فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

راز موفقیت پرافتخار ترین ورزشکار المپیک، مایکل فلپس از زبان خودش

اشتراک گذاری این مطالب در:

مایکل فلپس یکی از موفقیت ورزشکاران المپیک و الگوی بسیاری از افراد جویای موفقیت است. او 15 سال برای برنده شدن تلاش کرد تا به نتیجه رسید. وجود افرادی مثل مایکل فلپس به ما انگیزه می دهد. زیرا آنها برای رسیدن به خواسته ها و رویاهایشان سال ها تلاش می کنند. از شکست هراسی ندارند و اگر مانعی در سد راهشان قرار بگیرد، آنها را با صبر و بردباری از جلوی راه خود بر می دارند.

چرا امثال مایکل فلپس به موفقیت می رسند؟

افرادی مثل مایکل فلپس به هدف خود ایمان دارند. آنها برای رسیدن به هدف خود هر چیزی را کنار می زنند. تمرکز روی هدف باعث می شود تا هیچ چیز توجه و حواس آنها را به سمت خود جلب نکند. وقتی کسی تمام فکرش درگیر یک موضوع باشد، کارهای او هم با توجه به همین فکر تغییر می کند. برای مثال خواب خود را کمتر می کند تا بتواند ساعات بیشتری را کار کند. روی نتیجه متمرکز می شود.

افراد موفق همیشه با خود می گویند تا وقتی که خودم نخواهم قدمی به عقب برنمی دارم. همچنین اشتباهات هم نمی توانند مسیر موفقیت مرا تغییر دهند و مرا از رسیدن به هدفم منصرف کنند. من به رویاهای خود متعهد هستم و باید به آنچه که در رویا دارم، دست پیدا کنم. هر کسی مسئول نتایجی است که برای آن تلاش کرده است. زیرا «من» تنها کسی است که می تواند رسیدن به رویاها را محقق کند و در عین حال جلوی رسیدن به آنها را هم بگیرد.

 

مایکل فلپس : در مقابل سختی های ایستادگی کنید

توصیه افراد موفقی مثل مایکل فلپس ایستادگی در مقابل سختی هاست. به این معنا که باید بتوانید تحمل کنید و حرکات رو به جلو داشته باشید. تنها با این نوع تکنیک است که می توانید موفق باشید. لازم است که بگوییم درد موقتی است. ممکن است یک دقیقه، یک ساعت و یا حتی روزها طول بکشد. اما در نهایت این درد فروکش خواهد کرد و چیز دیگری جای آن را می گیرد.  اما اگر جا بزنید، درد همیشه می ماند.

گاهی اگر یک ثانیه دیرتر یا زودتر کاری را انجام دهی، منجر به شکست می شود. همانند فوتبالیستی که اگر 1 صدم ثانیه دیرتر به توپ بزند، توپ گل نمی شود. تمام اینچ هایی که برای مبارزه با زندگی نیاز داریم، در اطراف ما هستند. در هر دقیقه و در هر ثانیه ای که در آن هستیم، یک مسابقه وجود دارد.

مایکل فلپس : به مخالفت های دیگران توجه نکنید

زمانی که در مورد رویایتان با دیگران صحبت می کنید، ممکن است مورد مخالفت و یا تمسخر آنها قرار بگیرید. اگر در کار خود مصمم نباشید و در ذهنتان نتوانید خود را یک فرد موفق تصور کنید، تمسخر و صحبت های منفی دیگران روی شما تاثیر می گذارد. وقتی روی هدف مصمم باشید هیچ کس نمی تواند شما را از مسیری که می خواهید بروید باز بدارد.

ادامه این مطلب را در کلیپ انگیزشی مشاهده کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست