فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

با مدیریت و جذب ثروت میلیونر شوید برندن بورچارد

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

برندن بورچارد یکی از میلیاردهای موفق جهانی است که توصیه های خوبی برای جذب ثروت و میلیونر شدن دارد. او به دلیل تلاش و پشتکاری که در این زمینه داشته است، به هدف هایش دست پیدا می کند. بدون تردید تجربیات افراد موفق می تواند برای کسانی که می خواهند راه و مسیر جدیدی را طی کنند، مفید باشد.

مطمئنا میلیونر شدن کار راحتی نیست. چون اگر راحت بود افراد زیادی ثروتمند می شدند و اکنون تعداد فقرا به صفر می رسید. اما می بینیم که همیشه یک یا دو درصد مردم میلیونر و بخش عظیمی هم در طبقه متوسط و بخش دیگری هم در فقر به سر می برند. در این ویدئوی انگیزشی برندن بورچارد توصیه های مفیدی را ارائه می دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

راهکارهایی که برندن بورچارد توصیه می دهد

برای ثروتمند شدن داشتن یک مهارت الزامی است

همه کسانی که از راه سعی و تلاش به ثروت رسیده اند بدون شک یک مهارت را بلد بوده اند. کسب درآمد از طریق مهارت تنها یکی از راه های ثروتمند شدن است که برندن بورچارد پیشنهاد می شود. افراد زیادی هستند که مهارت دارند اما هیچ گاه ثروتمند نمی شوند. اما چرا اینطور می شود؟

دلیل آن واضح است این افراد در مهارت خود فقط آموزه ها و اطلاعاتی را که یادگرفته اند، به کار می برند. بسیاری از آنها قادر به خلق سبک ها و طرح های جدید نیستند. در واقع داشتن خلاقیت و نوآوری برای خلق چیزهای جدید اهمیت زیادی دارد. مهارت به خودی خود نمی تواند شما را ثروتمند کند. بلکه توانایی شما برای جذب مشتریان بیشتر راهی برای میلیونر شدن است.

راهکارهایی که برندن بورچارد توصیه می دهد

برای ماهر شدن تمرین را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های میلیونر شدن از نظر افراد موفقی همچون برندن بورچارد ، تمرین، تمرین و تمرین است. تمرین باید آنقدر انجام شود تا شما را به یک فرد حرفه ای تبدیل کند. خلاقیت بدون حرفه ای شدن رخ نمی دهد. ایده های نو در ذهن کسانی شکل می گیرد که در کار خود مسلط باشند. یک فرد آماتور و تازه کار قادر به خلق طرح های جدید نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد در کار و حرفه خود موفق نمی شوند. چون تمرین نمی کنند تا حرفه ای شوند.

صرفه جویی در مخارج

از دیگر توصیه های افراد موفقی مثل برندن بورچارد صرفه جویی در هزینه هاست. وقتی پول اندکی بدست می آورید، فورا برای آن نقشه نکشید تا خرج شود. بلکه به دنبال پس انداز باشید. پول کم و اندک با هم جمع می شوند و به سرمایه بزرگ تبدیل می شوند که پس از آن شما می توانید از آن برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. خرج کردن یکی از مشکلات اصلی بسیاری از افراد عادی است. آنها به پس انداز و سرمایه گذاری فکر نمی کنند. بلکه به فکر خرج کردن هستند.

این ویدئوی انگیزشی صحبت هایی از برندن بورچارد درباره ثروت است. او درباره چگونگی مدیریت ثروت نکات خوبی را ارائه می دهد. تماشای این ویدئوی برای کسانی که می خواهند به موفقیت دست پیدا کنند، توصیه می شود.

برچسب‌ها: , , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست