فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدئوی انگیزشی از دنزل واشینگتن: خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


در این ویدئوی انگیزشی انگیزشی به شما مطالبی در مورد اعتقاد به خدا گفته می شود. البته وب سایت خودساخته با هدف باز کردن راه ها و مسیرهای موفقیت فعالیت می کند. در عین حال تلاش می کند تا انگیزه و اراده شما را برای رسیدن به موفقیت بیشتر کند. آدمها از نظر اعتقادی به دو دسته خداباور و خداناباور تقسیم می شوند. در اینجا قصد نصیحت و موعظه های مذهبی نداریم. بلکه می خواهیم دلایلی که اگر خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید و مزیت های آن را برایتان شرح دهیم.

 اگر خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید چه می شود؟

اگر خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید قطعا دید شما نسبت به زندگی، مشکلات، سختی ها و مسیرهای پیچیده موفقیت تغییر می کند. افسردگی در دنیای امروز رو به فزونی است و هر روز هم بیشتر می شود. مهمترین دلیلی که باعث می شود تا افراد افسرده شوند، ناامیدی و یأس است. وقتی از چیزی ناامید باشید و راه و چاره ای برای مقابله با مشکلات نداشته باشید، امیدوار می تواند شما را از هراس و ترس رها کند.

در حالی که اگر خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید براحتی می توانید از هر سختی و مشکلی عبور کنید. در تاریکی ها و موانع حس می کنید یک دست پشت و پناه شماست. با وجودی که قدرت مقابله با مشکلات را ندارید و هر چه دست و پا میزنید به هیچ جا نمی رسید اما مطمئن هستید کسی هست که صدای شما را بشنوند.

وقتی خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید درست مثل زمانی است که کودکی در چاهی بیفتد و مادرش را با صدای بلند فریاد بزند. وقتی ایمان دارد که در آن نزدیکی مادرش عبور می کند و صدایش را می شنود، از ترسش کاسته می شود. اما کودکی که در چاه افتاده و فکر می کند کسی به دادش نمی رسد، فریاد کمک نمی زند. در گوشه ای کز می کند در حالی که ترس تمام وجودش را فرا می گیرد.

اگر خدا را اولویت اول زندگی تان قرار دهید چه می شود؟

وقتی به خدا ایمان نداشته باشید، چه اتفاقی می افتد؟

وقتی به خدا اعتقاد نداشته باشید، زمان مشکلات و سختی ها خود را تنها می بینید. وقتی نمی توانید از کسی توقع کمک داشته باشید و کسی هم قادر به کمک کردن به شما نباشد، تنها خداست که می تواند صدای شما را بشنود. در حالی که به خدا اعتقاد ندارید و فکر می کنید وجود ندارد، خود را در برابر همه چیز تنها می بینید.

افرادی که مدام موفق و برنده هستند اگر فقط خودشان را در راس همه موفقیت ها ببینند، خیلی زود مغرور می شوند. این افراد نمی خواهند دست خدا را در موفقیت هایشان ببینند. بلکه فقط خودشان را می بینند. وقتی هم که مشکلی داشته باشند، به دلیل ناامیدی از کمک خدا بشدت ناامید و افسرده می شوند.

ادامه این مطلب را می توانید در سخنرانی انگیزشی دنزل واشینگتن مشاهده کنید.

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست