فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

باور داشته باش تا بدست بیاری – ویل اسمیت

اشتراک گذاری این مطالب در:

ویل اسمیت یکی از هنرپیشه های معروف آمریکایی که معتقد است برای رسیدن به هدف اول باید باور داشته باشی تا بتوانی آنچه را که می خواهی تصاحب کنی. از نظر ویل اسمیت و بسیاری دیگر از افراد موفق در جهان این افکار ماست که می تواند جهان را بسازد. گویی که فکر ما به جهان امواجی را مخابره می کند. سپس جهان این امواج را دریافت می کند و در قالب چیزهایی که به آن فکر کرده ایم پس می فرستد.

شاید زیاد شنیده باشید که می گویند اگر از چیزی بترسی همان بر سرت می آید. این گفته از گذشته های دور به جا مانده است. یا مادربزرگ و پدربزرگ هایی که شما را بخاطر گفتن حرف های منفی که ناخودآگاه می گویید، سرزنش می کنند. بسیاری از جوانان ممکن است سالمندان و قدیمی تر ها را بخاطر این واکنش به خرافه گویی متهم کنند. در حالی که آنها از یک تجربه چند دهه ای صحبت می کنند.

آری وقتی گفتار و افکار شما منفی باشد، شک نکنید همان رخ می دهد. وقتی مدام از چیزی بترسید همان بر سر شما فرود می آید. دقیقا این همان چیزی است که ویل اسمیت هم بر آن اشاره دارد.

آیا ویل اسمیت به قانون جذب معتقد است؟

آیا ویل اسمیت به قانون جذب معتقد است؟

این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید. در انتهای صحبت های ویل اسمیت به قانون جذب هم ایمان می آورید. قانونی که به ما می گوید اگر بر روی افکار مثبت متمرکز شوی، مدام اتفاقات خوب را تجربه می کنی. اگر بر روی افکار منفی و رعب آور متمرکز شوی، مدام اتفاقات ناگوار و تلخ را تجربه می کنی.

این مثال های ویل اسمیت درست شبیه به کودکی می ماند که از تاریکی واهمه دارد. ناگهان در شرایطی قرار می گیرد که باید به تنهایی از یک مسیر تاریک عبور کند. او مدام شبه ها و روح ها را در ذهن خود تجسم می کند. همین شرایط ترس باعث می شود تا صداهای عجیب و غریب به گوشش برسد. در حالی که از نظر یک فرد شجاع هیچ صدایی شنیده نمی شود. این صداها تنها واکنشی به ترس و رعب کودک است.

ویل اسمیت : زندگی آینه افکار است

از نظر افرادی همچون ویل اسمیت و یا جمیز ری و جان کهو زندگی آینه افکار است. امروز ما حاصل افکار ما در گذشته است. اگر امروز چاق هستید. در حساب بانکی خود پول ندارید و یا ارتباطی را که با دوستانتان داشتید، اکنون ندارید، همه ناشی از افکار شما در گذشته است. در واقع در شرایط فعلی شما آن چیزی نیستید که اکنون هستید. بلکه شما باقی مانده افکال و اعمال گذشته تان هستید.

شما امروز بدهکار و مقروض هستید. این موضوع بخوبی نشان می دهد در گذشته شما بیکار بودید یا درآمد کافی نداشته اید و یا مخارج زیادی داشته اید. همین توضیحات کافیست تا شما را متوجه موضوع مهمی کنیم که ویل اسمیت هم روی آن تاکید زیادی دارد.

از نظر افراد موفق امروز ما حاصل افکار گذشته ماست. پس آینده هم حاصل افکار ماست. اگر به آینده خود اهمیت زیادی می دهید این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید.

مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست