پادکست موفقیتوبلاگ

پادکست موفقیت – درست باید درخواست کنیم تا کامل دریافت کنیم

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

در این پادکست موفقیت در مورد اینکه چطور خواسته ها و آرزوهایمان را درخواست کنیم، تا کامل دریافت کنیم، صحبت می کنیم. اگر شما هم دوست دارد به خواسته ها و آرزوهایتان برسید، تا انتهای این پادکست همراه ما باشید.

برآورده شدن آنچه در سر داریم با اعتقاد به یک نیروی قدرتمند صورت می گیرد. ممکن است این نیرو از نظر هر کس یک معنا بدهد. یکی آن را خدا می داند و دیگری آن را انرژی هستی می داند. به هر حال این نیرو تاثیر شگرفی بر روی موفقیت یا شکست ما دارد. در این پادکست موفقیت  می خواهیم قدرت ایمان و اعتقاد در برآورده شدن آرزوها را برایتان شرح دهیم.

 نقش ایمان در برآورده شدن درخواست

وقتی به وجود خداوند ایمان داشته باشید و بدانید یک نیروی برتر وجود دارد که زمان یاس و ناامیدی به کمکتان می آید، خودبه خود انرژی می گیرید. حتی اگر به وجود خدا ایمان نداشته باشید، زمانی که از همه جا درمانده و ناامید هستید، به ناچار به دنبال یک نیروی کمکی هستید. این نیروی کمکی غالبا خانواده یا دوستان نیستند. بلکه شما در درون خودتان به دنبال یک دست هستید که یاری تان کند.

امید برای آمدن یک دست در اوج ناکامی و نامیدی همان امید است. باور به یک نیروی ماورا می تواند به انسان امید برای پیشرفت و دستیابی به هدف بدهد. حتی اگر با شکست مواجه شویم بازهم به این نتیجه می رسیم کسی وجود دارد که در زمان تنهایی در کنارمان است.

همه انسان ها در درون خود به دنبال یک نیروی برتر می گردند. این نیروی برتر از نگاه یک انسان معتقد و با ایمان خداست که به دلیل قدرت لایتناهی می تواند هر مشکلی را حل کند. باور به این عقیده باعث می شود انسان ها برای دنبال کردن اهدافشان ترغیب شوند.

پادکست موفقیت – چطور خواسته های خود را بیان کنیم تا برآورده شود

 تفاوت میان انسان معتقد و غیرمعتقد در دعا کردن

این پادکست موفقیت  قصد دارد این باور را به شما بدهد که تنها نیستید و در هستی به حال خود رها نشده اید. برای توضیح بهتر نقش ایمان و اعتقاد بر روی موفقیت یک مثال برایتان می زنیم. دو فرد را در نظر بگیرید که نفر اول فرد معتقدی است و ایمان دارد که خداوند در لحظات تنگ و سخت در کنارش است. این فرد به بن بست می رسد. اما درمانده نمی شود. چرا که ایمان دارد خدایی هست که در این لحظات سخت به کمکش می آید. پس دوباره بر می خیزد و تلاش می کند.

نفر دوم کسی که هیچگونه ایمانی ندارد. او بر این باور است که هیچ خدایی وجود ندارد و هیچ نیروی برتری نیست که به انسان ها کمک کند. انسان در این کره خاکی و در این هستی به حال خود رها شده است. حال باید خودش گلیمش را از آب بیرون بکشد. اما همیشه زندگی بر وفق مراد او نیست.

این فرد بر بستر یک بیماری لاعلاج می افتد که پزشکان هیچ راهی برای درمان او ندارند. در اینجاست که تفاوت میان فرد با ایمان و فرد بی ایمان مشخص می شود. فرد بی ایمان به دلیل اینکه معتقد هیچکس قادر نیست بیماری اش را درمان کند و یا در زمان تنهایی انیسش باشد، به افسردگی هم مبتلا می شود. بیماری جسمی و روحی با هم او را از پا در می آورد.

برای درک بهتر این موضوع پادکست موفقیت درخواست  را گوش دهید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام مننون از سایت خوبتون و پادکست های عالیتون که واقعا به من انرژی میده اما در مورد این پادکست شما که بحثتون رو با یک موجود یا هرچی میشه اسمشو گذاشت به نام خدا یا … شروع می کنید وادامه بحثتونم با همون خدا ادامه دادید ، این مطلب شما فقط کسایی درک میکنن که به خدا اعتقاد داشته باشن و وقتی یک مطلب ، مطلب اموزشیه باید برا همه باشه ، همه بتونن درک کنن ، برا منی که بخدا و کاینات اعتقادی ندارم این سخن ها نمیتونه مفید و قابل درک باشه، نباید یه چیزی رو بیان کنید ک برای بعضی ها شناخته هست و برا بعضی کاملا بی معنی ،امیدوارم که درک کرده باشید گفته های منو – ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز
      تقریبا غیر ممکنه که هر محتوایی که گذاشته میشه نظر همه رو جلب کنه
      بهترین کار اینه که از این همه محتوا اون محتوایی که بدردمون میخوره رو استفاده کنیم 🙂

      پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست