فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تو به اندازه ذهنت قد میکشی – این ویدئو ممکن است زندگی تان را تغییر دهد

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

تو به اندازه ی ذهنت قد میکشی

چند بار تا حالا برای به دست آوردن چیزی تلاش کردی؟ چند بار شکست خوردی؟ چقدر خودت رو مقصر دونستی و چقدر شرایط زندگیت رو سرزنش کردی؟ همه ی ما خواسته هایی از زندگیمون داریم که گاهی خیلی دور از دسترس به نظر میرسن. خیلی دورتر از اونکه بتونیم به اتفاق افتادنشون باور داشته باشیم. خیلی وقت ها شرایط مطابق میل ما پیش نمیره. باید بارها و بارها و بارها شکست بخوریم و تنها عده ی کمی از آدم ها بعد از بارها شکست می تونن هنوز هم به خواسته هاشون و رسیدن به اون ها باور داشته باشن. تو جزو کدوم دسته ای؟ اصلا باور داری که یک روزی به تمام اون چیزهایی که از زندگیت میخواستی دست پیدا می کنی؟ یا بعد از بارها تلاش و به نتیجه نرسیدن از خواسته هات دست کشیدی و به جای تغییر ذهنیت و زندگیت به داشتن یک زندگی معمولی و روتین رضایت دادی؟

میزان باوری که به خواسته هامون داریم به میزان ارزشمند بودن اون ها بر می گرده. اگر چیزی از زندگیت می خوای که بدون اون هم می تونی خوش و خرم زندگی کنی، پس دلیل محکمی برای تلاش کردن و به دست آوردنش نداری. اما اگر خواسته ای داری که می دونی زندگیت بدون رسیدن به اون معنایی نخواهد داشت، با تمام وجودت برای رسیدن به اون تلاش می کنی. این وسط باوری که به خودت داری هم اهمیت داره. تو برای موفق شدن به تغییر ذهنیت خودت نیاز داری. ترس ها تو رو محدود می کنن. وقتی از نشون دادن خودت، از شروع کردن کاری، از پیش رفتن، از اینکه خودت رو به همه ثابت کنی میترسی، این ترس تو رو محدود می کنه. این ترس تورو فلج می کنه. اگر تغییری توی زندگیت میخوای باید تغییر ذهنیت خودت برایت اولویت باشه. تا زمانی که می ترسی، اعتماد به نفس نداری و منتظری تا شرایط مناسب به وجود بیاد، نمی تونی به هیچکدوم از خواسته هات دست پیدا کنی.

تغییر ذهنیت به تو کمک می کنه تا باور کنی که تو کافی هستی. این فردی که هستی، شرایطی که داری و همین لحظه برای قدم برداشتن و حرکت کردن به سمت خواسته ها و اهدافت کافیه. فقط باید باور کنی که می تونی به دستشون بیاری. تغییر ذهنیت تو یعنی تغییر زندگیت. باید باور کنی که به اندازه ی کافی خوب هستی. به اندازه ی کافی آماده ای و به اندازه ی هر آدم دیگه ای روی این کره ی خاکی حق داری که خوب زندگی کنی. شجاع باش.

مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست