رویاهایشان ادامه می‌دهند.

افراد ثروتمند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

یکی از دلایلی که باعث می‌شود بعضی از افراد ثروتمندتر از دیگران شوند، گذشتن از آسایش و رفاه امروزشان است. افراد ثروتمند عادت‌هایی را در خود پرورش می‌دهند که در نهایت باعث سوق دادن آن‌ها به سمت هدف می‌شود. یک فرد ثروتمند به پس‌انداز بیش‌تر از خرج کردن علاقه نشان می‌دهد.
هوش مالی این افراد قدرتمندتر از مردم عادی عمل می‌کند. آن‌ها در هر لحظه از زندگی به پول و ثروت‌اندوزی فکر می‌کنند. آن‌قدر در پی کسب ثروت بیشتر هستند که حاضرند به خاطر دستیابی به آن، از خواب 8 ساعته خود بگذرند و به جای آن تنها 5 یا 6 ساعت در طی روز بخوابند.
یک نظریه رایج وجود دارد که می‌گوید: «اگر یک فرد کمتر از 8 ساعت در طی روز بخوابد، جسم و ذهن او مختل می‌شود». اما جالب است بدانید افراد ثروتمند این نظریه را به چالش کشیده‌اند. خواب برای استراحت ذهن، مغز و جسم لازم و ضروری است. ما زیاده‌روی در آن باعث به هدر رفتن وقت و زمان می‌شود. این همان نکته‌ی طلایی است که بسیاری از افراد ثروتمند به آن رسیده‌اند.

افراد ثروتمند همیشه الگوی کسانی هستند

چگونه عادت‌های خوب را در خود ایجاد کنیم؟

افراد ثروتمند به دلیل خو گرفتن به عادت های خوب است که هر روز در زندگی پیشرفت می‌کنند. برای مثال آن‌ها مثبت اندیش، ریسک‌پذیر، پرتلاش و امیدوار هستند. از سوی دیگر بر روی هدف خود تمرکز می‌کنند تا آن را بدست آورند. برای اینکه بتوانید عادت‌های خوب را در خود ایجاد کنید تا مثل افراد ثروتمند زندگی کنید، باید از هم اکنون شروع کنید. برای مثبت اندیشی، تلاش کردن، ریسک‌پذیری و …. به هفته بعد، شنبه، ماه بعد و … فکر نکنید.
اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، بعد از اتمام مطلب به سراغ کاری بروید که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنید اما مدام آن را به زمان دیگری موکول می‌کنید. برای مثال قصد دارید یک کتاب در مورد موفقیت بخوانید. اما مدت‌هاست که نتوانستید خودتان را وادار به این کار کنید. اما اگر می‌خواهید مثل افراد ثروتمند زندگی کنید، باید از هم‌اکنون آن کتاب را به دست بگیرید و شروع به خواندن آن کنید.
برای خو گرفتن به عادت‌های خوب باید از هم اکنون شروع کنید. قانون 5 ثانیه را اجرا کنید. از شماره‌ی 1 تا 5 بشمارید و سپس کارهای تاثیرگذار را آغاز کنید. خود را مجاب کنید که به یکباره برخیزید. اگر در رختخواب هستید، بدون فکر کردن به لذت خوابیدن، به یکباره از جای خود برخیزید و به سراغ کارهایی بروید که مدتهاست به آن‌ها فکر می‌کنید.
سخن آخر اینکه برای اینکه مثل افراد ثروتمند زندگی کنید باید ذهن خود را شبیه آنها کنید. داشتن ذهن موفق برای ثروتمند شدن لازم است. به همین منظور خودساخته شرکت در دوره‎ی «چطور ذهن موفق داشته باشیم» را به شما معرفی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

افراد ثروتمند چگونه ثروتمند می‌شوند؟

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست