فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کلیپ انگیزشی – این ویدیو چشمات رو باز میکنه!

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

کلیپ انگیزشی – این ویدیو چشمات رو باز میکنه

در این کلیپ انگیزشی یک فرد موفق از شکست ها و موفقیت هایش برای شما می گوید. زمانی که مجری از او می خواهد تا در مورد شرح حال زندگی اش صحبت کند، اینطور می گوید:

«زمانی که من در استرالیا زندگی می کردم، یک بار در یک جشن کارآفرین موفق صحبت می کردم. بعد از جشن به مهمانی چند نفر دعوت شدم. در این مهمانی 4 مرد، 2 زن خانم مجرد و 2 خانم متاهل حضور داشتند. ساعت 12 و نیم شب بود که از هر یک از آنها پرسیدم هدفشان در زندگی چیست؟

اما هیچکس نتوانست به این سوال پاسخ دهد. هیچ یک از آنها جواب این سوال را نمی دانستند. 2 نفر از مردان شروع کردن به صحبت. اما مشخص شد آنها هم نمی دانستند چه هدفی را در زندگی دنبال می کنند. یکی از خانم ها گفت نمی دانم. یکی دیگر از خانم ها با شوهرش دعوا کرد. یک سوال ساده را کسی نتوانست جواب دهد.اما همینکه میگفتم کراوتت چه رنگ است؟ میگفت قرمز یا آبی. اما چرا کسی نمی تواند جواب این پرسش ساده را بدهد؟

کلیپ انگیزشی : خلوت کردن با خود

در این کلیپ انگیزشی می خواهیم بگویی دلیل اینکه بسیاری از افراد نمی توانند سوالات ساده ای چون هدفت در زندگی چیست؟ جواب بدهند، با خود خلوت نمی کنند. مردم برای هر چیز پیش پا افتاده ای زمان صرف می کنند. اما برای خودشون وقتی صرف نمی کنند. مثلا وقتی به کسی بگویی برای صرف قهوه تو را مهمان می کنم، او به دنبال فرصتی می گردد تا با تو مهمان شود. اما فرصتی برای شناخت خودش صرف نمی کند.

کلیپ انگیزشی این ویدیو چشمات رو باز میکنه!

برای شناخت خود زمان صرف کنید

اگر من با یک نفر آشنا شوم لازم است تا مدت زمانی را با او بیرون بروم. هر هفته یک بار همدیگر را ببینم. به رستوران برویم. با هم صحبت کنیم. حتی اگر شده هفته ای یکبار همدیگر را ببینیم تا بتوانیم همدیگر را بشناسیم. در واقع لازمه این شناخت حداقل یک سال است. حال باید برای شناخت خود هم زمان صرف کنیم. هفته ای چند ساعت را در مورد خود، زندگی و هدفی را که در سر داریم، خوب فکر کنیم.

این ویدیو چشمات رو باز میکنه!

بعضی از مردم تصور می کنند زمانی که سگشان را به پارک می برند، آنجا می نشینند و در مورد خودشان فکر می کنند. اما این واقعیت ندارد. در واقع باید گفت شما برای فکر کردن در مورد خودتان به پارک نرفته اید. بلکه هدف شما گردش سگ بوده است. یا مثلا کسی که می گوید من به تنهایی به ورزش می روم تا به خودشناسی برسم، کاملا اشتباه است. شما به ورزش می روی اما تمام تلاشت این است که پایت زمین نخورد. وارد جاهای شلوغ نشوی و …

نحوه فکر کردن برای خودشناسی یعنی اینکه با خودت خلوت کنی. بنشینی و خوب فکر کنی. چشم هایت را ببندی و با جهان بیرون تعامل نداشته باشی…

ادامه این بحث را می توانید در این ویدیو چشمات رو باز میکنه! دنبال کنید.

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست