مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

ده گام برای بازاریابی موفق در شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری این مطالب در:

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی، می تواند به طور چشمگیری مشتری های شما را افزایش دهد. اما شروع کردن بدون هیچ تجربه قبلی یا هوشمندی، می تواند چالش برانگیز باشد.واقعا ضروری است که اصول بازاریابی در رسانه های اجتماعی را درک کنید؛ از به حداکثر رساندن کیفیت تا بالا بردن ورود آنلاین به سایت شما.

پایبند بودن به این ده قانون به شما کمک می کند تا مجموعه ای بسازید که به مشتریان شما، برند شما و هدف و نتیجه نهاییتان، خدمت می کند. در ادامه با سایت موفقیت سلف مید همراه باشید.

1.شنونده بودن

موفقیت در کسب و کار و در رسانه های اجتماعی و تولید محتوا در رسانه های اجتماعی نیازمند بیشتر شنونده بودن و کمتر گوینده بودن است. هدف کاربرانتان را بخوانید و به آن ها بپیوندید تا بفهمید چه چیزی برایشان مهم است. فقط در این صورت می توانید محتوایی تولید کنید که به جای  بهم  ریختیگی زندگی شان، به آن ارزش و اعتبار دهید.

2. تمرکز کردن

بهتر است روی یک چیز مشخص تمرکز کنید تا این که حواستان همه جا باشد. استراتژی  تمرکز بالا در رسانه های اجتماعی و تولید محتوا در نهایت منجر به ایجاد یک برند با احتمال موفقیت بیشتر نسبت به استراتژی فراهم کردن همه چیز برای مشتری  می شود.

3. کیفیت

کیفیت، کمیت را شکست می دهد. برای مثال بهتر است 1000 کاربر آنلاین داشته باشید که مطالب شما را بخونند و راجع به محتوای شما صحبت کنند تا این که 10000 کاربر داشته باشید که بعد از یک بار ارتباط برقرار کردن با شما غیب شوند!

4.صبور بودن

موفقیت در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا در یک شب اتفاق نمی افتد. هر چند ممکن است گاهی وقت ها یک کار ناممکن، ممکن شود اما احتمال این اتفاق ضعیف است. پس برای رسیدن به نتیجه و موفقیت باید راه طولانی طی کنید.

بیشتر بخوانید: ٤ راه برای اینکه مشتری را تبدیل به بازاریاب کنید

5.ترکیب کردن

اگر یک کار خوب، یا یک محتوای با کیفیت انتشار دهید تا کاربر جذب کنید، اآن ها نیز این مطلب را با دنبال کنندگانشان در توییتر، فیسبوک، لینکدین یا وبلاگ های شان به اشتراک خواهند گذاشت.

این به اشتراک گذاری و بحث کردن، می تواند باعث شود که موتور جستجوگر گوگل با کلمه کلیدی مناسب سریعا شما رو نشان دهد. این روش ها می توانند باعث شوند که صد ها یا هزاران نفر دیگر شما را به صورت آنلاین پیدا کنند.

6.تحت تاثیر قرار دادن

زمان صرف کنید و کاربران آنلاینی که فالوورهای زیادی دارند و ممکن است به محصول، خدمات و کار شما علاقه مند شوند را پیدا کنید و تحت تاثیر قرارشان دهید. با آن ها ارتباط بر قرار کنید و سعی کنید ارتباطتان را با آن ها گسترش دهید.

اگر به عنوان یک منبع از اطلاعات مفید، جالب و معتبر در دیدشان قرار بگیرید. آن ها ممکن است مطالبتان را با فالوئرهایشان به اشتراک بگذارند و این کار باعث می شود که کاربران بی شمار جدیدی کارهای شما رو ببینند.

بیشتر بخوانید: استرس خوب یا بد ؟ کدامیک زندگی‌تان را متحول می‌کند؟

7.ارزش

اگر تمام وقتتان را صرف وب سایت کنید تا خدمات و محصولاتتان را ترویج دهید، مردم دیگر به آن توجه نخواهند کرد. باید ارزش و اعتبار به گفتگوها  و مطالب اضافه کنید. کمتر روی معاشرت و بیشتر روی تولید محتوای خوب و گسترش ارتباط با کاربران آنلاینی که تحت تاثیر قرار می گیرند کار کنید. در نهایت این مردم یک کاتالیزور قدرتمند برای گسترش زبان به زبان کسب و کار شما می شوند.

8.قبول کردن

شما به کسی که شخصا سراغتان می آید بی محلی نمی کنید، پس آنلاین هم به آن ها بی محلی نکنید. ارتباط برقرار کردن یکی از مهم ترین بخش های موفقیت بازاریابی در رسانه های اجتماعی است؛ پس با کسانی که  به سراغتان می آیند ارتباط صحیح و مناسبی برقرار کنید.

9.در دسترس بودن

هرگز پس از انتشار محتوایی از دسترس خارج نشوید. سعی کنید در دسترس مخاطب هایتان باشید .این به این معناست که مرتبا باید محتوا تولید کنید و در مذاکرات شرکت کنید. فالورهای آنلاین وفادار نیستند و به محض این که چند هفته یا چند ماه نباشید یک جایگزین برایتان پیدا خواهند کرد.

10.عمل متقابل

اگر کسی پست و محتوای شما رو به اشتراک نگذارد، شما نیز قبول نمی کنید این کار را متقابلا انجام دهید. پس قسمتی از زمانتان در رسانه های اجتماعی باید صرف به اشتراک گذاشتن و صحبت کردن راجع به محتوای انتشار شده ی دیگر کاربران باشد.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

6 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست