فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

یه راهی پیدا کن: ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

وقتی به مشکلات رسیدید به دنبال راه حل باشید

وجود مشکلات برای زندگی لازم و ضروری است. همانطور که وجود سرما و یخبندان در زمستان لازم است که زمین در خواب و استراحت رود و دوباره فصل بهار رویش خود را از سر بگیرد. مشکلات هم مثل همین سرما و یخبندان هستند که شما را بروز می‌کنند.

یکی از اشتباهات رایج در رسیدن به اهداف، توجه به عوامل فرعی و غیرضروری در زندگی است. وقتی هدفی را مشخص می کنید باید تمام فکر و ذکر شما روی همان هدف باشد. پس باید از پرداختن به امور فرعی و غیرضروری بپرهیزید. برای مثال یکی از اهداف شما ثروتمند شدن است. برای این کار باید سرمایه گذارید کنید و تمام دارایی خود را در این جهت صرف کنید. خرید لوازم غیرضروری باعث از دست دادن بخش زیادی از سرمایه و عقب افتادن هدف می شود.

همچنین افراط و تفریط یعنی حرکت های بیش از تند و یا کند در رسیدن به اهداف باعث می شود تا از رسیدن به موفقیت باز بمانید. زمانی که بیش از حد حرکت کنید، تلاش شما بیش از حد توانتان باشد، مطمئنا بعد از مدتی خسته و دلزده می شوید. هیجانات باعث ایجاد انگیزه و هل دادن شما به سمت موفقیت و اهداف می شود. اما اگر میزان هیجانات بیش از حد باشد باعث می شود تا در ابتدای مسیر با قدم های تند پیش بروید.

ویدیو انگیزشی وقتی به مشکلات رسیدید پیدا کردن راه

پیدا کردن راه و پیشگیری از سختی ها

یکی از سوالات بسیاری از شما پیشگیری از وقوع مشکلات و پیدا کردن راه مقابله با آنهاست. بسیاری بر این نظر هستند که پیشگیری از وقوع یک مشکل بهتر از حل کردن است. مشکلات به دو دسته تقسیم می شوند: دسته ای از مشکلات قابل پیش بینی هستند و به همین دلیل می توان از وقوع آنها جلوگیری کرد. برای مثال بیماری سرماخوردگی در فصل زمستان علت کاملا مشخصی دارد و شما با گرم نگهداشتن خودتان می توانید از این بیماری جلوگیری کنید.

اما مشکلات دیگری هم هستند که وقوع آنها به چندین عامل بستگی دارد. برای مثال شکست خوردن در کسب و کار که می تواند نتیجه چند عامل باشد. از جمله نداشتن مهارت و تخصص، اشتباه در انتخاب همکاران، تاسیس شرکت در یک محیط جغرافیایی نامناسب، هزینه های اضافه و زیاده روی در هزینه ها و … . گاهی جمعی از این عوامل باعث وقوع مشکلات می شود که شما قادر به پیش بینی درست نیستید. از سوی دیگر برخی از اتفاقات آینده قابل پیش بینی نیست و تنها راه همان حل مشکلات است.

برای مقابله با مشکلات عزت نفس خود را افزایش دهید

افرادی که از توانایی عزت نفس برخوردار هستند، در مقابل شکست ها، بحران ها و شرایط سخت سر خم نمی کنند و پیدا کردن راه به هر دری میزنند. چرا که به خود و توانایی هایشان باور راسخ دارند و می دانند که اگر یکبار شکست خوردند، در آینده و با اتکا به خود می توانند برخیزند و دوباره شروع کنند.

این افراد که برای شخصیت خود حرمت زیادی قائل هستند حاضر نیستند برای امور ساده و پیش پا افتاده از دیگران کمک بخواهند. طلب کمک و مدد را نوعی حقارت می شمرند و خودشان به تنهایی و مستقل از دیگران سعی می کنند نیازهایشان را برطرف و مشکلاتشان را حل کنند.

این یک ویدئوی انگیزشی پیدا کردن راه بسیار خوب شامل نکته هایی برای موفقیت و رشد فردی است. خودساخته به شما پیشنهاد می کند دیدن آن را از دست ندهید.

برای افزایش عزت نفس روی عکس زیر کلیک کنید و در دوره کیمیاگر ثبت نام کنید

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

پیدا کردن راه

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست