فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

مقابله با مرگ | به راحتی به استقبال مرگ نرو

اشتراک گذاری این مطالب در:

ناامیدی بدترین احساسی است که می‌تواند ما را به ورطه‌ی نابودی بکشاند. بسیاری کسانی که با یک سختی روبه‌رو می‌شوند، ممکن است خیلی سریع در برابر آن تعظیم کنند. تسلیم شدن در برابر مشکلات راه حل اول نیست. حتی اگر هیچ چاره‌ای هم برای‌تان نمانده باشد، نباید به راحتی زندگی خود را دو دستی به مشکلات بدهید.
بیماری‌های صعب‌العلاج، بدهکاری‌های سرسام‌آور، مشکلات مالی عدیده، دعواهای خانوادگی، بیکاری و فقر بهانه‌ی خوبی برای تسلیم شدن نیستند. مقابله با مرگ بدترین مشکلی است که یک انسان می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. لحظه‌ای که تمام زندگی خود را نابود شده ببینید و حس کنید مرگ در یک قدیمی شما قرار دارد، در آن هنگام تمامی مشکلات برایتان کوچک می‌شوند و به تنها چیزی که فکر می‌کنید، زندگی دوباره است. می‌دانید چرا؟
چون زندگی آنقدر ارزشمند است که حاضرید برای آن از هر چیزی بگذرید.

مقابله با مرگ وقتی چاره‌ای ندارید

وقتی به تنگناهای زندگی می‌رسید، چاره‌ای جز جنگیدن ندارید. بسیاری از مردم در همین مواقع کم می‌آورند و تسلیم می‌شوند. رهایی از ترس از مرگ برای هر کسی ممکن نیست. افرادی که به یک بیماری صعب العلاج مثل سرطان مبتلا می‌شوند، روحیه‌ی خود را خیلی زود می‌بازند و زندگی خود را دو دستی به این بیماری تقدیم می‌کنند.
امید به زندگی کردن در هر شرایط می‌تواند زندگی را به کام ما شیرین کند. افرادی که به همه چیز امیدوارند، حتی در سخت‌ترین شرایط هم نسبت به آینده امید دارند.
وسواس فکری ترس از مرگ اغلب به سراغ کسانی می‌رود که نسبت به آینده هیچ امیدی ندارند. گاهی از روی بیکاری به افکار بیهوده و مبهم دچار می‌شوند که باعث ناامیدی می‌شود. برای اینکه این ترس را رها کنید و با هر سختی، مشکل و یا بیماری بجنگید، بهتر است این افکار منفی را از خود جدا کنید.

مقابله با مرگ / رهایی از ترس از مرگ / بیماری روانی ترس از مرگ

آیا ترس از مرگ دارید؟

اگر به خاطر هر مشکلی مدام به مرگ خود یا عزیزانتان فکر می‌کنید، به وسوس فکری ترس از مرگ مبتلا شده‌اید. اگر مقدار این تفکرات زندگی شما را بیش از حد تحت تاثیر قرار دهد، به یک کلاس مشاوره و یا روانشناس نیاز دارید. اگر فکر می‌کنید که میزان این ترس آنقدرها بالا نیست، می‌توانید از همین حالا برای مقابله با آن آماده شوید.
وقتی کسی برای یک تفکر یا رفتار بیش از حد زمان صرف کند، برایش به یک عادت غیرقابل ترک تبدیل می‌شود. باید بتوانید از همین حالا برای مقابله با مرگ آماده شوید. ترس از این مشکل را رها کنید و از زندگی خود لذت ببرید.
حتی کسی که به یک بیماری صعب العلاج مبتلا می‌شود و به گفته‌ پزشکان هیچ امیدی برای بهبود او نیست، باز هم نباید از مرگ بترسد. باید آخرین لحظات زندگی نهایتا لذت را ببرد.
ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی « مقابله با مرگ | به راحتی به استقبال مرگ نرو» مشاهده کنید.

اگر ترس و استرس بیش از حد زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است، خودساخته شرکت در دوره «خداحافظ استرس» را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

علائم استرس را بشناسید

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست