فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

کار کردن بیشتر کسی رو نکشته تاحالا

اشتراک گذاری این مطالب در:

کار کردن برای دستیابی به هدف و موفقیت تنها راه و ‌چاره‌ی ماست. هیچ‌کس با دست روی دست گذاشتن به موفقیت نرسیده‌است. کار کردن در هر موضوع و حیطه‌ای شما را از زیاده‌خواهی و راحت‌طلبی دور می‌کند. فردی که مدام در حال کار کردن است، می داند که برای هدف مشخصی تلاش می‌کند. پس در همان اندازه انتظار دارد. افراد پرتلاش متوقع نیستند و منتظر کمک دیگران نمی‌مانند. آن‌ها به نیرو و توان خود اتکا می‌کنند.

تاثیر کار کردن بر روی موفقیت

برخی از افرادی که به بی‌حوصلگی و تنبلی مبتلا هستند، معتقدند کسی با کار کردن به موفقیت نمی‌رسد. بلکه این شانس و اقبال است که به یکباره زندگی را متحول می‌کند. ممکن است برخی تلاش کنند اما تلاش آن‌ها نتیجه دلخواه را ندهد. اما نباید آن را به معنای بی‌تاثیر بودن کار و تلاش تعبیر کرد. بلکه کار کردن و تلاش زیاد زمانی نتیجه می‌دهد که از قبل برای آن برنامه‌ی مشخصی وجود داشته باشد.
کندن زمین عموماً یک کار و تلاش محسوب می‌شود. اما کندن کدام زمین؟ قاعدتاً کندن و شخم زدن یک زمین کشاورزی که در مالکیت شماست و قصد کاشت محصول را دارید، یک کار و تلاش منطقی به‌حساب می‌آید. اما اگر در حال گذشتن از یک زمین بدون اینکه بدانید این زمین در مالکیت چه کسی و چه هدفی دارید، شروع به کندن زمین می‌کنید. تنها فکر شما دستیابی به گنج است. اما آیا بدون برنامه، بدون هدف و بدون مشخص بودن یک زمین ممکن است شما به هدف خود برسید؟ حتی کندن زمین دیگران بدون هیچ دلیل موجه و اجازه‌ای به نوعی یک کار غیرقانونی است که شما را هم گرفتار می‌کند.
یکی از اشتباهات کسانی که کار و تلاش را بی‌نتیجه می‌دانند، دل بستن به اموری است که آینده مشخصی ندارند. آن‌ها ممکن است یک موضوع را برای خود مشخص کنند. اما هدف، برنامه و مسیر مشخصی برای آن نداشته باشند. از سوی دیگر داشتن پتانسیل و استعداد کافی برای دنبال کردن یک موضوع کاری اهمیت زیادی دارد. این در حالی است که بسیاری از افراد توانایی و شرایط خود را در نظر نمی‌گیرند. سپس وارد مسیر شده و در انتها به دلیل انتخاب اشتباه، شکست می‌خورند. در نتیجه نظرشان این است که کار کردن بی‌فایده است و فقط باعث به هدر رفتن زمان می‌شود.

کار کردن برای دستیابی به هدف و موفقیت تنها راه و ‌چاره‌ی ماست.

چطور می‌توان آینده خود را با تلاش کردن گره زد؟

باور کنید پیش‌بینی کردن آینده کار سختی نیست. شما می‌توانید براساس خصوصیات رفتاری و شخصیتی یک نفر آینده‌ی او را تا حدودی پیش‌بینی کنید. یک نوجوان خیال‌پرداز، ساده‌لوح و تنبل آینده‌ی روشنی ندارد و این موضوع کاملاً روشن و واضح است. اما فردی که مدام در حال کار کردن و تلاش است، حتی اگر فرد شکست بخورد، اما بعدها به فرد موفقی تبدیل می‌شود.
به زندگی افراد موفق نگاه کنید! آنها برای رسیدن به رویاهایشان حتی گاهی از خواب شبانه خود گذشته‌اند. فقط کافیست باور داشته باشید که سختی کشیدن می‌تواند شما را به آسایش برساند. البته قبل از هر چیز باید هدف مشخص کنید و سپس برنامه‌ریزی کنید. برای رسیدن به هدف باید برنامه‌های خود را یک به یک اجرا کنید. حتی اگر گاهی به سختی افتادید، به این فکر کنید که کار کردن و سختی کشیدن تنها راه رسیدن به موفقیت است.

برای کار کردن بیشتر و افزایش تلاش در زندگی ابتدا باید کنترل و رهبری خود را به دست بگیرید و اراده‌ی خود را تقویت کنید. برای به دست گرفتن فرمان زندگی و تقویت اراده، خودساخته شرکت در دوره‎ی «رهبری خود – فرمان زندگی را بدست بگیرید» را به شما پیشنهاد می‎دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی عکس زیر کلیک کنید:

کار کردن تنها راه موفقیت است

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست