فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

بلند شو و برنده شو – ویدئوی انگیزشی مطالعه و موفقیت (2)

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


برای موفقیت و زندگی خوب داشتن کافیست از جای خود بلند شوید. اما سوالی که در همین ابتدا مطرح می شود؛ چطور از جای خود بلند شویم؟

هدف داشتن باعث می شود تا انگیزه پیدا کنید. در واقع این هدف است که انسان را از پوچی و وقت تلف کردن رها می کند. اما چیزی که برای رسیدن به هدف نیاز است، داشتن انگیزه، پشتکار و تلاش کردن هم برای رسیدن به هدف اهمیت زیادی دارد. پس آنچه که اهمیت دارد، انتخاب یک هدف مشخص و درست است که به آن علاقمند باشید.

ویدئوی انگیزشی  – مدیریت زمان و امور روزانه

یکی از مشکلات بسیاری از افراد این است که نسبت به گذشت زمان آگاهی کافی ندارند. آنها کارهایی را انجام می دهند که تصور می کنند انجامشان ضرورت دارد. در صورتی که اگر بخواهند روز خود را با برنامه ریزی درست پیش ببرند، متوجه می شوند انجام برخی از کارهای ضرورتی ندارد. برای مثال اگر چه خواب برای بدن مفید است، اما بیشتر از 8 ساعت ضرورتی ندارد و اگر ساعات زیادی را در رختخواب بگذرانید، به معنای وقت تلف کردن است.

هر کاری که در انجام آن زیاده روی شود و از حد نرمال خود بگذرد، اضافه و وقت تلف کن محسوب می شود. مثلا پیاده روی برای سلامت جسمانی مفید است و توصیه می شود در طی روز حداقل 30 دقیقه را به این کار اختصاص دهید. اما اینکه بخواهید در طی روز 4 ساعت پیاده روی کنید، دیگر کار مفید محسوب نمی شود. پس یک نکته مهم برای برنده شدن، مدیریت زمان و برنامه ریزی است.

شب ها قبل خواب ده دقیقه را به فکر کردن به کارهای امروز و فردا اختصاص دهید. از خود بپرسید امروز چه کار مفیدی انجام دادم؟ فردا قرار است چکار کنم؟ اگر به برنامه ریزی کردن عادت ندارید، برای یک شب قبل برای فردا برنامه بچینید و در آن کارهای مفید قرار دهید. به تدریج برای هفته بعد و ماه بعدی برنامه ریزی کنید. برنامه ها را درون کاغذ بنویسید تا ذهن باقی بمانند.

بلند شو و برنده شو  - مدیریت زمان و امور روزانه

ویدئوی انگیزشی مسیر موفقیت سخت است

اگر مسیر موفقیت آسان بود، شک نکنید که تعداد افراد موفق به صد در صد می رسید. زیرا همه از راهی که می رفتند لذت می بردند و نهایتا هم به موفقیت می رسیدند. اما فقط شروع و قدم اول سخت است. اگر راه و مسیری که انتخاب میکنید، مورد علاقه تان باشد، وقتی قدم های اول را بر میدارید، برای قدم های بعدی انگیزه بیشتری دارید.

اگر در طی مسیر با برنامه ریزی پیش بروید، مشکلات کمتری در سر راهتان سبز می شود. اگر اراده آهنین داشته باشید، حتی سخت ترین موانع هم نمی تواند شما را از رسیدن به هدف باز بدارد. نکته بعدی درگیر کردن ذهن و تمرکز بر روی هدف است که در ویدئوی انگیزشی که در سایت قرار دادیم، در مورد آن بحث زیادی کرده ایم.

در این ویدئوی انگیزشی در مورد بلند شو و برنده شو راهکارها و نکته های مفید گفته می شود که پیشنهاد می دهیم حتما ببینید.

 

 

مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست