فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

4 راهکار عالی برای اینکه بیشتر منظم شوید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

راهکارهای عملی منظم شدن

آیا منظم شدن و داشتن نظم و برنامه در زندگی به دغدغه و مساله ی مهمی برایتان تبدیل شده است؟ به عبارت دیگر، تا حالا برایتان پیش آمده که کاری را شروع کنید و در ابتدا با هیجان انجامش بدهید، اما بعد از مدتی از انجام آن کار دست بکشید؟ یا سعی کنید عادت جدیدی را در خودتان ایجاد کنید که مطمئن هستید تغییرات زیادی در زندگیتان ایجاد خواهد کرد، اما بعد از مدتی آن را کنار بگذارید؟ مساله این است که افراد زیادی در دنیای پر هرج و مرج امروز درگیر چنین مشکلی هستند. منظم شدن در چنین دنیایی بسیار مشکل به نظر می رسد. اغلب ما آنقدر تحت تأثیر آشفتگی دنیای اطرافمان هستیم که ایجاد نظم در زندگی شخصی برایمان به کاری دشوار تبدیل شده است. احتمالا از اینکه بارها برای انجام کاری اقدام کردید، بارها تصمیم به ورزش کردن گرفتید، بارها سعی کردید عادت های بد غذایی تان را تغییر بدهید و بارها کاری را شروع کردید اما آن را به پایان نرسانده و ادامه ندادید خسته و ناامید شده اید.

چنین شرایطی واقعا می تواند خسته کننده باشد. زمانی که شما خواسته ای دارید اما موفق نمی شوید به آن برسید یا برنامه هایی برای خودتان می ریزید اما نمی توانید به آن ها عمل کنید، از نظر روحی ضعیف می شوید. شما کم کم اعتماد به خود را از دست می دهید و باور می کنید که از پس انجام هیچ کاری بر نمی آیید. در نتیجه فرقی نمی کند که در واقعیت تا چه اندازه توانمند هستید و تا چه اندازه می توانید در زندگیتان تغییر ایجاد کنید، این افکار منفی به عامل دیگری برای رها کردن کارها و درجا زدن شما تبدیل می شوند. اما مشکل کجاست؟ چرا منظم شدن تا این اندازه برای ما مشکل است و چرا نظم اجرایی نداریم؟

خیلی از مواقع مشکل اصلی افراد بی انگیزگی است. زمانی که انگیزه و انرژی کافی برای کارهایمان نداریم یا به عبارتی آنقدر از نظر احساسی درگیر اهداف و برنامه هایی که برای خودمان داریم نشدیم، منظم شدن و داشتن نظم در انجام آن ها کمی دشوار به نظر می رسد. اما فارغ از اینکه مشکل اصلی دقیقا چه چیزی است، در نهایت این نداشتن نظم در کارها است که باعث درجا زدن و عدم ادامه ی برنامه هایمان می شود. ما به سادگی فرصتی را که هر روز برای پیشرفت و بهبود خودمان در اختیار داریم از دست می دهیم. نداشتن نظم در انجام کارها زمان ما را که همان مهم ترین سرمایه مان است هدر می دهد. اگر فکر می کنید منظم شدن سخت است و داشتن یک زندگی منظم و برنامه ریزی شده خسته کننده است، بهتر است این ویدیو را ببینید. ایده های ساده و کاربردی ارائه شده در این ویدیو می توانند به شما کمک کنند تا نظم بیشتری در انجام کارهایتان پیدا کنید و از داشتن چنین نظمی در زندگیتان لذت ببرید.

خودساخته از شما دعوت می کند این ویدئوی انگیزشی، آموزشی مفیدرا از دست ندید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست