فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

داستان موفقیت افراد موفق – استیو جابز

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

افراد موفق ویژگی های خاصی دارند که باعث تمایز آنها از دیگران می شود. این شانس و اقبال نیست که سرنوشت آنها را از دیگران جدا می کند، بلکه این خودشان هستند که تصمیم به تغییر مسیر زندگیشان می گیرند. از جمله ویژگی های افراد موفق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افراد موفق بزرگ فکر می کنند

یکی از ویژگی های بارز افراد موفق بزرگ فکر کردن است. آنها یک ماه را نشانه می گیرند و در نهایت اگر به ماه هم نرسند، به یک ستاره میرسند. میکل آنژ در این باره می گوید: آنچه که باعث می شود برخی از ما به موفقیت نرسیم، انتخاب هدف های کوچک است که در نهایت به همان می رسیم. افراد موفق زمان انتخاب هدف، از دیگران جدا می شوند. آنها از همان ابتدای راه هدفی را انتخاب می کنند که دیگران از درک آن عاجز می مانند.

افراد موفق قادرند در زندگی تعادل برقرار کنند

تعادل در زندگی به معنای قدرت پذیرش سختی و مبارزه با آنهاست. در عین حال آرامش برای موفق ها به معنای خلاصی از سختی نیست. زندگی جدال دائمی میان آشفتگی و آرامش است که هیچ یک پیروز قطعی نیست. زیرا اگر اینطور بود گروهی همیشه در آرامش و گروهی دیگر همیشه در سختنی و تنگا بودند. حتی موفق ترین افراد هم در زندگی فعلی اش سختی های زیادی دارد. اما قادر است آن را مدیریت و کنترل کند. تعادل در زندگی و خودداری از افراد و تفریط در بروز احساسات از دیگر مشخصه های یک فرد موفق است.

حتی بین زندگی شخصی و مسیر موفقیت هم جدال سختی برقرار است. وقتی برای آینده خود شغل جدیدی را انتخاب کردید که یقین دارید به موفقیت می رسید، حتی اگر سختی های زندگی شخصی در سر راهتان قرار گرفت، عقب نشینی نکنید. این درست ویژگی انسان های موفق است. آنها قادرند بین زندگی شخصی و مسیر موفقیت تعادل برقرار کنند.

افراد موفق قادرند داستان موفقیت

داستان موفقیت و راز آن ها

افراد موفق برای طی کردن مسیر موفقیت به هیچ عنوان نمی ترسند. روحیه ریسک پذیری یکی از شاخصه های مهم آنهاست. زیرا ترس مثل یک قاتل عمل می کند که انگیزه و جرات قدم برداشتن را نابود می کند. وقتی با شور و شوق زیادی وارد یک مسیر جدید می شوید، ترس مدام در گوشتان زمزمه می کند و می خواهد به شما بگوید با رفتن به مسیر کارتان تمام می شود. اگر به عقب برنگردید، همه چیز را از دست می دهید. اما انگیزه به شما می گوید برای بدست آوردن خواسته ها و آرزوهایتان باید هر سختی را به جان بخرید.

افراد موفق انگیزه را بر ترس ترجیح می دهند. میزان شجاعت آنها چند برابر ترسشان است. آنها ترس را برای مدیریت و کنترل بکار می برند و به آن بهایی بیش از این نمی دهند. میزان کمی ترس در وجود این دسته افراد مانع از این می شود که به بیراهه بروند. اما اگر میزان آن زیاد شود، آنها را از گام برداشتن متوقف می کند.

در این ویدئوی انگیزشی با استیو جابز و داستان موفقیت زندگی او آشنا می شوید. استیو جابز، کار آفرین، مخترع و بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای اپل و یکی از چهره های پیشرو در صنعت رایانه بود. او در مورد ترک تحصیل از دانشگاه و وارد شدن به دنیای کار می گوید.  خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی دعوت می کند.

اگر به دنبال موفقیت هستید و میخواهید راز موفقیت استیو جابز را بدانید، خودساخته شرکت در دوره‎ی « موفقیت به روش استیو جابز» را به شما توصیه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید:

استیو جابز را بیشتر بشناسید

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست