فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تک تک چیزایی میخواستی و نداری الان کجان ؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

چرا ما به خیلی از آرزوهایی که داریم دست پیدا نمی کنیم؟ چرا برخی از ما هیچگاه به خواسته هایشان نمی رسند؟ یکی از مهم ترین پاسخ هایی که می توان به این سوال داد ناتوانی در شروع است. زیرا بسیاری از انسان ها ایمان به خود و شروع به ساختن زندگی را ندارند. همین موضوع باعث می شود تا زمان و فرصت را از دست بدهیم. بعد از مدتی به زندگی نگاه می کنیم در حالی که هیچ چیز برایمان نمانده است.

چطور ایمان به خود را افزایش دهیم؟

خودباوری به این معناست که با تمام وجود ایمان داشته باشیم قدرت رسیدن به خواسته هایم را داریم. اگر آرزوی ما این است که در آینده مدیر لایقی شویم، باید خود را در موقعیتی شبیه به آن تصور کنیم. فردی که آرزوی او داشتن یک خودروی لوکس است، مطمئنا باید تصویری از آن خودرو را در ذهن خود داشته باشد تا بتواند خود را در پشت فرمان آن تصور کند. در مورد آینده و آرزوهای دیگر هم همین طور است.

وقتی چیزی برایمان ملموس باشد، باور به اینکه می توانیم براحتی آن را بدست آوریم راحت تر می شود. وقتی کسی آرزو دارد متخصص قلب شود، در حالیکه هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این شغل ندارد، نمی تواند خود را در آن تصور کند. به همین دلیل تمرکزی روی آن ندارد و بعد از مدتی فکر و ذهنش از این آرزو دور می شود.

برای تقویت خودباوری و ایمان باید آرزوها را برای خودمان ملموس و عینی کنیم. در این صورت است که می توانیم در آن شرایط قرار بگیریم. اطلاعات بیشتری بدست آوریم و ذهن را تماما درگیرش کنیم و تا زمانی که به آن دست پیدا نکردیم، رهایش نمی کنیم.

فرصت ها را غنیمت بشمریم

فرصت ها را غنیمت بشمریم

یک نکته مهم دیگر برای رسیدن به خواسته ها و آمال ها، غنیمت شمردن آرزوهاست. زمان هیچ گاه منتظر ما نمی ماند تا تصمیم بگیریم یا شروع کنیم. بلکه با بی رحمی تمام در حال گذشتن است. پس این ما هستیم که باید از آن نهایت استفاده را ببریم. بسیاری از افراد قدمی برای رسیدن به اهدافشان نمی کنند، زیرا منتظرند تا همه شرایط برایشان مهیا شود. در حالی که شرایط ساخته نمی شود. بلکه این ما هستیم که باید ترس را کنار گذاشته و وارد عمل شویم.

ترس عامل اصلی درجا زدن است. افرادی که از نتیجه هراس دارند، برای قدم اول تلاش نمی کنند. این ترس است که مانع رسیدن به هدف ها در زندگی می شود. پس برای برداشتن قدم اول لازم است که ترس از نتیجه را کنار بگذارید. آنچه در سر دارید یا به نتیجه دلخواه می رسد و یا نمی رسد. اگر برسد شرایط شما با آنچه امروز در آن هستید متفاوت خواهد بود. اگر نتیجه دلخواه را نگیرید، یک تجربه به زندگی تان اضافه می شود.

تاکید می کنیم برای موفقیت لازم است تا اولین قدم را بردارید. پس توصیه می کنیم به این موضوع هم فکر کنید که اگر موفق نشدید و شکست خوردید چه چیزهایی را از دست می دهید. آیا شکست باعث می شود از وضعیت فعلی بدتر شوید؟ مسلما اگر جوابتان خیر است پس برای برداشتن قدم اول تعلل نکنید.

ایمان داشته باشید که کاری رو که در سر دارید، می تونید انجامش بدید؛ چون تا وقتی باور نداشته باشید کاری از پیش نمی برید.
این ویدئوی انگیزشی درباره ایمان به خود و شروع به ساختن زندگی هست. به شما این نکته رو میگه که تا وقتی امکان تلاش کردن دارید، یعنی هنوز می تونید درس بگیرید؛ هنوز می تونید تجربه کنید و موفق بشید.
اگر شما در مسیر کا رو تلاش کردن قرار بگیرید، حتما کارهای بیشتری خواهید یافت. از اهدافتان کوتاه نیایید و مصمم ادامه بدهید و اینه که موفقیت شما رو می سازه. باید حواسمون باشه که فرصت ها غنیمتند و باید قدرشون رو بدونیم.
تا انتهای فیلم با خودساخته همراه باشید و از نکته های اون برای پیشرفت خودتون استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست