فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

میدونی عشق چیه؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

عشق کلمه ای است که بارها و بارها آن را شنیده ایم. اما خیلی وقت ها خیلی ساده از کنار آن عبور می کنیم. بدون اینکه به معنای واقعی عشق توجه داشته باشیم. بسیاری تصور می کنند عشق یعنی یک حادثه خارق العاده که برای برخی رخ می دهد. در حالی که عشق حادثه نیست. بلکه از فکر و ذهن ما بر می خیزد. وقتی منتظریم تا یک فرصت پیش بیاید تا در آن عاشق باشیم، در واقع در حال از دست دادن همان فرصت هستیم.

آیا تجربه عشق آمادگی کامل دارید؟

عشق از نظر هر کس یک معنا دارد. اما حس آرامش و خوشبختی در آن بین همه آدمها مشترک است. ارمغان عشق آرامش است و این موضوع برای همه آدمها یکسان اتفاق می افتد. وقتی ما در مورد پدیده ها موضوعات و یا حتی آدمهای اطراف خود احساس راحتی نداریم، در واقع عاشق نیستیم. اما وقتی عاشق می شویم که حتی نقاط ضعف را هم نمی بینیم.

شاید شنیده باشید که می گویند فرد عاشق کر و کور می شود. او نه حرفی را می شوند و نه چیز بدی را می بیند. افراد عاشق آنقدر در عشق خود غرق می شوند که هیچ نصیحتی را پذیرا نیستند. آنها هر چه که می بینند سراسر خوبی است و قادر به دیدن بدی ها نیستند.

توصیه سایت خودساخته به همه کسانی که منتظر آمدن عشق هستند اول اینکه برای عاشق شدن خود مبنا و معیار مشخص کنید. وقتی معیارهای خود را مشخص کنید، دیگر با هر زنگی عاشق نمی شوید. عشق زمانی به سراغتان می آید که آمادگی کامل داشته باشید. کسی که می خواهد عاشق شود اول باید تکلیفش با خودش روشن شود و بعد عشق را تجربه کند.

آیا تجربه عشق آمادگی کامل دارید؟

عشق را چطور معنا می کنید؟

وقتی منتظرید عشق به سراغتان بیاید، این اتفاق نمی افتد. گاهی عشق در بیخ گوش ماست. داشتن یک زندگی ساده اما خوشبخت هم می تواند معنای عشق باشد. در واقع عشق چیزی جز یک حس خوب و دائمی داشتن نیست. در حالی که ما زندگی خوب خود را فدای نداشته های خود می کنیم.

منتظریم تا یک اتفاق نادر اما عجیب بیفتد و زندگی مان را متحول کند. اسم این اتفاق را عشق می گذاریم و هر لحظه منتظر آمدنش هستیم. عشق همان راحتی، اسایش و رفاهی است که اکنون داریم. وقتی کسی قادر به درک خوشبختی و رفاه امروزش نباشد، اگر اتفاق جدیدی هم برایش رخ دهد، آن را هم درک نخواهد کرد.

عشق برای کسانی قابل درک است که قادرند نیمه پر لیوان را ببینند. وقتی قادر نباشیم خوشی های امروز خود را ببینیم و مدام برچسب بدبخت بودن را به خود بزنیم، مطمئنا قادر نخواهیم بود اتفاقات خوب فردا را هم به عشق تعبیر کنیم. مشکل اصلی بشر امروز نبود عشق نیست. بلکه دلزدگی از خوشی هاست. ما از تکرارها خیلی زود خسته و دلزده می شویم. هر چند زندگی خوب و راحتی داشته باشیم اما همیشه دنبال هیجان هستیم و این هیجان فقط در ذهن و فکر ما رخ می دهد.

با خودساخته همراه شوید و این فیلم انگیزشی درباره عشق را ببینید. بی تردید دیدگاه درست به انتخاب هدف درست کمک می کند.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست