فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

عاشق خودمم (1): این ویدئوی انگیزشی را هر روز صبح ببینید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

عاشق خودمم

همه ی ما حس درد و رنج را تو زندگی تجربه کردیم. چه کوچک و چه بزرگ، این دردها و مسائلی که باعث رنجمون می شوند جزئی جداناپذیر از زندگی ما انسان ها هستن. خیلی از ما به دنبال راهی برای فرار از این دردها هستیم. خیلی ها فکر می کنن که می تونن زندگی ایده آلی برای خودشون بسازن که درد و رنج تو اون جایی نداره. اما حقیقت اینه که رنج های ما به اندازه شادی هامون بخشی از زندگی هستن. بدون وجود این درد و رنج ها، شادی و خوشبختی هم معنایی نخواهد داشت.

این که چطور با مشکلات زندگی و رنج هامون کنار میایم به میزان عشقی که نسبت به خودمون داریم بر می گرده. ممکنه با خودتون فکر کنین خب من عاشق خودمم، اما نمی تونم با درد و رنج زندگی کنار بیام. اصلا این عشق به خود چطور به کنار آمدن با درد و رنج های زندگی کمک می کنه؟

شاید براتون پیش اومده باشه که غم بزرگی را تو زندگیتون تجربه کنین. عزیزی را از دست بدین و یا سلامتی تون به طور جدی به خطر بیوفته. چقدر تونستید از پس چنین مشکلاتی بربیاین؟ با اون ها کنار اومدین یا تو درد و رنج حاصل از اون ها گیر افتادین؟ زمانی می تونید بگید من عاشق خودمم که برای خروج از این درد و رنج به خودتون کمک کنین. من عاشق خودمم، پس خودم را قربانی نمی دونم. من عاشق خودمم، پس خودم را نجات میدم. مهم نیست که این مشکل تا چه اندازه برام دردناک است، من از پس آن برمیام.

زمانی که عاشق خودتون نیستین، خودتون را مقصر تمام مشکلات می دونید. خودتون را متهم می کنین و زندانی تو ذهن خودتون ایجاد می کنین که نمی تونید از درد و رنج اون خلاص بشید. من عاشق خودمم، یعنی من تلاشم را انجام دادم، یعنی من همیشه هم مقصر اتفاقات ناخوشایندی که برام پیش میان نیستم. من نه مقصرم و نه قربانی. مشکلات تو زندگی همه ی انسان ها وجود داره و هر کس در حد توان خودش با اون ها روبرو میشه. مساله ی مهم اینه که زمانی که اتفاقی افتاد، به جای پیدا کردن مقصر و به جای گیر افتادن تو اون اتفاق، موقعیت را بسنجیم و راهی برای خروج از بحران پیدا کنیم. فقط در این صورت است که می تونید با اطمینان بگید من عاشق خودمم؛ چون اجازه ندادین که مشکلات که همون بخشی طبیعی از زندگیتون هستند شما را از پا دربیارن.

زمانی که عاشق خودتون هستید به خودتون کمک می کنین، خودتون را تو اولویت قرار میدید و هیچوقت خودتون را قربانی شرایط نمی دونید. شما واقعا چقدر عاشق خودتون هستین؟

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست