فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

داستانی که زندگی شما را تغییر می دهد – سخنرانی انگیزشی لیسا نیکولز

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240


لیسان نیکولز یکی نویسندگان و سخنران های انگیزشی در جهان است که 6 کتاب معروف او جز پرفروش ترین کتاب ها در جهان محسوب می شوند. این کتاب ها مجموعه ای سخنرانی های اوست که به همراه کلیپ های انگیزشی توسط میلیون ها کاربر در سراسر جهان دیده شده است.

لیسان نیکولز زندگی خود را با سختی و بدهکاری زیاد آغاز می کند. اما سختی باعث شکسته شدن او نمی شود. در نهایت تلاش می کند تا به آنچه که می خواهد دست پیدا کند. اراده برای تغییر باعث می شود تا زندگی اش برای همیشه متحول شود.

لیسا نیکولز : چطور زندگی خود را متحول سازیم؟

یکی از نکاتی که لیسان نیکولز روی آن تاکید زیادی دارد، گذشتن از شخصیت امروز است. از نظر او وابستگی بیش از حد به شخصیت فعلی باعث می شود تا از حرکت باز بمانیم. به نظر می رسد که لیسان نیکولز تا حدود زیادی این مطلب را درست گفته باشد. افرادی که به رفتارها، خوابیدن ها، کارکردن ها و گفتارها و افکار روزانه خود عادت کرده اند. آنها حاضر نیستند این عادت را از خود دور کنند. حاضر نیستند صبح ها زودتر از خواب بیدار شوند. تلاششان را بیشتر کنند. مطالعه خود را افزایش دهند و یک مهارت جدید را یاد بگیرند، اما انتظار دارند زندگی شان تغییر کند.

اگر شما با شخصیت الان خود به جای خوبی رسیده اید و از شرایط فعلی خود حس رضایت دارید، فرد موفقی هستید. شخصیت شما برای موفقیت در آینده هم قابل تحسین است و دیگر به تغییر نیاز ندارید. چرا که این قابلیت را دارید که در آینده هم به موفقیت های مورد نظر خود دست پیدا کند. اما اگر از شرایط فعلی خود حس رضایت ندارید، یقین بدانید که عادت های بد رفتاری و شخصیتی مانع موفقیت‏تان شده است.

پس اولین کاری که باید کنید، رها کردن خود از قید شخصیت امروز است. شخصیت به معنای تمامی عادات رفتاری، گفتاری و کرداری است. البته در ابتدا باید ذهنیت ها را به طور کامل پاک کنید. ذهن و فکر سرمنشا شخصیت است و عادات رفتاری، گفتاری و کرداری را هدایت می کند. با فکر خود را در مورد خود، زندگی، اطرافیان، شغل و حرفه مورد نظر تغییر دهید تا بتوانید زندگی خود را متحول سازید.

سخنرانی انگیزشی لیسا نیکولز

لیسا نیکولز: به دنبال تایید دیگران نباشید

یکی دیگر از صبحت های لیسان نیکولز اینکه به دنبال تایید دیگران نباشید. زمانی که قصد دارید زندگی خود را متحول سازید، باید به هدف خود نگاه کنید. قرار است با برآورده شدن این هدف شما به موفقیت دست پیدا کنید و از سختی های امروز رها شوید. در شرایط فعلی هم کسی که سختی و رنج ها را تحمل می کند، شخص شما هستید و دیگرانی که در مورد شما قضاوت می کنند، نمی توانند و نمیخواهند که جای شما باشند.

به تاکید لیسا نیکولز  زمانی که در راه جدیدی قدم می گذارید به دنبال تایید دیگران نباشید. زیرا دیگران حاضر نیستند سختی های شما را تحمل کنند. آنها حاضر نمی شوند به جای شما در یک خانه کوچک و محقر زندگی کنند و یا اجاره خانه سنگین پرداخت کنند و … . پس برای رهایی از بند این مشکلات لازم است تا فقط خوشبختی خودتان را در نظر بیاورید.

تماشای این ویدئوی انگیزشی شاید بتواند به شما در تصمیم گیری درست و آنچه برای رسیدن به آن در ذهنتان می پرورانید کمک کند. با خود ساخته تا انتهای این فیلم انگیزشی لیسا نیکولز همراه باشید

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست