فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدئوی انگیزشی – برای رسیدن به موفقیت بهونه نیار

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

رسیدن به موفقیت عبارتی که برای برخی حکم نشدنی دارد. این افراد که به آرزوها و آمال خود نمی رسند، تقدیر، سرنوشت، بدشانسی، دیگران، جهان هستی و خدا را مانع رسیدن به موفقیت خود عنوان می کنند. آدمهایی که می خواهند برای فرار از سرزنش خود دیگران را مقصر و خود را بی تقصیر جلوه دهند، هیچ گاه موفق نمی شوند.

چرا در رسیدن به موفقیت دیگران نقشی ندارند؟

دیگران در برابر رسیدن به موفقیت ما سه گروه هستند: گروه اول کسانی که هیچ نقشی در زندگی ما ندارند. گروه دوم کسانی که در مقابل ما سنگ اندازی می کنند و گروه سوم کسانی که ما را حمایت می کنند. گروه اول همان کسانی که نه ما آنها را می شناسیم و نه آنها ما را می شناسند. پس مسلم است نمی توانند در رسیدن به موفقیت یا شکست ما نقشی داشته باشند.

گروه دوم ممکن است از سر حسادت و یا نفرت بخواهند در مقابل شما مانع ایجاد کنند. هدف این گروه جلوگیری از موفقیت شماست. احتمالا نمی خواهند بهتر از آنها باشید. این گروه برای همه کسانی که می خواهند موفق شوند، هستند. پس دیگر دلیل و بهانه خوبی برای شکست نیستند. باید نسبت به آنها بی توجه باشید و اگر مانعی ایجاد کردند، تسلیم نشوید.

اما گروه سوم کسانی هستند که شما را رسیدن به موفقیت حمایت می کنند. گاهی تعداد آنها کم است و شاید یک نفر شما را حمایت کند. کم یا زیاد بودن آنها مهم نیست. اگر کسی را دارید که از شما حمایت کند و به شما انگیزه می دهد، جای امیدواری است. وقتی این شرایط باشد، شما برای خوشحال کردن حامیان خود هم که شده، تلاشتان را می کنید تا موفق شوید. اما گاهی ممکن است هدفی داشته باشید که هیچ کس از شما حمایت نکند. این شرایط سخت و دشوار است. چرا که هیچکس شما را باور ندارد.

اگر خودتان هم نتوانید به آنها ثابت کنید، مطمئن شوید نظرشان به طور کلی در مورد شما تغییر می کند. بعد از این هر هدفی که داشته باشید، نادیده گرفته می شوید. در واقع با تلاشی که برای رسیدن به موفقیت می کنید، می توانید خودتان را هم ثابت کنید.

ویدئوی انگیزشی – برای رسیدن به موفقیت بهونه نیار

برای رسیدن به موفقیت خود را ارزیابی کنید

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد برای شکست های خود دلایل غیرمنطقی بیاورند، فرار از ارزیابی خودشان است. افرادی که برای موفقیت خود مدام بهانه می آورند، شخصیت ضعیفی دارند. آنها نمی خواهند قبول کنند که پر از عیب و نقص هستند. چرا که از ارزیابی شخصیت خود هراس دارند. ترس از شناخت عیب ها و نقص ها باعث می شود تا این افراد هر چیزی را برای شکست های خود بهانه کنند.

این افراد اگر نخواهند در رفتار خود تجدید نظر کنند، در رسیدن به موفقیت باز می مانند.. وقتی خود را ارزیابی می کنید، دلایل شکست های گذشته مشخص می شود. از سوی دیگر استعدادها و توانایی های شما هم شناسایی می شوند که اعتماد به نفس تان را بیشتر می کند.

اگر شما برای رسیدن به موفقیت به دنبال بهانه هستید، این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

  • این ویدیو عالیه.
    مخصوصا اون جا که میگه:
    “بعضی وقتها تنها راه انجام دادن یک کار اینه که درنده بشی، عصبانی و پرخاشگر بشی، و باعث بشی اون لعنتی اتفاق بیفته”
    واقعا آدمو وحشی میکنه واسه رسیدن به هدف موردنظرش.
    سپاس

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست