فیلموبلاگویدئوهای آموزشی

با انجام این چند تکنیک رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید

اشتراک گذاری این مطالب در:

برای اینکه بتوانید رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید ، راه حل های زیادی وجود دارد. اما بسته به اینکه مشکل شما از چه چیزی نشات می گیرد، راه حل خاص و متناسب را باید انتخاب کنید. برای مثال وقتی رابطه شما به دلیل مشاجرات بیش از حد در طی زمان خدشه دار شده است، باید مقداری در رفتار خود تعدیل کنید. گذشت و فداکاری برای اینکه بتوانید رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید نقش موثری دارد.

چرا باید رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید

اغلب زوج ها زندگی خود را با عشق و علاقه آغاز می کنند. اما پس از مدتی نسبت به یکدیگر دلزده و سرد می شوند. علت آن عادت کردن به طرف مقابل است. وقتی کسی ازدواج می کند در هر لحظه از زندگی خود باید «من» را حذف کند. دیگر با شروع یک زندگی اشتراکی «من» جایی ندارد و «ما» جای آن را می گیرد. زن و شوهر باید برای هم باشند و به جای اینکه بخواهند مدام خواسته های خود را مطرح کنند و خود را صاحب نظر و تک نگاه کنند، طرف مقابل را هم در نظر بگیرند.

در یک زندگی اشتراکی دو نفر در کنار یکدیگر قرار می گیرند. تا قبل از ازدواج تصمیمات را به صورت مستقل می گرفتند و آنطور که خودشان می خواستند زندگی می کردند. اما همین که نفر دومی وارد زندگیشان می شود، پس نباید تصمیمات به صورت مستقل گرفته شود. بلکه باید حقوق و احترام به همسر هم رعایت شود. این تصمیمات شامل شغل، سرگرمی، ارتباط با اقوام، مهمانی رفتن، سفر، ارتباط با دوستان، بهداشت فردی، انتخاب پوشش و … است.

برای مثال در دوره تجرد زن یا شوهر بدون اینکه نظر کسی را در رفت و آمد با دوستان در نظر بگیرند، تنها به نظر خانواده (پدر یا مادر) اکتفا می کنند. اما پس از ازدواج ارتباط با دوستان به معنای محدود شدن وقت برای همسر است. در حالی که زن یا شوهر در دوره مجردی وقت زیادی برای گذراندن با دوستانشان را داشته اند، اما بعد از ازدواج باید وقت بیشتری را به همسر اختصاص دهند. در نتیجه فرصت کمتری برای دوستان پیدا می کنند.

یکی از دلایل بروز مشکلات در رابطه همسران، بی توجهی به همین موارد است. در واقع زن یا مرد به دلیل وابستگی و عادت گرفتن به دوره مجردی، قادری نیست تا خودش را با زندگی مشترک سازگار کند.

چطور رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید

چطور رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید

یک توصیه مهم از سوی روانشناسان و مشاوره های خانواده برای اینکه بتوانید رابطه آسیب دیده با همسرتان را بازسازی کنید اول انتخاب فرد متناسب است. اما بعد از اینکه فرد متناسب با خود را پیدا کردید باید از ایجاد تشنج در زندگی جلوگیری کنید. بحث ها و بگومگوهای کوچک و پیش پا افتاده زمینه ساز مشکلات عمیق تری است. زمانی که مشکل کوچکی در زندگی رخ می دهد، آن را با گفتگوی دوستانه حل و برطرف کنید. اجازه ندهید مشکلات جزئی، رابطه خدشه دار کند.تو این ویدئو ما می خواهیم 3 عادت خوبی که انجام دادنش چندان هم سخت نیست را بهتون آموزش بدیم. 3 عادتی که اگر انجامش بدین، همسرتون قطعا خوشحال میشه و بنابراین روابط عاطفیتون بهبود قابل توجهی پیدا میکنه. فراموش نکنید گاهی اوقات سخت ترین و بدترین مشکلات، ساده ترین راه حل ها را دارن. پس این ویدئوی انگیزشی مفید را از دست ندین.

شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست