مقالهوبلاگ

سیکس پک مغزی خود را بسازید تای لوپز

اشتراک گذاری این مطالب در:

تای لوپز :همان گونه که می توان با تمرین های سخت ورزشی و رژیم غذایی خاص اندامی شش تکه و ورزیده داشت، می توان مغزی نیرومند و به اصطلاح شش تکه داشت! اما سوال اینجا است که چگونه چنین چیزی ممکن است؟ البته پاسخ چندان سخت نخواهد بود. کافی است آموزش های لازم را ببینید و مطالعه کنید. متاسفانه در جامعه امروز بیماری به نام «دانستن همه چیز» رواج دارد. بسیاری از افراد فکر می کنند همه چیز را می دانند، در حالی که سخت در اشتباه هستند. بهتر است ابتدا در مورد چیزی که می خواهید کسب کنید یاد بگیرید و سپس آن را به دست آورید. در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص داده می شود.

افرادی که دوست دارند ظاهری نیرومند و به سختی سنگ داشته باشند، با تمرین های خاص ورزشی و رژیم غذایی مخصوص می توانند بدنی شش تکه یا به اصطلاح سیکس ک داشته باشند. اما در مورد مغز چطور است؟ با اینکه شما نمی توانید سیکس ‍‍‍‍‍‍ پک مغزی را ببینید، این امکان وجود دارد که به مغزتان یک سیکس پک بدهید.

اما چگونه؟

سیکس پک مغزی خود را بسازید

آموزش و مطالعه کلیدهای این سوال خواهند بود.

کتاب هایی درمورد سلامتی، ثروت، عشق، و شادی و… نگاشته شده اند. اگر شما قدم هایی را که من می گویم دنبال کنید و زمانی را برای خواندن سپری کنید، این درست مثل توانمند سازی در باشگاه می باشد. شما نورون های مغزتان را تمرین داده و آن سیکس پک را خواهید ساخت.

بیماری دانستن همه چیز

همه، بدن ساز را در باشگاه می شناسند. یک بدن ساز، شخصی تنومند است که گوشت گاو و نوشیدنی آب گریت گراس برای صبحانه مصرف می کند و به هر کس که گوش می دهد، درباره این ها می گوید (و حتی کسانی که گوش نمی دهند). او وزنه پرتاب می کند، نشسته و قوز می کند، و عموما صحنه ای درست می کند تا به دیگران نشان دهد که چقدر قدرتمند است و یا فکر می کند که هست.

شما زمانی که آموزش می بینید، این نوع افراد را نیز می فهمید. آن ها همه چیز دان هستند، افرادی که اصرار دارند تنها یک راه برای انجام کارها وجود دارد و این راه آن ها است.

با این حال من این حقیقت را پذیرفتم که با وجود مطالعه فراوانم، باز هم همه چیز را نمی دانم. جدای از این، در حقیقت هر کتاب و هر دانستی کوچکی منجر به پیشرفت های بزرگتر و بزرگتر می شود. نه فقط در این مقوله هایی که با شما در میان گذاشتم (سلامتی، ثروت، عشق و شادی) بلکه در سراسر زندگی تان.

ابتدا یاد بگیرید، سپس چیزی را به دست آورید

مردم بسیار زیادی جرقه جاه طلبی دارند. آن ها می خواهند یک شبه و با سرعت زیادی درآمد کسب کنند. اما این امر، خیلی شبیه باشگاه رفتن و بلند کردن سنگین ترین وزنه، بعد از سال ها نشستن در مقابل تلویزیون است. شما نمی توانید نتایج دلخواه خود را به دست آورید؛ چرا که تجربه شما بسیار کم است و باعث می شود تا دوباره تلاش کردن را کنار بگذارید. بنابراین برای این که شما را از برخی از دردسرها نجات دهم، می خواهم بگویم که چه کاری باید انجام دهید:

بعضی افراد از من می پرسند: «چه زمانی به اندازه کافی آموزش دیده ام؟» پاسخ این است که «هیچ گاه به اندازه کافی آموزش ندیده اید.» اما زمانی که مفهوم، درس و کار عادی را به میزان کافی آموخته اید و توانستید بر روی آن دقت کافی داشته و به خوبی به دیگران آموزش دهید، آن وقت کسب درآمد کنید.

البته من فقط درباره کسب درآمد مالی صحبت نمی کنم. هنگامی که شما برای یادگیری و مطالعه، زمان صرف کنید، درآمد خیلی بیشتری کسب خواهید کرد. دیدگاه های جدیدی به دست می آورید. مورد احترام دوستان و اطرافیان قرار می گیرید. همه این ها می توانند به یادگیری، کسب درآمد و ترقی شماکمک کنند. این موارد در میزان سلامتی، شادی، ثروت و عشق شما موثر خواهد بود.

اگر این موضوع را در زندگی خود کشف کردید، تجربیات خود را این جا به اشتراک بگذارید. به من بگویید که چگونه سیکس پک مغزی خود را ساخته اید. امروز چه کاری انجام می دهید که فردا به نفع شما باشد؟

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست