فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

رویای بر باد رفته ویدیو انگیزشی دواین جانسون (راک)

اشتراک گذاری این مطالب در:

دواین جانسون: من برای موفقیت تلاش زیادی کردم

برای دست یابی به موفقیت ممکن است شرایط شما به گونه ای باشد که رسیدن به هدف ها برایتان آسان باشد. فردی که در خانواده ثروتمندی متولد می شود، ورود به عرصه تجارت کار سختی نیست. زیرا ثروت کافی برای راه اندازی کسب و کار را دارد. اما وقتی کسی با همین آرزو در یک خانواده نسبتا متوسط و یا حتی فقیر بدنیا می آید، تبدیل شدن به یک تاجر ثروتمند تقریبا سخت است. اما غیرممکن نیست.

زیرا همیشه افراد فقیر و یا متوسط توانسته اند موقعیت اجتماعی خود را تا حد زیادی تغییر دهند. بنابراین این موضوع چیز بعید و غیرممکنی نیست که کسی از عهده آن برنیاید. کافیست برای دست یافتن به آرزوهای خود سخت تلاش کنید. اگر شرایط رسیدن به هدف ها سخت و دشوار است، باید مشکلات را تحمل کنید تا بتوانید به چیزهایی که می خواهید دست پیدا کنید.

دواین جانسون یکی از همین افرادی است که برای تبدیل شدن به یک ورزشکار موفق تلاش زیادی کرد. در این ویدیو انگیزشی سخنان او را از زبان خودش خواهید شنید. او در مورد رازهای موفقیتش صحبت می کند و اینکه برای رسیدن به هدف ها چه سختی ها و مشقت هایی را تحمل کرده است.

دواین جانسون: بر روی هدف متمرکز شوید

دواین جانسون: بر روی هدف متمرکز شوید

یکی از توصیه های مهم افرادی همچون دواین جانسون برای رسیدن به موفقیت، تمرکز بر روی هدف هاست. قطعا این جمله را زیاد شنیده اید که اگر بتوانید بر روی هدف های خود تمرکز کنید به چیزهایی که می خواهید دست پیدا می کنید. اما مشکل اینجاست که اغلب ما قادر به تمرکز بر روی هدف نیستیم. دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که یکی از آنها پرداختن همزمان به دو کار است.

بسیاری از افراد موفق ممکن است به طور همزمان دو یا چند کار را همزمان انجام دهند و در همه کارها هم موفق باشند. این شیوه زندگی باعث می شود تا دیگران هم بخواهند روی چند کار به طور همزمان فعالیت کنند. در حالی که از عمق قضیه بی خبر هستند. وقتی کسی دو یا چند کار را باهم انجام می دهد یعنی باید بر هر دو کار مسلط باشد. زمانی که کسی در یک کار آماتور است و هنوز مسلط و حرفه ای نشده است، قادر نیست یک کار دیگر آن هم جدید را با آن انجام دهد.

وقتی می خواهید ثروتمند شوید و به این نتیجه می رسید با یک شغل قادر به ثروتمند شدن نیستید و باید یک شغل دیگر هم داشته باشید، باید بر روی دو شغل مسلط باشید تا سردرگم نشوید. برای مثال ما هم به حرف زدن و هم غذا خوردن مسلط هستیم. از دوره کودکی حرف زدن و غذا خوردن را با هم یاد گرفته ایم و انجام داده ایم. بنابراین در زمان غذا خوردن می توانیم حرف بزنیم و یا در زمان حرف زدن چیزی بخوریم. زیرا بر هر دو کار مسلطیم.

در واقع میزان تسلط ما بر روی دو یا چند کار تعیین کننده است. اگر در کارها آماتور و مبتدی هستیم ابتدا باید در آنها حرفه ای شویم و سپس چند کار را همان با هم انجام دهیم.شما نیز در زندگی تان با سختی های زیادی رو به رو خواهید شد. باید باور داشته باشید تنها چیزی که می خواستید اتفاق بیفتد، اغلب اوقات بهترین چیزی است که هیچ وقت اتفاق نمی افتد! با خودساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی رو ببینید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست