زندگی نامه افراد موفقفیلموبلاگ

کلیپ انگیزشی – به زندگی من خوش آمدین مانی خوشبین

اشتراک گذاری این مطالب در:



این کلیپ انگیزشی داستان زندگی مانی خوشبین یک ایرانی است که در آمریکا زندگی می کند. او بخش زیادی از دوران نوجوانی اش را به همراه خانواده در یک ماشین استیشن زندگی کرده است. اما حالا یک کلکسیون 13 میلیون دلار از ماشین های خاص دارد. بخشی از دارایی او شامل سه خانه بزرگ و بیش از 130 میلیون دلار پس انداز است.

اصول موفقیت مانی خوشبین

مانی خوشبین در کلیپ انگیزشی توضیح می دهد که اکنون من مرد خوشبختی هستم که ثروتمند شده ام. اما بدست آوردن این ثروت کار آسانی نبود. من در ایران بدنیا آمدم. 14 ساله بودم که به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کردیم. پدرم تصور می کرد می تواند در آمریکا کار پیدا کند که البته تصور درستی هم بود. اما مجبور شدیم برای مدتی در یک ماشین زندگی کنیم. شرایط سختی بود و من همه اش به این فکر می کردم که چطور از این شرایط رها شویم.

به همین دلیل شانس خود را در بازار املاک امتحان کردم. بیش از 22 سال برای بازسازی ساختمان فرسوده وقت صرف کردم. اما در این مدت توانستم بیش از 700 – 800 میلیون دلار معامله کنم.

مانی خوشبین در مورد کلکسیون ماشین های گرانقیمت می گوید:  «من یک قسمتی در خانه دارم که حدود 12 – 13 میلیون دلار ارزش دارد. در این قسمت بهترین خودروها را نگهداری می کنم. این خودروها در تعداد محدود تولید شده اند و این یک مزیت محسوب می شود. من باور داشتم که روزی موفق خواهم شد و این یکی از  10 راز مهم ثروتمند شدن است.

اکنون من یک عمارت چند منظوره به همراه یک صفحه نمایش 110 اینچی و یک ویدئو پروژکتور 50 هزار دلاری دارم. اینجا قسمت مورد علاقه من در خانه است که عاشقش هستم. همچنین در قسمتی از خانه یک اتاق مخصوص بازی پوکر و بار برای پذیرایی از مهمان دارم.»

راز ثروتمند شدن در کلیپ انگیزشی داستان زندگی مانی خوشبین

کلیپ انگیزشی تلاش های مانی خوشبین

در در ادامه کلیپ انگیزشی مجری از مانی خوشبین می پرسد زمانی که شما به آمریکا امدید چیزی نداشتید و در فقر مطلق زندگی می کردید. اما چطور شد که به موفقیت دست پیدا کردید؟

مانی خوشبین می گوید: «من اشتباهات زیادی در زندگی کرده ام. براحتی به آدمها اعتماد می کردم. همین موضوع باعث شد در 20 سالگی تمام ثروتم را از دست بدهم. این اتفاقات برای همه می افتد اما باید از آن به عنوان یک تجربه درس بگیریم. باید یاد بگیریم صبر و تحملمان را بالا ببریم.

من از شکست هایم آموختم که باید متنوع سازی کنم. در واقع یکی از 10 راز مهم ثروتمند شدن این است که تمام تخم مرغ هایت را در یک سبد نگذاری. اگر چه این کار کمی دشوار است».

 

کلیپ های انگیزشی و توصیه مانی خوشبین

در این کلیپ انگیزشی زمانی که مجری  راز  افراد موفق از جمله مانی خوشبین را می پرسد و از او میخواهد که  توصیه خود را برای جوان‌ها ارائه دهد، او می‎‎گوید:

«اول از هم باید کلمه «نمی توانم» را از دایره لغاتشان حذف کنند. باید طرز فکرشان را تغییر دهند و به چیزهایی که دوست دارند به آن دست پیدا کنند، فکر کنند. مرا ببینید زمانی که به آمریکا آمدیم هیچ چیز بلد نبودم. حتی زبان آمریکایی هم نمی دانستم. بی خانمان بودیم و در ماشین زندگی می کردیم. اما اکنون از راز مهم ثروتمند شدن برای شما می گویم.

ادامه 10 راز مهم ثروتمند شدن مانی خوشبین را در ویدئو انگیزشی مشاهده کنید.

برای مطالعه بیشتر نکات آموزنده از داستان زندگی مانی خوشبین را در کلیپ انگیزشی بخوانید.


برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست