فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – کریستیانو رونالدو

اشتراک گذاری این مطالب در:

در این کلیپ انگیزشی قصد داریم دلایل موفقیت کریستیانو رونالدو را برایتان شرح دهیم. از جمله دلایل اصلی موفقیت او توجه به اصل رقابت بوده است. اینکه این فوتبالیست موفق همیشه سعی می کرده تا شرایط بهتری نسبت به سایرین داشته باشد، دلیل اصلی موفقیت او بوده است که در این کلیپ انگیزشی به آن پرداخته شده است.

 رقابت در همه عرصه ها

کریستیانو رونالدو در این کلیپ انگیزشی می گوید من نه فقط در فوتبال بلکه در همه عرصه ها و حتی نسبت به خواهر و برادرهایم حس رقابت داشتم. دوست داشتم از آنها برتر باشم. اما داشتن حس رقابت به تنهایی کافی نیست. بلکه باید برای بدست آوردن موقعیتی که می خواهیم تلاش کنیم.

فردی که می خواهد به موفقیت دست پیدا کند ابتدا باید در ذهن خود موفقیت را ترسیم کند. داشتن ذهنیت قبلی نسبت به آینده شرط ابتدایی است. اگر نتوانیم از آینده تصویر روشنی بسازیم، بی شک موفق نخواهیم بود. اغلب افرادی که موفق هستند مدت ها قبل از دستیابی به موفقیت، یک تصویر ذهنی از آینده دارند. آنها خود را فرد موفقی تصور می کنند. همین عامل آنها را به سمت هدفشان هل می دهد.

همه این افراد در یک حرف اشتراک دارند: آنها می گویند ما برای دستیابی به پول این کار نکردیم. این صحبت بسیار جالب است. در حالی که ما تصور دیگری از آنها داریم. افرادی که موفقند نه برای پول و دستیابی به موقعیت مالی بهتر، بلکه به دلیل اشتیاق و علاقه ای که به شغلشان دارند، تلاش می کنند.

کلیپ انگیزشی – کریستیانو رونالدو

 رمز موفقیت کریستیانو رونالدو

رمز موفقیت همه افراد موفق مثل کریستیانو رونالدو در یک چیز خلاصه می شود: انتخاب رشته و شغل مناسب. این شغل باید مورد علاقه آنها باشد. به طوری که در زمان کار احساس سرگرمی و تفریح داشته باشند. رمز دیگر موفقیت در این کلیپ انگیزشی کار و تلاش مداوم است. هیچکس بدون تلاش به هدفی که در سر دارد، دست پیدا نمی کند.

ممکن است برخی از افراد بر حسب موقعیت خانوادگی و یا شانس به جایگاه بالایی دست پیدا کنند، اما اگر موقعیت خانوادگی آنها متزلزل شود و یا بد شانسی بیاورند، جایگاه خود را از دست می دهند. این در حالی است که افراد خودساخته که برای دستیابی به هدف تلاش کرده اند، حتی اگر روزی شکست بخورند، قدرت برخاستن را دارند. آنها یک بار تلاش کرده اند و به این موقعیت رسیده اند پس بازهم می توانند برای رسیدن به آن تلاش کنند.

کریستیانو رونالدو یکی از همان هایی است که برای دستیابی به موفقیت تلاش زیادی کرده است. تمرینات اضافه یکی از وجوه تمایز او با رقیبانش است. در دنیای تجارت، تحصیل و کار هم به همین صورت است. اگر می خواهید از دیگران بالاتر بروید باید برای دستیابی به آنچه که در سر دارید، تلاش بیشتری نسبت به دیگران داشته باشید.

اگر مثل دیگران تلاش کنید اگر خیلی خوش شانس باشید مثل آنها می شوید و اگر بدشانس باشید حتی به آنها هم نمی رسید و به ناچار هدف کوچکتری را انتخاب می کنید. پس باید میزان تلاشتان نسبت به رقیبان بیشتر باشد.

برای اطلاع از دلایل اصلی موفقیت کریستیانو رونالدو  کلیپ انگیزشی او را مشاهده کنید.


دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 270          دانلود با کیفیت 180

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست