فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

زندگی تان را با قانون 5 ثانیه متحول کنید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

در مورد قانون 5 ثانیه چه می دانید؟

قانون 5 ثانیه مل رابینز به شما می گوید که می توانید براحتی زندگی خود را تغییر دهید. وقتی زندگی شما هیچ تغییر مثبتی ندارد، با قانون 5 ثانیه می توانید براحتی بر همه چیز غلبه کنید. این قانون یک ابزار ساده و آسان برای خنثی کردن و از بین بردن موانع فکری و ذهنی ماست.

ما یکبار تصمیم می گیریم و روی آن متمرکز می شویم. خوب فکر می کنیم و سپس فکر خود را به عمل تبدیل می کنیم. ما مدتهاست که کارها را به تعویق انداخته ایم. اما اکنون تصمیم می گیریم که برای همیشه این رفتار را کنار بگذاریم تا کمتر کارها را به عقب بندازیم. شاد زندگی کنیم و به هدف های خود برسیم.

مل رابینز یک فرد موفق بود که ابتدا رضایتی از زندگی اش نداشت. اما او در کتاب قانون 5 ثانیه خود می نویسد من با کمک این قانون توانستم زندگی ام را متحول کنم. یک مثال ساده در مورد کاربرد این قانون زمانی است که روی لبه استخر قرار دارید. در این زمان شروع به شمردن می کنید: یک دو سه و به یکباره با گفتن شماره سه خود را ملزم به پریدن به داخل آب می کنید. گویی این کار برایتان یک امر الزام آور است که با شمردن اعداد باید آن را انجام دهید.

در قانون 5 ثانیه با همین تکنیک روبرو هستیم. شما تصمیم می گیرید بعد از گذشت 5 ثانیه یک کار مهم را انجام دهید. مثلا باید با گذشت 5 ثانیه از رختخواب بلند شوید. در همین زمان با خود شروع به شمردن ثانیه ها می کنید: یک، دو، سه، چهار و پنج. به عدد آخر که رسیدید خود را هل می دهید و از تخت پایین می آیید.

کاربردهای قانون 5 ثانیه در زندگی چیست؟

کاربردهای قانون 5 ثانیه در زندگی چیست؟

شاید قانون 5 ثانیه در نگاه اول خیلی ساده به نظر برسد. اما این قانون نقش بزرگی در موفقیت های شما در آینده دارد. شنیده اید که قدم اول در رسیدن به هدف اهمیت زیادی دارد؟ در واقع این قانون نقش هل دادن شما به سمت قدم اول را دارد. تا زمانی که قدم اول را برندارید، به هیچ چیز نمی رسید. تا زمانی که وارد جاده نشوید، چطور ممکن است به شهر جدید وارد شوید؟

اگر تصمیمات زیادی در زندگی دارید که هنوز برای انجامش تصمیم قطعی نگرفتید، توصیه می کنیم، از همین حالا آغاز کنید. با شمردن اعداد سعی کنید وارد مرحله اول شوید. گام اول را که بردارید، ناخودآگاه قدم های بعدی را هم برمیدارید.

بزرگترین مشکل ما در رسیدن به هدف به تعویق انداختن کارهاست. در حالی که قانون 5 ثانیه می گوید، از همین الان و با گفتن آخر شماره لحظه ای تعلل نکن. اگر برای رسیدن به یک هدف، فکرهایتان را کرده و قصد انجام یک کار را دارید، باید سریع و بدون اتلاف وقت اقدام کنید.

فقط حواستان باشد باید فکرهایتان کرده باشید و مسیر را درست انتخاب کنید. یک اشتباه در این موارد عمل کردن بدون تفکر قبلی است. درست مثل زمانی که برخی حرفی را میزنند بدون آنکه عواقب سخنشان را بسنجند.

امروز هم یکی دیگر از همان صبح های تکراریه. ساعت زنگ میزنه. خیلی از ما دوست نداریم از خواب بلند بشیم ولی خب مجبوریم. مل رابینز برای بیدار شدن از خواب 9 سال هست که از 1 تا 5 میشماره و بعدش ناگهان از تختخواب بیرون میاد. آخه اون معتقده که آدم کارهایی را که دوست نداره انجام بده، هرچقدرم تکرار کنه تبدیل به عادت نمیشن و باید با زور و فشار انجامشون داد!

مل وقتی این کار را شروع کرد متوجه یک پنجره ذهنی شد، اون اسم این کشف خودش را قانون 5 ثانیه گذاشت!

احتمالا شما هم دوست دارید سحرخیز باشید، تو کارتون تغییر ایجاد کنید و یک آدم پولدار بشید.یا مثلا تو روابط اجتماعیتون تغییر ایجاد کنید و یک آدم با اعتماد به نفس بشید. اما هیچ وقت حسش را پیدا نمی کنید و منتظرید که یک روز این حس براتون ایجاد بشه. اما توسط کی؟ کی قراره به شما کمک کنه جز خودتون؟!

پس بهتره یه تکونی به خودتون بدین و زندگیتون را تغییر بدین، قانون 5ثانیه میتونه یک استارت خوب برای رهایی از خمودگی و عادت های بدتون باشه. تو 5 ثانیه می تونید تصمیم های بزرگی بگیرید، تغییر کنید و زندگیتون را از این رو به اون رو کنید؛ فقط باید بخواهید، یاد بگیرید و عمل کنید. پیشنهاد خودساخته به شما اینه که این ویدئوی انگیزشی رو ببینید.

شما می توانید موفق شوید؛ فقط نیاز به یک راهنما دارید! سایت irselfmade.com مربی موفقیت شما است. اگر می خواهید فرمان زندگی تان را بدست بگیرید، در دوره آموزشی رهبر خود شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

رهبری خود – فرمان زندگی را بدست بگیرید

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست