انگیزشیفیلمویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی ـ راه های موفقیت از نظر وارن بافت نابغه قرن 20

اشتراک گذاری این مطالب در:

کلیپ انگیزشی وارن بافت را حتما ببینید. وارن بافت به عنوان یکی از موفق ترین کارآفرینان قرن 20 شناخته شده است. به طوری که مجله تایم از او به عنوان یکی از افراد اثرگذار در دنیا نام برده است. سرمایه این مرد به بیش از 70 میلیون دلار می رسد. وارن وافت 10 قانون را به عنوان راه های موفقیت برشمرده است که قصد داریم در ادامه به توضیح بیشتر توصیه های این مرد موفق بپردازیم. با ما همراه باشید!

کلیپ انگیزشی ـ راه های موفقیت از نظر وارن بافت نابغه قرن 20

کلیپ انگیزشی ـ قانون اول راه های موفقیت

وارن بافت معتقد بود افرادی که می خواهند در شغل خود موفق شوند، ابتدا باید نسبت به کارشان شور و شوق داشته باشند. اما چطور می شود شور و شوق را ایجاد کرد؟ طبیعتاً شور و شوق به این معناست که شغل باید با علایق افراد متناسب باشد. وارن بافت در کلیپ انگیزشی در مورد تجربه خود می گوید من از سن 7 -8 سالگی فهمیدم که به چه کاری علاقه دارم.
مهم نیست که عاشق کشاورزی، هنر، موسیقی، ادبیات و یا تعمیر لوازم الکتریکی باشید. آنچه اهمیت دارد رسیدن به موفقیت است. وافت با این وجود در کلیپ انگیزشی تاکید می کند که نمی توان با وجود علاقه، تضمین کرد که حتما این فرد در کار خودش موفق خواهد شد.

کلیپ انگیزشی ـ قانون دوم راه های موفقیت

وارن بافت در کلیپ انگیزشی راه های موفقیت بر روی کارمندان تمرکز می کند. از نظر او باید کسانی به کار گرفته شوند که دارای بهره هوشی بالا، امانت دار و پرانرژی باشند. اگر فردی یکی از این سه ویژگی را نداشته باشد، مورد مناسبی نیست. زیرا کافیست فرد با ذکاوت و امانت دار باشد، اما پرانرژی نباشد. تنبلی و انفعال باعث می شود کارش را به خوبی انجام ندهد. پس کارمندان و کارکنان باید هر سه ویژگی را با هم داشته باشند.

وارن بافت نابغه قرن 20

کلیپ انگیزشی ـ قانون سوم راه های موفقیت

قانون سوم راه های موفقیت از نظر وارن بافت که در کلیپ انگیزشی تاکید زیادی روی آن دارد، بی توجهی به نظرات دیگران است. او معتقد است وقتی شما نسبت به یک ایده یا طرح اطلاعات کافی دارید و به آن مسلط هستید، دیگر نباید به مخالفت های دیگران توجه کنید. دیگران اطلاعی از میزان دانسته های شما در مورد کارتان ندارند، پس طبیعی است که با آن مخالفت کنند.
در کلیپ انگیزشی راه های موفقیت جمله ای از توماس واتسون گفته شده است: «من نابغه نیستم اما در برخی از مسائل اطلاعات زیادی دارم. پس در همورد همین ها اظهار نظر می کنم.» در واقع حرف وارن بافت این است که در مورد موضوعاتی صحبت کنیم که نسبت به آن اطلاعات کافی داریم.

کلیپ انگیزشی ـ قانون چهارم راه های موفقیت

خواندن برای بدست آوردن اطلاعات به عنوان قانون چهارم راه های موفقیت در کلیپ انگیزشی است. وارن می گوید من روزی 5 تا 6 ساعت مطالعه می کنم. البته خواندن نباید به کتاب یا مجله یا روزنامه محدود شود. بلکه باید خواندن بین کتاب، مجله و روزنامه تقسیم شود.

برای اطلاع از ادامه قوانین وارن بافت کلیپ انگیزشی او را مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست