فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدیو انگیزشی خودت را باور کن – کوین اسپیسی

اشتراک گذاری این مطالب در:

احترامی که همه ما به دنبال آن می گردیم، در خود ماست. به همین دلیل باید گفت خودت را باور کن. زیرا با باور کردن خودت به گنج های نهفته ای می رسی که باور کردن شاید دور از تصور باشد. همه انسان ها دارای استعدادهای ذاتی بی شماری هستند. اما برخی در کشف این استعدادها ناتوان هستند. به طوری که خود را دست کم می گیرند و برای بدست آوردن موفقیت به دیگران متوسل می شوند.

کوین اسپیسی: خودت را باور کن

یکی از توصیه های افرادی مثل کوین اسپیسی باور کردن توانایی ها و شناخت خود است. وقتی کسی به جمله خودت را باور کن برسد، یعنی خودش، توانایی ها و قابلیت هایش را شناخته است. بسیاری از والدین به دلیل اینکه به آرزوهای خود نمی رسند، سعی می کنند کودکانشان را به مسیرهایی که نرفتند، هدایت کنند. در حالی که ممکن است فرزند آنها به مسیر تعیین شده از سوی والدین علاقه ای نداشته باشند. خاموش کردن و ندیدن استعدادها اغلب از همین دوران آغاز می شود.

کسی که به جمله خودت را باور کن برسد از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. به طوری که قادر است در میان جمع حاضر شود. به خودش تکیه کند. اگر با شکست مواجه شد، براحتی شکست را بپذیرد و دوباره از جای خود برخیزد. یکی دیگر از ویژگی های کسانی که به جمله خودت را باور کن می رسند، داشتن شخصیت مستقل است. آنها قادرند برای زندگی و آینده خود تصمیم گیری کنند.

این در حالی که اگر کسی خودش را باور نداشته باشد، به دیگران وابسته هستند. توقع کمک از دیگران یکی از مشکلات کسانی که به جمله خودت را باور کن اهمیت ندهد. این جمله متشکل از چند واژه نیست. بلکه در پس آن حرف هایی زیادی نهفته است. اگر بتوانید فکر و ذهن خود را به سمت این جمله هدایت کنید، به تدریج به اهمیت خودشناسی پی می برید.

کوین اسپیسی: خودت را باور کن

تاثیر خودشناسی در موفقیت

موفقیت زمانی رخ می دهد که برای رسیدن به آرزوها و رویاهای خود تلاش کنید. اما هر کسی قادر به تلاش کردن برای رسیدن به موفقیت نیست. زیرا ممکن است خود را دست کم بگیرند و در نتیجه آرزوهای خود را دست نیافتنی بدانند. اغلب افراد موفق هیچ کاری را غیرممکن نمی دانند. وقتی چیزی را بخواهند و برای آن تلاش کنند، به آن دست پیدا می کنند. اما بسیاری از افرادی که هیچ گاه به آرزوهای خود نمی رسند، در واقع به خودشناسی نمی رسند.

برخی از افراد هم ممکن است زندگی آنها روال عادی خود را داشته باشد. اما وقتی زندگی و شرایط خود را با افراد موفق مقایسه می کنند، متوجه می شوند که نسبت به آنها خیلی عقب تر هستند. شاید دلیل آن برایشان مبهم باشد. اما در واقع آن به خودشناسی نرسیده اند.

وقتی به جمله خودت را باور کن برسید، آنوقت متوجه می شوید هر کاری از شما ساخته است و می توانید غیرممکن را به ممکن تبدیل کنید.

ادامه این مطلب را در ویدیو انگیزشی و از زبان کویین اسپیسی بشنوید. او می گوید: من آدم متفاوتی بودم؛ اما اغلب، مردم مرا درک نمی کردند و مورد تمسخر قرار می دادند. با این وجود معلمان من، درست در زمانی که به آنان احتیاج داشتم، مرا راهنمایی کردند. به همین جهت من اعتماد به نفس پیدا کردم. من خودم را باور کردم و شروع به عملکرد خوب کردم. شاید به خاطر همین خاص و متفاوت بودنم، بود که فکر کردم می توانم یک هنرپیشه شوم. دیدن این ویدئوی انگیزشی رو به شما پیشنهاد می کنم.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

  • سلام و تشکر فراووووون بابت این همه زحمت و تلاش و تهیه این همه ویدئوی عالی و بی نظیر …
    دوستتون دارم و ممنونم … زیاد …….

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست