مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

با اين ١٠ كار ثروتمند شدنتان قطعى خواهد بود

اشتراک گذاری این مطالب در:

افراد ثروتمند و طبقه متوسط کارهایی را به طور متفاوت انجام میدهند . من یک تجلی والا داشتم که بفهمم افراد ثروتمند به طور معمول چه کارهایی انجام میدهند و سپس از آنها تقلید کنم تا بتوانم موفق و ثروتمند شوم !!! آیا درست فکر میکردم ؟؟؟ ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید …..

اینها کارهایی هستند که ثروتمندان انجام میدهند :شماهم برای موفقیت در کسب و کار به آنها نیاز دارید.

ثروتمندان میخواهند که ثروتمند باشند

چشم بسته غیب میگی ؟؟ اینو که خودمم میدونستم !!!! اکثر مواقع همین پاسخ های معمولی در واقع پاسخ های واقعی هستند. من به 5 نفر از صمیمی ترین دوستانم فکر میکنم ، هیچ کدام از آنها نمیخواهند پولدار باشند . ممکن است شفاهی بگویند که میخواهند اما در واقع نمیخواهند .
این یک نقل قول است که میتواند تشویقتان کند :
” تقریبا تعداد زیادی از افراد ثروتمند و پرقدرت، نه استعداد دارند نه تحصیلات عالیه دارند و نه باهوش و خوش تیپ هستند . آنها ثروتمند و پرقدرت میشوند فقط چون میخواهند که ثروتمند و پرقدرت باشند ” – پاول آردن ، نویسنده .

بیشتر بخوانید: برای میلیاردر شدن 10 اصل از میلیاردرهای خودساخته را یاد بگیرید

افراد ثروت مند با دیگر ثروتمندان رفت و آمد میکنند

آنها معمولا این کار را قبل از پولدار شدن انجام میدهند . تا حالا شده با کسی که بیرون میروید خمیازه بکشد و باعث شود شما هم خمیازه بکشید ؟ به همین دلیل وقتی با فردی رفت و آمد میکند که درآمد میلیونی دارد باعث میشود تا شما هم درآمد میلیونی داشته باشید . این واقعا حقیقت دارد .

افراد ثروتمند مشاوران و اطلاعات در اختیار دارند

فرض کنیم من یک فرد بسیار ثروت مند هستم . من برای هر نکته حیاتی در زندگی یک مشاور مخصوص دارم ، وقتی همه آنها با هم جمع شوند خود تبدیل به یک ثروت عظیم میشوند . البته نه هر مشاوری بلکه بهترین مشاوران . این باورکردنی نیست که فردی در همه زمینه ها معلم خود باشد و این مسئله را قویا تاکیید کند . این مسائل اعتماد به نفسی به من میدهند که همین فردا میخواهم میلیاردر شوم .
من یک مشاور تجاری دارم . او یک میلیارد است . خانواده او مخترع فروشگا ه های زنجیره ای هستند .
من یک مشاور غذایی دارم . او دارای پنج مدرک دکتری ست ، بایوشیمی،اعصاب،تغذیه،تغذیه انسانی و یک مدرک دیگر که هیچ فرد معمولی حتی به داشتن آن فکر هم نمیکند .
من یک مربی بدنسازی دارم . او به ورزشکاران المپیکی و ستارگان سینما خدمات میدهد .
من یک مشاور روحی روانی دارم که هفته ای یک بار با او ملاقات میکنم و سخت ترین سوالاتی که ذهنم را درگیر کرده از او میپرسم . او کشیش یک کلیسای معروف است و دارای مدرک دکتری فلسفه از بهترین دانشگاه آمریکاست و همچنین چهار کتاب به چاپ رسانده است .
من یک مشاور روانشناسی دارم که خردمندترین فردی ست که تا کنون دیده ام . او گمان میکند که من برای رسیدن به آرامش درونی با او ملاقات میکنم اما من درواقع به ملاقات او میروم تا بفهمم چگونه میتواند ذهن من را تحت تاثیر قرار دهد تا خودم هم همین کار را با ذهن دیگران بکنم .
من یک مربی آواز دارم تا بتوانند در حمام زیباتر آواز بخوانم و برای هر مراسمی که میشود در آن آواز خواند آماده باشم . این یک دروغ نیست من واقعا مربی آواز دارم .
و…..و……و……
نیازی نیست تا دوباره چرخ را اختراع کنید. فقط کافی ست مخترع چرخ را پیدا کرده و از او بپرسید که چطور این ایده به سرش زده است.

بیشتر بخوانید: موفقیت را از مربی تونی رابینز و دارن هاردی یاد بگیر

افراد ثروتمند کارهایی که انجام میدهند را به بقیه آموزش میدهند

امروز چه چیز جدیدی یاد گرفتی ؟ هیچی ؟؟ پس به هیچ دردی نمیخوری ! یک تکه کاغذ در بیار،تاریخ امروز را روی آن بنویس و آتشش بزن . این دقیقا همون کاری هست که با روزتون کردید . آیا میدانید که شما تقریبا قبل از مرگ 29000 روز زمان دارید ؟؟ به مابقی روزهای در پیش فکر کنید ….
شاید بخواهید آتش را خاموش نکنید و اجازه دهید کل زندگیتان را بسوزاند. زیرا اگر همین کار که با امروزتون کردید را ادامه دهید ، دقیقا همین اتفاق برای کل زندگیتان خواهد افتاد .
همیشه در حال یادگیری باشید . همیشه در حال آموزش دادن چیزی که یاد گرفتید به دیگران باشید . این عمل هم به مرور مسائل کمک میکند و هم باعث میشود مردم شما را یک فرد دانا بدانند . هر چیزی که در این مقاله میخوانید و یاد میگیرید مسائلی هستند که من امروز یاد گرفتم . پس یک تکه کاغذ برمیدارم، تاریخ امروز را مینویسم و جشن میگیرم .

ثروتمندان،افراد ثروتمند دیگر را به یکدیگر ارتباط میدهند

من دائما با افراد موفق در مورد دیگر افراد موفق صحبت میکنم . من درک کرده ام که اگر افراد موفقی به من در انجام کاری و موفق شدن کمک میکنند پس باید با تبلیغات زبانی از آنها حمایت و تشکر کنم . این کار اطراف شما را با آدمهای موفق و ثروتمند پر میکند . از هر دست بدهی از همان دست پس میگیری . شما این کار را به اندازه کافی انجام دهید و سپس تمام دنیا شما را دوست خواهند داشت و برای موفق شدنتان به شما کمک خواهند کرد .

ثروتمندان طوری کار میکنند که انگار زندگیشان به کار وابسته است

در واقع ، البته که زندگی آنها به کارشان وابسته است پس این موضوع ثروتمندان را منطقی میکند . چند ساعت در روز کار میکنید ؟؟ دو برابرش کنید ….. یا دست از گله و شکایت بردارید .

ثروتمندان کاری را انجام میدهند که در آن کار حرفه ای هستند

در چه کاری کمی مهارت دارید ؟؟ مهارتتان را در آن 100 برابر کرده و سپس خود را به دنیا معرفی کنید و خدماتتان را در اختیار مردم قرار دهید . البته حواستان باشد که کار را مجانی انجام ندهید !!!!

ثروتمندان برای چیزی که رایگان انجام میدهند کار نمیکنند، زیرا عاشقش هستند

این تقریبا چرندترین چیزی هست که پولدارها شنیده اند .
اگر افراد ثروتمند به هر اندازه که میتوانند تصور کنند پول داشتند و نمیدانستند با وقت خود چیکار کنند مطمئنا به تفریح و خوش گذرانی میپرداختند مثل همه انسان های دنیا . این مورد درباره ستاره های سینما و موسیقی هم صدق میکند .
کار کنید،نوع کار اهمیتی ندارد . هر نوعی کاری یک حمالی ست . برای افزایش بهره وری کار کردن در رشته ای که عاشقش هستید را فراموش کنید، در رشته ای کار کنید که در آن حرفه ای هستید .

ثروتمندان پولشان را پس انداز میکنند 

برای مدت کوتاهی کار کردم و پول زیادی از آن بدست آوردم ، سپس فکر کردم که میتوانم این کار را تا بی نهایت انجام دهم . پس برای یک دوره کار کردن را تعطیل کردم ولی نتیجه این عمل من را غافلگیر کرد . پس یاد گرفتم که همیشه مقداری از دارایی خود را پس انداز کنم !!!! شما هم حتما همین کار را بکنید ، همیشه پس انداز داشته باشید .

ثروتمندان هر کار کوچکی که شروع میکنند را به اتمام میرسانند

افراد معمولی کارها رو شروع میکنند اما به ندرت آنها را به پایان میرسانند . افراد ثروتمند اما ترجیح میدهند خود را از روی یک ساختمان به پایین پرتاب کنند تا اینکه کاری را نیمه تمام بگذارند . ممکن است من شروع به خواندن بدترین و خسته کننده ترین کتاب دنیا بکنم اما هر طور که هست باید آن را تموم کنم چون از نیمه کاره گذاشتن کارها واقعا متنفرم . کاری را شروع کرده اید ؟؟ پس حتما آن را به اتمام برسانید ، یا اصلا از ابتدا آن کار را شروع نکنید .

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست