انگیزشیمقالهوبلاگ

10 چیزی که برای رسیدن به موفقیت های زندگی باید بدانید

اشتراک گذاری این مطالب در:

بادی (Badiee) یکی از کارآفرینان موفق در زمینه کسب و کارهای کوچک از جمله کشاورزی، پوشاک و برنامه های مربوط به تلفن همراه است. از جمله دستاوردهای او و همسرش می توان به سازمان Apparel Designer Zone اشاره کرد که یک سازمان پوشک در ایالات متحده فعالیت می کند. فروش سالانه این سازمان بیش از 300 میلیون دلار در سال است. فعالیت آنها اگر چه خرده فروشی است اما به دلیل برنامه و طرح مشخص توانسته است به یک شرکت موفق تبدیل شود. موفقیت های زندگی را می توان در زندگی بادی و همسرش جستجو کرد.

یکی دیگر از دستاوردهای بادی و همسرش طراحی برنامه های محبوب است که به والدین اجازه می دهد از طریق تلفن همراه کودکان خود را کنترل و مدیریت کنند. در سال 2003 بادی یک شرکت طراحی و توسعه ساختمان های صنعتی را راه اندازی کردند. آنچه در این متن می خوانید حاصل تجربه های بادی و همسرش است.

کتابی که در 10 سال گذشته خوانده ام ….

رساله ودانتی: این کتاب الفبای زندگی و موفقیت های زندگی را به شما می آموزد. اگر بدرستی زندگی کردن را درک کنیم در می یابیم که زندگی پر از پستی و بلندی است و در عین حال تاثیری که زندگی بر ما می گذارد، به مراتب بیشتر از تاثیر زندگی بر ماست. زندگی همچون موج سواری است که باید از آن لذت برد.

یکی از سخن های مورد علاقه من این جمله است:

افرادی که از اعتماد به نفس بالا برخوردارند، می دانند که قدرت پیشرفت و ترقی را دارند و اینکه مدام در حال تبدیل شدن به انسان بالاتری و دست یافتن به موفقیت های زندگی هستند.

فیلمی که بر روی من بیشترین تاثیر را گذاشت:

فیلم روز قورباغه به عنوان انسان (Groundhog Day. As human beings) یکی از فیلم های تاثیرگذار و دستیابی به موفقیت های زندگی بود که در آن توجه به تغییرات و زنده نگه داشتن زندگی روزمره را به مخاطب گوشزد می کند.

برای دستیابی به موفقیت های زندگی باید حداقل دو چیز را امتحان کنید:

1-داشتن یک مربی بسیار خوب که تاثیر عمیقی بر روی شما برجا بگذارد. تاثیر این مربی باید چنان باشد که زندگی شما را متحول کند.

2- سفر، پیاده روی و کوهنوردی در کشورهای دیگر هم می تواند تجربه خوبی برای دستیابی به موفقیت های زندگی باشد. بادی توضیح می دهد که من هر سال یک سفر هیجان انگیز به همراه دوستان و خانواده به دیگر کشورها دارم. در سفر به سرزمین های غریبه تجاربی را کسب می کنید که می تواند پاسخی برای سوالات شما باشد.

رسیدن به موفقیت های زندگی

سلاح من مخفی چیست؟

بادی می گوید بهترین سلاح من در دستیابی به موفقیت های زندگی ادراکات است. در عین حال باید خود را از بند احساسات و افکارمان رها کنید. در واقع افکار را جدی نگیرید.

ناامیدی و چالش ها را با فرصت های آینده مقایسه کنید

بدون ناامیدی و چالش و مشکل یک انسان هرگز متوجه نمی شود که چگونه وارد مرحله بعدی زندگی خود شود. در واقع مشکلات و ناامیدی همیشه باماست. اما باید آنها را با فرصت های آینده مقایسه کنید. اگر میخواهیم در حال رشد باشیم نباید فرصت هایی که در پیش رو داریم دست کم بشماریم.

مادر من همیشه می گفت …

چیزی در این دنیا وجود ندارد که وقت کافی برای تحقیق و جمع آوری منابع آن فراهم کنیم. این چشم انداز به ما کمک می کند تا بتوانیم راحت تر چالش های جدید را بپذیریم و به طور مداوم خودمان را بروزرسانی کنیم.

رسیدن به موفقیت های زندگی

چیزی که ما در این دنیا تجربه می کنیم …

اگر نگاهتان را به اطراف تغییر دهید، پدیده ها هم تغییر می کند. در واقع چیزهایی که اطراف ما هستند، بسته به نوع نگاه ما هستند. نگاه بدبینانه همه چیز را در نظرمان بد جلوه می دهد اما نگاه خوشبین چیزهای اطراف را خوشایند می کند. زمانی که مشکلی پیش می آید تا زمانی که به آن به عنوان یک مشکل نگاه می کنید، مشکل است اما همین که نگاهتان تغییر کند، دیگر مشکل نخواهد بود. از سوی دیگر زمانی که چالشی رخ می دهد، اگر به آن به عنوان یک مشکل نگاه نکنید و از خود بپرسید براستی چه چیز خوبی در آن وجود دارد، باعث می شود در زندگی به ناامیدی مبتلا نشوید.

لحظه ای که من داشتم …

زمانی که جایی برای رفتن ندارید و یا اصلا از جای خود حرکت نمی کنید، مشکلی هم برای شما رخ نمی دهد. اما همین که شروع به قدم برداشتن کنید، مشکلات هم پیش روی تان قرار می گیرند. در واقع وجود مشکلات به معنای وجود توانایی شما برای حل آنهاست اما شما خود به آن واقف نیستید. بادی توضیح می دهد زمانی بود که من تمام ثروت خود را از دست دادم اما فکر کردن به توانایی ها در من شکل گرفت و باعث شد از این وضعیت خارج شود و به موفقیت های زندگی دست پیدا کنم.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست