فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

حرف هایی انگیزشی از خالق تکنولوژی ها جدید – استیوجابز

اشتراک گذاری این مطالب در:

استیوجابز یکی از افراد موفق دنیای تکنولوژی های جدید است که می توان از او به عنوان الگویی موفق برای نسل جوان نام برد. استیوجابز از جمله کسانی است که با تکیه بر تلاش و پشتکار خودش به موفقیت دست پیدا کرده است. در ادامه به مطالبی در مورد دلایل موفقیت افرادی همچون استوجابز می پردازیم:

به دنبال پول نروید علاقه تان را دنبال کنید

وقتی استیوجابز وارد دنیای دیجیتال شد، این فضا به مانند امروز گسترده و پرطرفدار نبود. در آن زمان استیو جابز نه با شوق بدست آوردن ثروت و پول بیشتر بلکه به دلیل علاقه ای که به این دنیای ناشناخته داشت، قدم به سرزمین تکنولوژی های جدید گذاشت. نتیجه ماه ها و سال ها تلاش او مدیریت یک شرکت بزرگ و محبوب به نام اپل شد. او در زمان شروع کار با دوستانش همکاری می کرد. اما به دلیل شکستی که در ابتدای کار به شرکتشان وارد شد، از هم جدا شدند. اما استیو جابز خیلی مصمم بر سر تصمیمش ماند. اکنون محصولات اپل محبوب ترین کالاهای دیجیتالی در دنیا محسوب می شوند.

دلیل اینکه استیو جابز روی هدفش تمرکز کرد اول به علاقه او برمیگردد. اگر او به پول فکر می کرد در همان ابتدای راه که ورشکسته شد باید همه چیز را رها می کرد. اما بی پولی، ورشکستگی مانع او نشد و از علاقه اش نسبت به کارش چیزی کم نکرد.

هیچ فرصتی به یکباره پدید نمی آید

وقتی بخواهید به شانس و اقبال امیدوار شوید و منتظر یک فرصت استثنائی بمانید، زندگی آنطور که میخواهید نمی شود. زیرا فرصت ها به یکباره بوجود نمی آید. بلکه این شما هستید که فرصت را خلق می کنید. برای مثال برای فردی که در رشته آی تی درس در یکی از دانشگاه های خوب کشور خوانده است، موقعیت شغلی متناسب با رشته او فراهم است. اما برای کسی که هیچ اطلاعاتی در زمینه دنیای دیجیتال ندارد، چنین شغلی رویایی و دور از تصور است.

استیوجابز یکی از افراد موفق دنیای تکنولوژی های جدید است

استیوجابز از راهش لذت میبرد

همه ما می خواهیم از رسیدن به قله لذت ببریم. این دقیقا خصلت آدم هایی است که زندگی شان تغییرات محسوسی ندارد. بسیاری از ما به دنبال لذت بردن از نتیجه هستیم. در حالی که مسیر رسیدن به موفقیت و نتیجه اصلی برایمان رضایت بخش و خوشایند نیست. افرادی همچون استیوجابز از راه و مسیر بیشتر از نتیجه نهایی لذت می برد.

اگر می خواهید در کاری که آرزویش را دارید، موفق شوید اول باید از تلاش کردن و مسیر آن رضایت قلبی داشته باشید. به لذت نهایی و نتیجه فکر نکنید. بلکه خودتان را قانع کنید تا راه رفتن در مسیر موفقیت و تلاش کردن برایتان لذت بخش شود.

هنری دیوید ثورو (نویسنده مشهور آمریکایی در قرن 19) معتقد است که موفقیت به سراغ کسانی می رود که برای گشتن به دنبال آن وقتی ندارند. زیرا اینقد درگیر تلاش و کار هستند که دیگر فرصتی برای گشتن به دنبال موفقیتی پیدا نمی کنند. در عوض موفقیت خودش به سراغ آنها می آید.

هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید. باید سختی کشید و مدام خود را تقویت کرد تا به نتیجه رسید. حتی گاهی باید شکست خورد تا تجربه بیشتری برای ادامه مسیربه دست آید. اگر ایده و انگیزه کاری را در سر دارید باید برای آن بجنگید و هر روز خود را قوی تر کنید.
این ویدئوی انگیزشی صحبت های استیو جابز، خالق تکنولوژی های جدید است. جابز که بدون شک یکی از موفق ترین افراد در به نتیجه رساندن ایده های خود است، درباره شکست ها و موفقیت پس از آن می گوید. پیشنهاد خودساخته به شما دیدن آن تا انتهاست. امیدواریم شنیدن بخشی تجربیات این انسان موفق شما را به تلاش بیشتر و پشت سر گذاشتن سختی ها تشویق کند.

اگر به دنبال موفقیت هستید و میخواهید راز موفقیت استیو جابز را بدانید، خودساخته شرکت در دوره‎ی « موفقیت به روش استیو جابز» را به شما توصیه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس زیر کلیک کنید:

استیو جابز را بیشتر بشناسید

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست