فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

هرچه در جستن آنی ، آنی

اشتراک گذاری این مطالب در:

تفکر مثبت ایمان اعتقادات و باور ترس  و قدرت

این ویدئوی انگیزشی را با بیتی از شعر حضرت مولانا آغاز می کنیم که می فرماید هر چه در جستن آنی ، آنی . درک این مصرف کافیست که در توضیح بیشتر آن یک بیت دیگر هم بیاوریم:

اگر گویی که بتوانم قدم در نه که بتوانی    اگر گویی که نتوانم برو بنشین که نتوانی

این مصرع شعری پر از حرف های نگفته است. وقتی که در جستجوی چیزی باشید به همان شکل در می آیید. وقتی به دنبال کسب علم و دانش باشید، به مرور زمان از تمامی موضوعات روزانه و حواس پرت کن فاصله می گیرید. بنابراین به یک جمله باور راسخ داشته باشید و آن «افکار ما به واقعیت تبدیل می شوند». اگر شما موضوعی را مدام در ذهن خود مرور کنید به واقعیت تبدیل می شود. پس در اینجا مثبت اندیش بودن و نقش آن در رسیدن به هدف ها مشخص می شود. زمانی که به موضوع خاصی فکر می کنید فرکانس های ساطع شده موارد مشابه را جذب خواهد کرد.

زمانی که به موضوعی فکر می کنید در واقع آن را به جهان هستی خود دعوت می کنید. برای کائنات اهمیتی ندارد که فکر شما مثبت است و یا منفی. بلکه آنچه اهمیت دارد دریافت فکر است. پس اگر منفی فکر کنید پیام شما به سمت جهان هستی صادر می شود. برای مثال اگر مدام با خود تکرار کنید که بدبخت می شوید و یا بدبخت هستید، همین اتفاق رخ می دهد.

پس این توضیحات مصرع هر چه در جستن آنی ، آنی را به اثبات می رساند. پس برای بدست آوردن هر چیزی که می خواهید تفکر و ذهنیت خود را تغییر دهید. به دنبال آن شخصیت شما هم تغییر خواهد کرد.

نقش تفکر مثبت در رسیدن به موفقیت

نقش تفکر مثبت در رسیدن به موفقیت

یکی از راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن برای تقویت مثبت اندیشی، یادگیری آرامش است. به عبارت دیگر، باید به افکار خود آگاهی داشته باشید. برای اینکار هم باید قصد و هدف برای خود مشخص کنید. جمله «من حاکم افکارم هستم» را در طی روز چندین مرتبه با خود تکرار کنید.

با توجه به تاثیری که مثبت اندیشی بر روی زندگی دارد، می توانید این خصوصیت را در خود تقویت کنید. همه افراد دوست دارند از افکارشان آگاهی داشته باشند و افکارشان را با دقت انتخاب کنند تا از تصمیمات خود لذت ببرند. اما منفی بافی مانع از این کار می شود.

یکی از فیزیکدانان و سخنران های معروف جهان به نام دکتر فرد آلن وولف در مورد راه های تسلط پیدا کردن بر ذهن می گوید: «باید وارد ذهن خود شوید و آنچه را که ذهن به شما دستور می دهد، درک کنید. چرا که افکار به واقعیات تبدیل می شوند. بنابراین لازم است تا آنها را بشناسید».

جالب است بدانید که هیچ کس جز خود شما نمی تواند خوب یا بد بودن افکار و احساساتتان را تشخیص دهد. زیرا افکار چیزی درونی است که قابل مشاهده نیست. این شما هستید که قبل از هر کاری باید خوب و بد افکار را شناسایی کنید. اولین راه تقویت مثبت اندیشی شناسایی افکار است.این ویدئوی انگیزشی به شما می گوید که تفکر مثبت و باور قوی شما را قوی خواهد کرد. وقتی که اراده از ترس قوی تر بشود، حالا زمان موفقیت است. با خودساخته همراه شوید و این فیلم را تا انتها ببینید و از جملات اثر بخش آن استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست