فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

چرا زندگی میکنی؟ – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

آیا تا به حال از خودت پرسیدی چرا زندگی میکنی؟ زندگی کردن بدون هدف یعنی ناامیدی محض. اگر می خواهید زندگی تان از ناامیدی به دور باشید باید برای خودتان هدف مشخص کنید. این موضوعی است که در این ویدیو انگیزشی به آن پرداخته شده است. برای پیدا کردن هدف می توانید توصیه های زیرا را به کار ببندید:

برای زندگی مرفه تر، تلاشتان را بیشتر کنید

در بسیاری از ویدیو انگیزشی به شما گفته می شود برای رسیدن به موفقیت باید تلاشتان را بیشتر کنید. بله درست است. اما این گفته در حد یک شعار است و شما به راه حل بهتری نیاز دارید. برای اینکه بتوانید تلاشتان را بیشتر کنید اول باید هیجان و شور و شوق بیشتری داشته باشید. انسان هایی که در زندگی خودشان شور و شوق دارند، برای دستیابی به هدف انگیزه بیشتری هم دارند. در نتیجه با انگیزه است که تلاش بیشتری می کنند.

تلاش کردن به خودی خود می تواند خسته کننده باشد. اما وقتی عاشق زندگی کردن باشید، خسته نمی شوید. در واقع این روح و روان و ذهنیت شماست که باعث خستگی جسمتان می شود. وقتی روحتان پر از عشق و شادی باشد، خستگی جسمی بوجود نمی آید.

شور و هیجان را در زندگی تان پیدا کنید

چه چیزی باعث می شود تا از صمیم قلب خوشحال شوید و شور و هیجان در شما بیدار شود؟ برای برخی ممکن است بازی فوتبال بیش از هر چیز دیگری باعث شور و شوق شان شود. این هیجان باعث می شود تا هر خاطره بد و هر فکر ناامید کننده ای از آنها دور شود. طبق گفته روانشناسان خنده ای که از صمیم قلب باشد می تواند غم و اندوه را از دل بزداید. اگر حالتان بد است و قادر به تصمیم گیری برای زندگی تان نیستید، قطعا داروی درد شما خنده و شادی از صمیم دل است.

شاید بپرسید وقتی غم و اندوه تمام وجودمان را فرا گرفته چطور می توانیم شاد باشیم. در چنین شرایطی خنده و شادی رخت بر می بندد و آوردن آن کار راحتی نیست. اما بدون راه حل نیست و باید به دنبال چیزهایی بروید که دلتان را خوش می کند. گاهی یک موسیقی خوب، یک فیلم طنز، یک سفر به شهرهای ساحلی و یا دیدار یک دوست قدیمی می تواند از غم و اندوهتان بکاهد. بعد از این موضوع باید به دنبال هدف بگردید.

زیرا شور و هیجان احساس گمگشتگی را از بین می برد. یکی از المان های مهم برای پیدا کردن مهم، ایجاد شور و هیجان و دیدگاه امیدوارانه نسبت به زندگی است.

در بسیاریی از ویدیو انگیزشی به شما گفته می شود برای رسیدن به موفقیت باید تلاشتان را بیشتر کنید

چرا زندگی میکنی؟ به ندای قلبتان گوش دهید

ندای قلب ما هیچ گاه دروغ نمی گوید. وقتی قلب ما به چیزی میل و رغبت نشان می دهد، به این معناست که برای آن کار علاقه پنهانی داریم که در بسیاری از مواقع آن را پنهان می کنیم. پس به جای اینکه ندای درونی قلب را خاموش کنید، برای یکبار هم که شده آن را آزمایش کنید. همان ندای درونی می تواند چراغ پرنوری برای روشن کردن جاده تاریک زندگی باشد. در واقع قلب ابزاری مناسب برای رسیدن به شور و هیجان است. زیرا این قلب است که هیجان را احساس می کند.

اگر می خواهی یک زندگی سرشار از موفقیت و شادی داشته باشی، اول باید هدفت رو پیدا کنی. اگر هدف و انگیزه نداشته باشی اونوقت هیچ دلیلی برای بهتر کردن زندگیت نداری. هر روزت مثل روزهای قبل خواهد بود.
داشتن هدف مشخص و متعهد بودن به اون به شما انرژی مضاعف میده. وقتتون رو افزایش میده، بهتون جرات می ده.
اگر چرایی کارهاتون رو بدونید، حتی وقتی احساس می کنید دیگه نمی تونید، شما رو به جلو هل می ده وقتی که دیگه قدرت بلند شدن ندارید. اگر زندگی شما رو به چالش کشید، بدون داشتن انگیزه چکار خواهید کرد؟
اگر شما هم به دونستن راه کارهای موفقیت علاقه دارید؛ خودساخته دیدن این ویدئوی انگیزشی چرا زندگی میکنی؟ رو به شما پیشنهاد می کنه.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست