پادکست موفقیتوبلاگ

پادکست موفقیت – پاسخ سوالات شما

اشتراک گذاری این مطالب در:

در این پادکست موفقیت قصد داریم پاسخ سوالات شما را برایتان شرح دهیم. مهمترین این سوالات عبارتند بود از:

 

پاسخ سوالات شما

سوالی که اغلب شما پرسیده بودید چرا انگیزه ما در میانه کار مثل روزهای ابتدایی نیست؟

این پادکست موفقیت می گوید این یک امر کاملا طبیعی است و برای همه همین مشکل رخ می دهد. اما استقامت و نظم است که شما را به هدف نزدیک می کند. حتی کوهنوردانی که که قصد صعود به قله های مرتفع را دارند، در میانه راه خسته می شوند. گاهی ممکن است با خود بگویند چرا آمدیم؟ اما استقامت و پشتکار برای ادامه راه باعث می شود که سرانجام قله را فتح کنند و به موفقیت برسند.

همه افراد زمانی که یک کار را آغاز می کنند حتی زمانی که علاقه زیادی به کار دارند، شور و شوق و انگیزه زیادی دارند. اما در میانه راه از میزان شور و اشتیاق آنها کاسته می شود. کار برای آنها تکراری و خسته کننده می شود.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب در مورد عادت می نویسد: حتی زمانی که در باشگاه در حال ورزش هستید، تا ست سوم برایتان خوشایند است. اما ست چهارم خسته می شوید. در حالی که باید بدانید که همین ست چهارم است که تاثیرش را بر روی عضله بر جا می گذارد. تا ست سوم هیچ فشاری بر روی بدن وارد نمیشود. فشار اصلی در ست چهارم است. موفقیت هم درست همینجاست.

در مورد رژیم های غذایی هم به همین شکل است. شما در روزهای اول براحتی با موضوع رژیم کنار می آیید. غذاها را کنار می زنید. اما همین که وارد یک مهمانی اعیانی می شوید که غذاهای رنگارنگ در مقابلتان قرار می گیرد، دیگر اشتیاقی برای ادامه رژیم ندارید. این در حالی است که نکته اصلی در رژیم نه گفتن به همان غذاهای رنگارنگ است و نتیجه را در این نوع مقابله می گیرید.

پادکست موفقیت پاسخ سوالات شما

خستگی و ادامه مسیر برای رسیدن به موفقیت

در این پادکست موفقیت می خواهیم به شما بگوییم  زمانی که برای انجام یک کار خسته شده اید، درست همان نقطه، شروع نقطه موفقیت است. همانجایی که خسته شده اید، تازه شروع مسیر موفقیت است. آه و حسرت هایی که اغلب افراد در طول زندگی می خورند به همین دلیل است که ای کاش این کار را ادامه میدادم.

حال این موضوع با یک آمپول یا دارو درمان نمی شود. بلکه به پشتکار شما نیاز دارد. اگر بتوانید به خستگی ها نه بگویید و ادامه مسیر را ادامه دهید، به موفقیت دست پیدا می کنید.

 

پادکست موفقیت : به تعویق انداختن شروع کار

چرا با این که برای موفقیت هدف داریم اما شروع کار را به عقب می اندازیم؟

این سوال به دو دلیل است که رخ می دهد ما سعی کردیم این دو دلیل را در پادکست موفقیت برای شما بیان کنیم. اولین دلیل اینکه ما هدف را در ذهن خود تقویت و برای آن برنامه ریزی می کنیم. اما انتظار داریم هر زمان که شرایط ما کامل شد، برای شروع و رسیدن به موفقیت اقدام کنیم. در حالی که هیچ گاه به این شرایط نمی رسیم. برای همین است که شروع را به تعویق می اندازیم. همیشه 80 درصد شرایط و موفقیت کامل ، در طی کار بدست می آید.

اغلب جوانهایی که در دانشگاه تحصیل می کنند، انتظار دارند بالافاصله پس از تحصیل شرایط موفقیت برای آنها فراهم شود. در حالی که در زمان تحصیل تنها 20 درصد شرایط موافقیت برای آنها فراهم شده است. به همین دلیل قبل از آماده شدن شما باید شروع کنید.

برای ادامه مطلب می توانید پادکست موفقیت را گوش دهید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست