فیلموبلاگویدئوهای آموزشی

چگونه در کسب و کار جایگزین پروری کنیم؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

همیشه برای کسانی که قصد ورود به کسب و کار تازه ای را دارند، انتخاب و تصمیم گیری همراه با شک و تردید است. از یکسو علاقه و میل به پیشرفت آنها را برای اجرای تصمیمشان ترغیب می کند و یک قدم به سمت جلو پیش می روند. از سوی دیگر ترس از شکست باعث ناامیدی شان می شود و یک قدم به عقب برمیدارند.

برخی تصور می کنند برای موفقیت در شغل باید سابقه زیادی داشته باشیم. بخصوص کسب و کارهایی که به تجارت و خرید و فروش مرتبط هستند. اما کسب و کارهای موفق زیادی در اطراف ما وجود دارد که شاید قدمت کمتر از یک دهه داشته باشند. آنها با سابقه خیلی کوتاه قادر به رقابت با برندهای مشهورند. برای اینکه بتوانید کسب و کار مناسب خود را انتخاب کنید، راهکارهای زیر می تواند مفید واقع شود:

آیا کسب و کار شما تیمی یا فردی است؟

اول از هر کاری باید مشخص کنید که کسب و کارتان به کار تیمی نیاز دارد و یا باید به صورت انفرادی انجام شود. اگر به تشکیل تیم نیاز دارید، به روحیه کار تیمی خودتان و کسانی که انتخاب می کنید باشد. وقتی قرار باشد در یک تیم چند نفره کار کنید موظفید کارها را با صلاحید و مشورت هم انجام دهید. خودرأی بودن و لجبازی در این کارها مثل سم می ماند و باعث از هم پاشیدن تیم می شود. شما و اعضای تیم هر چقدر در کارتان متخصص و کاربلد هم که باشید تا زمانی که اخلاق و روحیاتتان متناسب و سازگار باهم نباشد، موفقیتی در کسب و کار نصیبتان نمی شود.

راه اندازی کسب و کار در مقیاس کوچک

وقتی قرار است برای اولین بار کسب و کاری را راه اندازی کنید به جای هزینه های اضافه باید به فکر صرفه جویی باشید. پس راه اندازی کسب و کار در مقیاس کوچک می تواند برآورد تقریبی از آینده را برایتان روشن کند. برای مثال من در رابطه با سرگذشت یک برند طراحی لباس بنتون مطلبی را می خواندم که متوجه شدم موسس این برند در ابتدا دوچرخه برادرش را فروخت تا با پول آن بتواند یک مغازه کوچک اجاره کند. بعد از اینکه در زمینه طراحی مد خلاقیت به خرج داد و مردم شهرش لباس هایش را پسندیدند، به موفقیت نسبی دست پیدا کرد. همین موضوع باعث شد تا بعدها کارش را گسترش دهد و به یک برند مشهور جهانی تبدیل شود.

راه اندازی کسب و کار نوین

به منابع مالی برای راه اندازی کسب و کارتان فکر کنید

هر چند که در راه اندازی کسب و کار باید نهایت دقت را به خرج دهید تا از هزینه های اضافه دوری کنید. اما وجود برخی از هزینه ها اجتناب ناپذیر است. بخصوص زمانی که در کسب و کارتان رونق نسبی بدست آورید به تبلیغات نیاز پیدا می کنید. باید به منابع مالی دسترسی داشته باشید یا حداقل بتوانید برای حمایت از کارتان یک اسپانسر مالی و یا سرمایه گذار پیدا کنید.

در این ویدئوی انگیزشی با جیسون استون که به عنوان مشاور میلیونر و یکی از تاثیر گذارترین افراد در شبکه های اجتماعی است، مصاحبه شده است. در این ویدئو جیسون استون از تمام کارهایی که انجام داده است می گوید. از اینکه علاقه ای به دانشگاه نداشته و به اجبار خانواده اش مهندسی مکانیک را انتخاب کرده است و اینکه از چمن زنی گرفته تا جمع کردن ضایعات را انجام داده و حالا به جایی رسیده که آرزویش را داشته. در این ویدئوی انگیزشی در مورد سبک زندگی افراد کار آفرین صحبت می شود. با دیدن این ویدئوی انگیزشی با زندگی جیسون استون و سبک زندگی او آشنا شوید. خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست