فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

نمیدونی چطور باید هدف زندگیت رو پیدا کنی ؟! این ویدئو بهت یاد میده

اشتراک گذاری این مطالب در:

در بسیاری از موارد مسیر موفقیت براساس تقلید صرف انتخاب می‌شود. یکی از بستگان شما به تازگی در کاری موفق شده است و به همین دلیل شما هم تصمیم می‌گیرید درست مثل او همان مسیر را بروید. این در حالی است که مسیر موفقیت برای هر کس، منحصربه‌فرد است و نباید آن را برای کس دیگری تجویز کرد. گاهی نیز اسیر هیجانات و احساسات می‌شویم و یک مسیر را به اشتباه انتخاب می‌کنیم.
وقتی با یک جوان 30 ساله روبه‌رو می‌شوید و در مورد آرزوها، اهداف و خواسته‌های صحبت می‌کنید، در بسیاری از مواقع از به سرانجام نرسیدن آن‌ها صحبت می‌کند. بسیاری از آن مسیر موفقیت خود را اشتباه انتخاب می‌کنند. برخی نیز اگرچه قادرند مسیر درستی برای زندگی خود انتخاب کنند، اما نمی‌توانند در آن به‌خوبی حرکت کنند تا به نقطه‌ی پایان برسند.

چطور هدف زندگی خود را پیدا کنم؟

پیدا کردن هدف زندگی

برای حرکت در مسیر موفقیت و هدف زندگی باید گام‌های آهسته و مداوم بردارید. اگر فکر می‌کنید با تند حرکت کردن و تلاش‌های بی‌وفقه و شبانه‌روز به همه چیز می‌رسید، سخت در اشتباهید. انسان‌های موفق کسانی هستند که به آهستگی و پیوستگی حرکت می‌کنند. آن‌ها هیجانات را در خود خاموش می‌کنند. وقتی برای در ابتدای مسیر موفقیت بیش از حد تلاش می‌کنید، خیلی زود خسته می‌شوید و خیلی زود همه چیز را به کنار می‌زنید. اما با تلاش به‌اندازه‌ی توان هیچ فشار کمتری به شما وارد می‌شود و دیرتر خسته می‌شوید.
وقتی در حال پیاده‌روی در یک مسیر هستید، اگر کل مسیر را با گام‌های آهسته بردارید، کمتر احساس خستگی می‌کنید و در نتیجه قادرید مسیر زیادی را پیاده‌روی کنید. اما اگر بخواهید در همان ابتدای مسیر، شروع به دویدن کنید، بعد از چند دقیقه خسته شده و ادامه دادن منصرف می‌شوید.
یکی دیگر از توصیه‌های مهم برای حرکت در راه موفقیت داشتن تمرکز بر روی هدف است. اگر مدام به سختی‌های راه فکر کنید به نتیجه نمی‌رسید. زیرا آنقدر فکر منفی، خستگی و دلزدگی به سراغ‌تان می‌آید که دیگر قادر به ادامه‌ی راه نیستید. اما وقتی به لحظه‌ی موفقیت فکر و آن را برای خود تجسم می‌کنید، خستگی و سختی‌های امروز کمتر به چشم می‌آیند.

شاید سخت ترین سوال در یک ملاقات این باشد که کار شما چیست؟ اگر کسی این سوال را از شما پرسید می توانید توضیح دهید که کار و به طور کلی هدف شما چه تاثیری بر روی مردم دارد. می توانید اینگونه توصیف کنید که مثلا من به مردم کمک می کنم تا بهترین احساس را نسبت به خودشان داشته باشند، این یعنی اینکه من طراح لباس هستم. یا اینکه من به مردم کمک می کنم تا کارهای بزرگی انجام دهند، این یعنی اینکه… با خود ساخته همراه باشید و این ویدیو انگیزشی پیدا کردن هدف زندگی را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

4 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست