فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

عصبی شدن به موفقیت ما کمک می کند – دارن هاردی

اشتراک گذاری این مطالب در:

از نظر افراد موفقی مثل دارن هاردی موفقیت ما حاصل تلاش و افکار ماست. در واقع این ما هستیم که تصمیم می گیریم خوشبخت زندگی کنیم و یا اینکه بدبخت شویم. درست است که شرایط و محیط زندگی بر روی آینده ما بی تاثیر نیست. اما نباید نقش خود را در تصمیم گیری ها و انتخاب ها نادیده گرفت.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود در زندگی به موفقیت هایی که در نظر داشتیم نرسیم، عبور از تصمیمات و هدف هاست. این موضوع به خاطر احساسات ضعیف رخ می دهد. زمانی  که برای کاری اراده قوی داشته باشیم کسی نمی تواند ما را از رسیدن به خواسته هایمان باز بدارد. بسیاری از افراد اگر چه برای آینده خود مسیر مشخص می کنند و برای آن تلاش می کنند اما به دلیل اینکه اراده قوی ندارند، پس از مدت کوتاهی دلسرد می شوند. اگر کسی حرف ناامیدکننده ای به آنها بزند فورا از تصمیم خود منصرف می شوند.دارن هاردی در این رابطه راهکارهای مفیدی را ارائه می دهد:

موفقیت در تقویت اراده دارن هاردی

دارن هاردی و تقویت اراده

از نظر دارن هاردی انسان مجموعه ای از خواستن و توانستن است. به طوری که هر چیزی را که اراده کند، می تواند به آن دست پیدا کند. اما مشکل بسیاری از انسان ها نداشتن باور به توانایی های خودشان است. از سوی دیگر قادر به تقویت اراده خود نیستند. در حالی که اگر اراده قوی داشته باشند، می توانند به موفقیت برسند. راهکارهای زیر می توان شما را برای تقویت اراده کمک کند.

به موفقیت های کوچک مغرور نشوید

دارن هاردی معتقد است وقتی کسی به موفقیت های کوچک مغرور شود، تصور می کند دیگر همه چیز درست شده است. موفقیت های کوچک برای افزایش اعتماد به نفس لازم است. اما اگر از آن دست افرادی هستید که اگر موفقیت کوچکی نصیبتان شد بیش از حد مغرور می شوید، از این کار خودداری کنید. غرور بیش از حد باعث تخریب قدرت اراده می شود. شما باید بتوانید خود را برای دستیابی به موفقیت تشویق کنید.

تکرار عبارات مثبت و تاکیدی

دارن هاردی توصیه می کند که عبارت های تاکیدی و جملات مثبت را با خود تکرار کنید. تکرار این جملات به شما روحیه می دهد و باعث می شود تا برای دست یابی به چیزهایی که ندارید بیشتر تلاش کنید. برای مثال اگر یکی از عبارات تاکیدی که زیاد استفاده می کنید «من ثروتمند هستم» است، این جمله خود به خود باعث تقویت اراده در شما می شود. زیرا ثروتمند بودن حس خوبی را ایجاد می کند که برای رسیدن به این حس خوب و واقعی تلاش بیشتری می کنید.

استرس و اضطراب را کنترل کنید

برخلاف اشتباه بسیاری از افراد عصبی شدن به خودی خود چیز بدی نیست و نمی تواند شما را از رسیدن به موفقیت باز بدارد. دارن هاردی معتقد است برای اینکه بتوانید قدرت اراده را در خود تقویت کنید، باید میزان کمی استرس در شما باشد. اگر در مورد آینده خود خونسرد و بیخیال باشید هیچ کار مفید و موثری انجام نمی دهید. بسیاری از افرادی که در زندگی شکست میخورند و یا به گفته خودشان بدبخت می شوند، نسبت به آینده خود نگرانی و استرس نداشته اند. پس همیشه میزان کمی استرس را در خود نگهدارید.

این ویدئوی انگیزشی، صحبت هایی از دارن هاردی درباره احساس و موفقیت است. اگر به دانستن عوامل موفقیت علاقه دارید با خودساخته همراه باشید و این فیلم را تا انتها ببینید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست