فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

چند نکته برای چند برابر کردن درآمد از زبان تای لوپز

اشتراک گذاری این مطالب در:


توصیه هایی برای چند برابر کردن درآمد در دراز مدت

چند برابر کردن درآمد در کوتاه مدت کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. نمی توان در شرایط اقتصادی این روزها انتظار داشته باشیم میزان درآمد ما در مدت کوتاهی چند برابر شود. اما اگر برای آینده خود برنامه دارید می توانید توصیه های زیر را برای چند برابر کردن درآمد خود بکار ببندید:

صرفه جویی در خرید را آغاز کنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که پول های خود را صرف خرید لوازم غیرضروری می کنید، از همین حالا این کار را متوقف کنید. از این لحظه به بعد تنها لوازم ضروری خود را تهیه کنید. برای مثال اگر به داروخانه می روید و به خمیردندان نیاز دارید، اما چشمتان به چند شامپو با بسته زیبا می افتد که آنها را هم می خرید. در حالی که در منزل چند شامپوی دیگر هم دارید. این کار فقط حس خرید کردن شما را اقناع می کند. اما از طرف دیگر پول های شما را به هدر می دهد. بجای اینکه مدام پول های خود را جای لوازم اضافه و غیرضروری بدهید، یک لیست از لوازم ضروری خود تهیه کنید.

در بالای برگه بنویسید قانون اصلی نخریدن و در پایین آن تمام لوازم ضروری خود را بنویسید. دوباره آن را بخوانید و لوازمی که نبود آنها هیچ آسیبی به شما وارد نمی کند، حذف کنید. در انتها هزینه لوازمی که می خواستید بخرید اما با این روش از خرید آنها منصرف شدید، تخمین بزنید. هر بار که به خرید می روید این مقدار پول شما به هدر می رود.

چند برابر کردن درآمد در کوتاه مدت کمی غیرمنطقی به نظر می رسد. نمی توان در شرایط اقتصادی این روزها انتظار داشته باشیم میزان درآمد ما در مدت کوتاهی چند برابر شود

برای پول خرج کردن برنامه ریزی کنید

بدون برنامه ریزی شروع به خرج کردن پول نکنید. قبل از اینکه بخواهید به پول دست بزنید، ابتدا برنامه خود را روی کاغذ بیاورید. به این فکر نکنید که پول خود را تمام کنید تا خیالتان راحت شود. به این فکر کنید که باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که مقداری از پولتان پس انداز شود. وقتی کسی ولخرج باشد هر چقدر هم درآمدش افزایش یابد، برای مقدار اضافی فکرهای جدید به ذهنش می رسد.

اگر تاکنون حقوق شما کم بود و به رستوران های گرانقیمت فکر نمی کردید، حالا پولتان بیشتر است و به این گزینه هم فکر می کنید. پس اگر برای پول خرج کردن برنامه ریزی نداشته باشید، اضافه شدن آن هیچ توفیری در زندگی شما ندارد. فقط به تناسب افزایش حقوق، هزینه هایتان هم بالا می رود. برای چند برابر کردن درآمد باید به پس انداز فکر کنید. وقتی حقوق و درآمد بالا می رود، فوری برای آن نقشه های جدید نکشید و به پس انداز بیشتر فکر کنید.

صرفه جویی را فراموش نکنید

برای چند برابر کردن درآمد خسیس بودن توصیه نمی شود. اما در برخی از موارد مثلا مصرف انرژی، مواد غذایی، لباس و … صرفه جویی کنید. قرار نیست وقتی در منزل هستید چراغ تمام اتاق ها روشن باشد. با پرداخت هزینه اضافه برای انرژی، مواد غذایی، لباس و دیگر هزینه های اضافه، نمی توانید به چند برابر کردن درآمد فکر کنید.

ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید. تای لوپز کارآفرین و سرمایه گذار مطرح آمریکایی است که در سن 16 سالگی تصمیم می گیرد زندگی خود را عوض کند و موفق نیز می شود! در این ویدئو مصاحبه ای از تای لوپز درباره کارآفرینی، موفقیت و نسل جوان را مشاهده خواهید کرد. تماشای این فیلم انگیزشی می تواند نقطه شروعی برای تغییر و تحول در زندگی شما باشد.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست